Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, dudek_t napisał:

Też miałem Xsare, musieliście przypominać? :D Ma ktoś do polecenia jakiegoś terapeutę bo trauma wraca? :D

Myślałem że tylko ja mam takie traumatyczne wspomnienia tego auta, moja jak się wściekła przy przebiegu 110tyś km i tłok poszedł bokiem to podziękowałem a po drodze to było tyle przygód że głowa mała, wolę nie wracać do tamtego czasu:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie. Szukam holownika z uciągiem 1500 kg (lub więcej). Bardzo bym chciał benzynę + LPG, ponieważ preferuję takie samochody. Przeglądałem wiele ofert i w budżecie do 20 tys o taki samochód ciężko. Oczywiście w wymaganiach hak oraz automatyczna skrzynia biegów. Oraz minimum 200 KM. 

Z braku laku zacząłem już szukać diesli, oglądałem Vectry C 1.9 150 KM ale bieda w okolicy. S-Max nie ten budżet, myślę też o Zafirze. Ale to diesle...

Chyba, że... Chyba, że Peugeot 407 3.0 benzyna + LPG. Ale wyczytałem gdzieś na internatach, że ten model ma nacisk na hak 60 kg ? Ktoś wie czy to prawda? Ktoś jeździ takim samochodem?

A jeżeli jest nacisk na hak 60 kg a ja przyloze na przykład 75 kg? 75 kg by mi wystarczyło, 60 kg trochę mało...

 

Do ciągnięcia jest cepka 1400 DMC 

Edytowane przez Batman (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, lbuster napisał:

Nie no @dudek_t, ładna lista :mlot: Po czymś takim też chciałbym jak najszybciej zapomnieć o takim samochodzie ;) W Madzi nie miałem takiej listy, jednak robiłem najważniejsze rzeczy, czyli regeneracja turbo, sprzęgło i dwumasa :) Koszta chyba wyższe od tych wszystkich Twoich awarii ;) Ale cała reszta :ok: Oprócz rudej :mlot:

Wiadomo, że każdy samochód to skarbonka bez dna, więc albo autobus albo bulisz ;) 

To wy sobie tu o prostych francuskich osobówkach, z przebiegiem 100 tysięcy obciążonych "genetycznie". Jak chcecie coś dla zdrowia psychicznego z rzeczywistymi usterkami do usunięcia, nie tak, że samo z siebie, bo TTTM, tylko że miało prawo klęknąć/ trzeba naprawić/poprawić, na "terapię" kupcie w miarę taniego i prostego busa, takiego, żeby jeszcze był w ogóle naprawialny (raczej: odbudowywalny czy dający się wyprowadzić na prostą) w jakichś ludzkich pieniądzach, dla przeciętnego śmiertelnika, który nie "wrzuca tego w koszty" i dla którego ten samochód nie jeździ dużo i nie zarabia (ale jest mimo to potrzebny). Będzie akurat 15-latek z nalotem realnym w kierunku 250-300 tysia, z szansą przelatania jeszcze następnych 150. W 2020 import osłabł, popyt był (przymknięte granice), więc wybór był był jak między dżumą a cholerą, różniło się kolorem ropy i wielkością strupów.  Jak to koi nerwy przy dzisiejszych historiach że prawie nowe lub ledwo dotarte auto wykrzaczyło się na amen. W takim staruszku po prostu coś się zużyło (jakie to staroświeckie stwierdzenie), przecież po tylu latach/takim przebiegu miało prawo :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, czyś napisał:

Jak chcecie coś dla zdrowia psychicznego z rzeczywistymi usterkami do usunięcia, nie tak, że samo z siebie, bo TTTM, tylko że miało prawo klęknąć/ trzeba naprawić/poprawić, na "terapię" kupcie w miarę taniego i prostego busa

W 2020 kupiłem Hermanka i nie narzekam...latka i przebieg chyba się wpasowuje... ?

Chociaż czy on prosty...podobno mu się ściany zwężają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozważałem ostatnio trzecią szasnę dla francuzów ale sami zdecydowali że nie chcą. A110 jest droższe niż Boxster więc zaorali się pięknie. Jak można było kupic realnie za okolice 220-230 to było bardzo ciekawe auto. Za 300+ to żart. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Misio napisał:

W 2020 kupiłem Hermanka i nie narzekam...latka i przebieg chyba się wpasowuje... ?

Chociaż czy on prosty...podobno mu się ściany zwężają...

Dobre, prostego :) Trzeba było wziąć trafika, pudło idealnie "prostokreślne".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.01.2022 o 20:16, Batman napisał:

Pytanie. Szukam holownika z uciągiem 1500 kg (lub więcej). Bardzo bym chciał benzynę + LPG, ponieważ preferuję takie samochody. Przeglądałem wiele ofert i w budżecie do 20 tys o taki samochód ciężko. Oczywiście w wymaganiach hak oraz automatyczna skrzynia biegów. Oraz minimum 200 KM. 

Z braku laku zacząłem już szukać diesli, oglądałem Vectry C 1.9 150 KM ale bieda w okolicy. S-Max nie ten budżet, myślę też o Zafirze. Ale to diesle...

Chyba, że... Chyba, że Peugeot 407 3.0 benzyna + LPG. Ale wyczytałem gdzieś na internatach, że ten model ma nacisk na hak 60 kg ? Ktoś wie czy to prawda? Ktoś jeździ takim samochodem?

A jeżeli jest nacisk na hak 60 kg a ja przyloze na przykład 75 kg? 75 kg by mi wystarczyło, 60 kg trochę mało...

 

Do ciągnięcia jest cepka 1400 DMC 

Nissan X-Trail (T31) powinien spełnić większość twoich oczekiwań. ;). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.01.2022 o 20:16, Batman napisał:

Pytanie. Szukam holownika z uciągiem 1500 kg (lub więcej). Bardzo bym chciał benzynę + LPG, ponieważ preferuję takie samochody. Przeglądałem wiele ofert i w budżecie do 20 tys o taki samochód ciężko. Oczywiście w wymaganiach hak oraz automatyczna skrzynia biegów. Oraz minimum 200 KM. 

Z braku laku zacząłem już szukać diesli, oglądałem Vectry C 1.9 150 KM ale bieda w okolicy. S-Max nie ten budżet, myślę też o Zafirze. Ale to diesle...

Chyba, że... Chyba, że Peugeot 407 3.0 benzyna + LPG. Ale wyczytałem gdzieś na internatach, że ten model ma nacisk na hak 60 kg ? Ktoś wie czy to prawda? Ktoś jeździ takim samochodem?

A jeżeli jest nacisk na hak 60 kg a ja przyloze na przykład 75 kg? 75 kg by mi wystarczyło, 60 kg trochę mało...

 

Do ciągnięcia jest cepka 1400 DMC 

Szukaj Vectry lub Signum z 2.0 T. Bardzo dobry silnik pod gaz. Niestety ma tylko 175 KM ale turbina pomoże....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.01.2022 o 20:16, Batman napisał:

Pytanie. Szukam holownika z uciągiem 1500 kg (lub więcej). Bardzo bym chciał benzynę + LPG, ponieważ preferuję takie samochody. Przeglądałem wiele ofert i w budżecie do 20 tys o taki samochód ciężko. Oczywiście w wymaganiach hak oraz automatyczna skrzynia biegów. Oraz minimum 200 KM. 

 

Coś takiego spełnia wszystkie Twoje założenia i to z nawiązką?

IMG_20210520_202453~2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka stron temu prosiłem Was o sugestie w sprawie Jeepa. Dziękuje wszystkim kolegom :) temat tego wozu wciąż nie jest zamknięty bo kiedyś muszę go mieć a i egzemplarz który miałem na oku wciąż stoi nie ogłoszony na sprzedaż i nie sprzedany. 
Tym czasem na pocieszenie mam pseudo terenówkę.

To takie „bunkrów nie ma ale też jest zajebiście” :winner:

013C76AF-AE00-4AD6-9B54-B901D2169899.jpeg

Edytowane przez Tomek515 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.