dudek_t Posted January 3 Jacek, pierwszy wypust, produkcja w październiku 1997 roku. Odbiór 19.02.1998 To jest trochę usprawiedliwienie ale tylko ciut ciut Quote Share this post Link to post Share on other sites
peja76 Posted January 3 4 godziny temu, dudek_t napisał: Też miałem Xsare, musieliście przypominać? Ma ktoś do polecenia jakiegoś terapeutę bo trauma wraca? Myślałem że tylko ja mam takie traumatyczne wspomnienia tego auta, moja jak się wściekła przy przebiegu 110tyś km i tłok poszedł bokiem to podziękowałem a po drodze to było tyle przygód że głowa mała, wolę nie wracać do tamtego czasu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Batman Posted January 3 (edited) Pytanie. Szukam holownika z uciągiem 1500 kg (lub więcej). Bardzo bym chciał benzynę + LPG, ponieważ preferuję takie samochody. Przeglądałem wiele ofert i w budżecie do 20 tys o taki samochód ciężko. Oczywiście w wymaganiach hak oraz automatyczna skrzynia biegów. Oraz minimum 200 KM. Z braku laku zacząłem już szukać diesli, oglądałem Vectry C 1.9 150 KM ale bieda w okolicy. S-Max nie ten budżet, myślę też o Zafirze. Ale to diesle... Chyba, że... Chyba, że Peugeot 407 3.0 benzyna + LPG. Ale wyczytałem gdzieś na internatach, że ten model ma nacisk na hak 60 kg 😿 Ktoś wie czy to prawda? Ktoś jeździ takim samochodem? A jeżeli jest nacisk na hak 60 kg a ja przyloze na przykład 75 kg? 75 kg by mi wystarczyło, 60 kg trochę mało... Do ciągnięcia jest cepka 1400 DMC Edited January 3 by Batman (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
czyś Posted January 3 36 minut temu, lbuster napisał: Nie no @dudek_t, ładna lista Po czymś takim też chciałbym jak najszybciej zapomnieć o takim samochodzie W Madzi nie miałem takiej listy, jednak robiłem najważniejsze rzeczy, czyli regeneracja turbo, sprzęgło i dwumasa Koszta chyba wyższe od tych wszystkich Twoich awarii Ale cała reszta Oprócz rudej Wiadomo, że każdy samochód to skarbonka bez dna, więc albo autobus albo bulisz To wy sobie tu o prostych francuskich osobówkach, z przebiegiem 100 tysięcy obciążonych "genetycznie". Jak chcecie coś dla zdrowia psychicznego z rzeczywistymi usterkami do usunięcia, nie tak, że samo z siebie, bo TTTM, tylko że miało prawo klęknąć/ trzeba naprawić/poprawić, na "terapię" kupcie w miarę taniego i prostego busa, takiego, żeby jeszcze był w ogóle naprawialny (raczej: odbudowywalny czy dający się wyprowadzić na prostą) w jakichś ludzkich pieniądzach, dla przeciętnego śmiertelnika, który nie "wrzuca tego w koszty" i dla którego ten samochód nie jeździ dużo i nie zarabia (ale jest mimo to potrzebny). Będzie akurat 15-latek z nalotem realnym w kierunku 250-300 tysia, z szansą przelatania jeszcze następnych 150. W 2020 import osłabł, popyt był (przymknięte granice), więc wybór był był jak między dżumą a cholerą, różniło się kolorem ropy i wielkością strupów. Jak to koi nerwy przy dzisiejszych historiach że prawie nowe lub ledwo dotarte auto wykrzaczyło się na amen. W takim staruszku po prostu coś się zużyło (jakie to staroświeckie stwierdzenie), przecież po tylu latach/takim przebiegu miało prawo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomaszsl Posted January 3 Ja mam dwie cytrynki i jak narazie bezawaryjne ds5 2.0 hdi 188km i c3 1.6 disel 130 km nic się nie dzieje lepiej mi się jeździ c3 odejście na światłach pierwyj sort Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misio Posted January 4 5 godzin temu, czyś napisał: Jak chcecie coś dla zdrowia psychicznego z rzeczywistymi usterkami do usunięcia, nie tak, że samo z siebie, bo TTTM, tylko że miało prawo klęknąć/ trzeba naprawić/poprawić, na "terapię" kupcie w miarę taniego i prostego busa W 2020 kupiłem Hermanka i nie narzekam...latka i przebieg chyba się wpasowuje... 🤩 Chociaż czy on prosty...podobno mu się ściany zwężają... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dudek_t Posted January 4 Rozważałem ostatnio trzecią szasnę dla francuzów ale sami zdecydowali że nie chcą. A110 jest droższe niż Boxster więc zaorali się pięknie. Jak można było kupic realnie za okolice 220-230 to było bardzo ciekawe auto. Za 300+ to żart. Quote Share this post Link to post Share on other sites
