Skocz do zawartości

Czy to ma sens?

KasiaN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zwracam się do szanownych forumowiczów z pytaniem. Mam przyczepę Fendt Platinum 510, którą zaciągam na początku czerwca nad morze i tam dzieci przebywają na wakacjach aż do sierpnia. Z uwagi na fakt, iż ta przyczepa jest stosunkowo duża ( dla mnie do holowania - , być może dlatego, iż nie mam większego doświadczenia) zastanawiam się nad kupnem drugiej przyczepy, takiej z którą bym mogła bez większego stresu wyskoczyć tu i tam na krótkie wypady. Moje pytanie brzmi, czy jest duża różnica w holowaniu przyczepy 5-cio i 4-ro metrowej?

Pozdrawiam

KasiaN

• Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam

Zwracam się do szanownych forumowiczów z pytaniem. Mam przyczepę Fendt Platinum 510, którą zaciągam na początku czerwca nad morze i tam dzieci przebywają na wakacjach aż do sierpnia. Z uwagi na fakt, iż ta przyczepa jest stosunkowo duża ( dla mnie do holowania - , być może dlatego, iż nie mam większego doświadczenia) zastanawiam się nad kupnem drugiej przyczepy, takiej z którą bym mogła bez większego stresu wyskoczyć tu i tam na krótkie wypady. Moje pytanie brzmi, czy jest duża różnica w holowaniu przyczepy 5-cio i 4-ro metrowej?

Pozdrawiam

KasiaN

Napisz coś o holowniku to się więcej da powiedzieć na ten temat.

Druga sprawa, to co Ci przeszkadza w ciągnięciu 5 m przyczepy?

Holownik raczej nie jest problemem jeżeli to jest jakieś mocne BMW, natomiast jeżeli chodzi o metr różnicy to na pewno będzie różnica, ale na jakiś

ciasnych kempingach lub przy manewrowaniu bo przy jeździe na wprost to według mnie nie ma to znaczenia.

Tylko czy będziesz chciała rezygnować z wygody mieszkania w większej przyczepie z powodu jednego metra  :niewiem: