Jump to content
rafalkwiatkowski73

Wybór auta do holowania

Recommended Posts

marekp750

Te silniki (3.0 D) w BMW to nie takie bezawaryjne.
Jeżeli chodzi o układ korbowy i głowice to jest w miarę trwałe rozwiązanie.
Natomiast jeżeli chodzi o układ wtryskowy... to inna bajka.
Notorycznie (po jakimś przebiegu) cieknące wtryskiwacze. Regeneracja wtryskiwaczy. Później pozapychany wydech... w wyniku
źle działających padniętych wtryskiwaczy. Zawalony dolot itp. sprawy. Auto zostawiasz u mechanika i od 8 tys zł w górę taka przyjemność.

Znam kilka takich przypadków... i nie są to odosobnione przypadki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

Te silniki (3.0 D) w BMW to nie takie bezawaryjne.

Jeżeli chodzi o układ korbowy i głowice to jest w miarę trwałe rozwiązanie.

Natomiast jeżeli chodzi o układ wtryskowy... to inna bajka.

Notorycznie (po jakimś przebiegu) cieknące wtryskiwacze. Regeneracja wtryskiwaczy. Później pozapychany wydech... w wyniku

źle działających padniętych wtryskiwaczy. Zawalony dolot itp. sprawy. Auto zostawiasz u mechanika i od 8 tys zł w górę taka przyjemność.

 

Znam kilka takich przypadków... i nie są to odosobnione przypadki.

Jak się jeździ na oleju z frytek to każdy silnik załatwisz, a z tymi 8 tyś to chyba mowa o autach nowych bo na pewno nie w e39.

P.S

A tak na marginesie to nowy wtrysk BOSCH to koszt około 950zł i rzadko się zdarza aby trzeba wymienić wszystkie

i myślę ze w porównaniu do innych aut cena jest na przystępnym poziomie.

Edited by TOM3653 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MichalKJ

Subaru Forester i Legacy w silnkach benzynowych 2.0 mają reduktor z ręczną skrzynią

 

PS. Sorry, nie wkleił mi sie post oryginalny Speedy'ego, do którego się odnosiłem

Edited by MichalKJ (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mafik

Przemo 2,5 nie było nigdy w Land Roverach tylko w Range Roverach a to różnica i to duża.

Discovery II posiadalo wlasnie 2.5 litrowa jednostke od BMW (5 cylindrowa).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr
Pierzasty

Heh, jak ja sie cieszę, że wyleczyłem się z diesli....(wtrysków, pomp wtryskowych, filtrów cząstek, turbin, dwumas, zaworków pierdołków i myślówki - że jak ponad 30 stopni mrozu wyskoczy...). Życzę wam powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Commander

Witam.

W wiekszości zgadzam się z Tomem. 3,0 D to najlepszy wybór diesla w BMW i chyba w ogóle jeśli chodzi o tą pojemność. Pozwolę sobie jednak stwierdzić, iż jak coś ma przejechane 500 000 to ma święte prawo sie zepsuć. Nikt w Niemczech nie kupuje diesla po to żeby go mieć w garazu, tylko robi 100 000 rocznie. Więc przebiegi 10 -letniego auta z dieslem rzędu 189 600 to bez dokumentacji i telefonu kontrolnego do serwisu  - BAJKA.

Pierzasty ma rację, teraz żeby sie nie martwić osprzętem dla ekologów po zakupie auta, to tylko benzyna, a przy moich przebiegach dobrać coś zeby na gazie smigało to jeszcze jest ciaśniej...

Pozdrawiam serdecznie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

Heh, jak ja sie cieszę, że wyleczyłem się z diesli....(wtrysków, pomp wtryskowych, filtrów cząstek, turbin, dwumas, zaworków pierdołków i myślówki - że jak ponad 30 stopni mrozu wyskoczy...). Życzę wam powodzenia

W benzynach też są koła dwumasowe. :>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kristofer

W benzynach też są koła dwumasowe. :>

... i wtryski oraz turbiny :] również :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Speedy

a czasem (o zgrozo) można też trafić ....downsizing

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kristofer

a czasem (o zgrozo) można też trafić ....downsizing

Dokładnie :ok:

... i wtedy łza się w oku kręci na samą myśl o "starej", wolnossącej jednostce :slina:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Commander

Tak, np 2,0 8V, 115 km która kumplowi w Omedze przekręciła 400 000 km w zeszłym roku i to na LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

Dokładnie :ok:

... i wtedy łza się w oku kręci na samą myśl o "starej", wolnossącej jednostce :slina:

 

 

Tak, np 2,0 8V, 115 km która kumplowi w Omedze przekręciła 400 000 km w zeszłym roku i to na LPG.

O takich autach należy powoli zapominać :oslabiony:

Share this post


Link to post
Share on other sites
powolniak

Córka Meganką 1,6 16V przekręciła na gazie 380 kkm i dalej by jeździła, gdyby nie gość z Sopotu, który 28 lutego br. na pełnym gazie wjechał jej w kufer Mercedesem B, gdy stała na skrzyżowaniu. Autko poszło do kasacji. Kupiła kolejną Megankę :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...