Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

forum to miejsce do dzielenia się swoją wiedzą doświadczeniem, wyrażaniu własnych opinii ( nie musza być trafne i zrozumiałe dla wszystkich). Twoje stwierdzenia o olewaniu opinii innych forumowiczów są jednak nie na miejscu ( tak delikatnie mówiąc ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Thomas napisał:

forum to miejsce do dzielenia się swoją wiedzą doświadczeniem, wyrażaniu własnych opinii ( nie musza być trafne i zrozumiałe dla wszystkich). Twoje stwierdzenia o olewaniu opinii innych forumowiczów są jednak nie na miejscu ( tak delikatnie mówiąc ) 

Ale co chodzi? chyba źle mnie zrozumiałeś...forum jest właśnie po to, żeby się wymieniać doświadczeniami. Tylko czasem można wyczuć ..COŚ? co włąsnie chyba w Twoim poście wyczuł Commander. Ja się już znieczuliłem - dlatego napisałem, żeby to po prostu olewać. Ale OK:) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, osobiście sprawdziłem temat co do DMC holownika oraz DMC przyczepy, dotyczy EU. Wnioski z prześledzonych przepisów oraz opłat sprawiły iż nabyłem suv z DMC 2085 kg doczepiam przyczepę DMC 1300 kg zestaw  = 3385 kg - co do prawa jazdy mam zawodowe + przyczepy. Skonsultowałem temat z przedstawicielem naszej drogówki - powiedział mi że to jest wszystko ok. Doradził żeby zestaw nie przekraczał 3500 kg bo w niektórych krajach będę podlegał pod inne przepisy co do takiego zestawu!!    Temat doboru holownika - więc polecam Hyundai Tucson  141 koni DMC 2085 kg. Oszczędny świetnie się prowadzi jest szeroki (nie trzeba dodatkowych lusterek)  wysoki, po prostu idealny do przyczepy!!! Oryginalny hak hyundai 13 pinów  moduł z  wyjściem +15 +30 funkcja zarządzaniem prądem na  oświetlenie oraz zasilaniem lodówki w czasie jazdy bez ryzyka przeciążenia elektryki samochodu. Pozdro szerokości Panie Panowie. Paweł z Bielska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Paweł Bielsko napisał:

Doradził żeby zestaw nie przekraczał 3500 kg bo w niektórych krajach będę podlegał pod inne przepisy co do takiego zestawu!!

A nie wspomniał o jakie kraje chodzi, i jakie to "inne" przepisy? (poza uprawnieniami). 

Edytowane przez czepkateam (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Thomas napisał:

Byłem w podobnej sytuacji i myślałem, że to jest niemożliwe ale w moim przypadku (buda 1470 kg dmc ) znalazłem 8 aut spełniających moje kryteria <3500kg zestaw. Od kombi audi a4 po suwy np outlander, vany FR-V benzyna lub diesel. Trzeba dzwonić i pytać o konkretne dane z DR bo masy są różne tych samych samochodów. 

Mogę zapytać które to konkretnie generacje? (Audi, Mitsubishi, Honda).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, czepkateam napisał:

A nie wspomniał o jakie kraje chodzi, i jakie to "inne" przepisy? (poza uprawnieniami). 

Wszystkie, które nie ratyfikowały Konwencji wiedeńskiej o ruchu drogowym. Tylko takie kraje mogą mieć jakieś swoje wymagania. Każdy inny kraj musi respektować nasze krajowe PJ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Paweł Bielsko napisał:

Witam wszystkich, osobiście sprawdziłem temat co do DMC holownika oraz DMC przyczepy, dotyczy EU. Wnioski z prześledzonych przepisów oraz opłat sprawiły iż nabyłem suv z DMC 2085 kg doczepiam przyczepę DMC 1300 kg zestaw  = 3385 kg - co do prawa jazdy mam zawodowe + przyczepy. Skonsultowałem temat z przedstawicielem naszej drogówki - powiedział mi że to jest wszystko ok. Doradził żeby zestaw nie przekraczał 3500 kg bo w niektórych krajach będę podlegał pod inne przepisy co do takiego zestawu!!    Temat doboru holownika - więc polecam Hyundai Tucson  141 koni DMC 2085 kg. Oszczędny świetnie się prowadzi jest szeroki (nie trzeba dodatkowych lusterek)  wysoki, po prostu idealny do przyczepy!!! Oryginalny hak hyundai 13 pinów  moduł z  wyjściem +15 +30 funkcja zarządzaniem prądem na  oświetlenie oraz zasilaniem lodówki w czasie jazdy bez ryzyka przeciążenia elektryki samochodu. Pozdro szerokości Panie Panowie. Paweł z Bielska

Paweł, lusterka musisz mieć - masz węższą cepkę niż auto ??? - nie wierzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, sirius29 napisał:

Mogę zapytać które to konkretnie generacje? (Audi, Mitsubishi, Honda).

Przecież nie będę za Ciebie szukał auta. Pierwsze lepsze Audi A4 avant 1,8 tfsi 170 kunia moja jest z 2014r DMC 2010kg przyczepa 1700 kg.  2010/1,33= 1511kg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tucson to mógłby być dobry wybór - sam się zastanawiałem, ale jest jedno ale.

W cenniku widzimy: już od 79 tys., ale jak chcę wersję z napędem 4x4 - BANG! już jedyne 149 tys!!

Taka miła niespodzianka!

To chyba najdroższy napęd 4x4 na rynku - warty tyle, co cała reszta samochodu:-)

Taka polityka Hujdaja (nie tylko zresztą i jego), że napęd 4x4 łączą tylko na najbardziej wypasionymi wersjami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.