czyś Posted January 4 14 godzin temu, Misio napisał: W 2020 kupiłem Hermanka i nie narzekam...latka i przebieg chyba się wpasowuje... 🤩 Chociaż czy on prosty...podobno mu się ściany zwężają... Dobre, prostego Trzeba było wziąć trafika, pudło idealnie "prostokreślne". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misio Posted January 4 Mi jednak stanowczo szoferka Craftera bardziej psuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
strus251 Posted January 5 W dniu 3.01.2022 o 20:16, Batman napisał: Pytanie. Szukam holownika z uciągiem 1500 kg (lub więcej). Bardzo bym chciał benzynę + LPG, ponieważ preferuję takie samochody. Przeglądałem wiele ofert i w budżecie do 20 tys o taki samochód ciężko. Oczywiście w wymaganiach hak oraz automatyczna skrzynia biegów. Oraz minimum 200 KM. Z braku laku zacząłem już szukać diesli, oglądałem Vectry C 1.9 150 KM ale bieda w okolicy. S-Max nie ten budżet, myślę też o Zafirze. Ale to diesle... Chyba, że... Chyba, że Peugeot 407 3.0 benzyna + LPG. Ale wyczytałem gdzieś na internatach, że ten model ma nacisk na hak 60 kg 😿 Ktoś wie czy to prawda? Ktoś jeździ takim samochodem? A jeżeli jest nacisk na hak 60 kg a ja przyloze na przykład 75 kg? 75 kg by mi wystarczyło, 60 kg trochę mało... Do ciągnięcia jest cepka 1400 DMC Nissan X-Trail (T31) powinien spełnić większość twoich oczekiwań. ;). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Commander Posted January 5 W dniu 3.01.2022 o 20:16, Batman napisał: Pytanie. Szukam holownika z uciągiem 1500 kg (lub więcej). Bardzo bym chciał benzynę + LPG, ponieważ preferuję takie samochody. Przeglądałem wiele ofert i w budżecie do 20 tys o taki samochód ciężko. Oczywiście w wymaganiach hak oraz automatyczna skrzynia biegów. Oraz minimum 200 KM. Z braku laku zacząłem już szukać diesli, oglądałem Vectry C 1.9 150 KM ale bieda w okolicy. S-Max nie ten budżet, myślę też o Zafirze. Ale to diesle... Chyba, że... Chyba, że Peugeot 407 3.0 benzyna + LPG. Ale wyczytałem gdzieś na internatach, że ten model ma nacisk na hak 60 kg 😿 Ktoś wie czy to prawda? Ktoś jeździ takim samochodem? A jeżeli jest nacisk na hak 60 kg a ja przyloze na przykład 75 kg? 75 kg by mi wystarczyło, 60 kg trochę mało... Do ciągnięcia jest cepka 1400 DMC Szukaj Vectry lub Signum z 2.0 T. Bardzo dobry silnik pod gaz. Niestety ma tylko 175 KM ale turbina pomoże.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danielpoz Posted January 6 W dniu 3.01.2022 o 20:16, Batman napisał: Pytanie. Szukam holownika z uciągiem 1500 kg (lub więcej). Bardzo bym chciał benzynę + LPG, ponieważ preferuję takie samochody. Przeglądałem wiele ofert i w budżecie do 20 tys o taki samochód ciężko. Oczywiście w wymaganiach hak oraz automatyczna skrzynia biegów. Oraz minimum 200 KM. Coś takiego spełnia wszystkie Twoje założenia i to z nawiązką😁 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomek515 Posted January 7 (edited) Kilka stron temu prosiłem Was o sugestie w sprawie Jeepa. Dziękuje wszystkim kolegom temat tego wozu wciąż nie jest zamknięty bo kiedyś muszę go mieć a i egzemplarz który miałem na oku wciąż stoi nie ogłoszony na sprzedaż i nie sprzedany. Tym czasem na pocieszenie mam pseudo terenówkę. To takie „bunkrów nie ma ale też jest zajebiście” Edited January 7 by Tomek515 (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gregor887 Posted January 7 Twoje? Czy tak jak te bunkry Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomek515 Posted January 7 48 minut temu, Gregor887 napisał: Twoje? Czy tak jak te bunkry Moje moje Stare pudełko 2002 ale zadbane. Motor 2.0 150km taki jeszcze chyba w miarę zwyczajny Quote Share this post Link to post Share on other sites