Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Benior napisał:

Na cytrynie mam turtle bo myślałem że kupuje Thule :lol: podobnie miniaturka wyglądała. Sprawują się bardzo dobrze. Zrobione kilkanaście tysięcy km z dużym boxem załadowanym po kokardę.  Thule mam na ixie i tiguanie i są po prostu lepsze. Jednak turtle jeśli mają być tanie to spoko wybór. Aguri miałem uchwyty do rowerów ....  straszny szrot, sprzedałem i zakupiłem Thule. 

?zamawiam winę tego interpack. Na Turtle tez się złapałem czytając Thule :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Kilka stron wczesniej ktos pytal co lepsze bedzie dociagania cepki 1800 DMC audi A6 quattro czy terenowka

Ktos zadal pytanko ile takie audi moze wazyc. Moja A6 2005r sedan 3.0l quattro wazy 2t Z polowa baku wiec 2-2.1 jest realne.

Tutaj tez mi sie szykuje auto do zmiany. Audice z racji wieku chce zmienic na cos mlodszego chociaz szkoda bo 240km i 470nm robi swoje. Auto chcialbym sciagnac ze stanow i tak trafiłem na Jeepa Grand Cherokee WK2 roczniki 2015 w gore. Poczatkowo myslalem o dieslu z poteznym momentem obrotowym (mam dzialalnosc,to co wyzej czyli ciezarowke, wiec ropa w cenie bez vat) ale uslyszalem ze maja swoje bolaczki. Stad zostaje benzyna, a od 3.6 V6 bliska droga do 5.7 V8 HEMI  :D ktore napewno da duzo wiecej frajdy w jezdzie po miescie. Wyczytalem tez ze Grand Cherokiemu blizej do auta terenowego niz suvovi ktorym rzekomo jest. Koszt podrozowania napewno zrekompensuje instalacja gazowa. 20l gazu wyjdzie podobnie jak 10l ropy ktore spala mi teraz audi :D Co myslicie o takim aucie jako holownik do cepki 1800. Samo auto wazy 2.5t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Skiperr napisał:

Kilka stron wczesniej ktos pytal co lepsze bedzie dociagania cepki 1800 DMC audi A6 quattro czy terenowka

Ktos zadal pytanko ile takie audi moze wazyc. Moja A6 2005r sedan 3.0l quattro wazy 2t Z polowa baku wiec 2-2.1 jest realne.

Tutaj tez mi sie szykuje auto do zmiany. Audice z racji wieku chce zmienic na cos mlodszego chociaz szkoda bo 240km i 470nm robi swoje. Auto chcialbym sciagnac ze stanow i tak trafiłem na Jeepa Grand Cherokee WK2 roczniki 2015 w gore. Poczatkowo myslalem o dieslu z poteznym momentem obrotowym (mam dzialalnosc,to co wyzej czyli ciezarowke, wiec ropa w cenie bez vat) ale uslyszalem ze maja swoje bolaczki. Stad zostaje benzyna, a od 3.6 V6 bliska droga do 5.7 V8 HEMI  :D ktore napewno da duzo wiecej frajdy w jezdzie po miescie. Wyczytalem tez ze Grand Cherokiemu blizej do auta terenowego niz suvovi ktorym rzekomo jest. Koszt podrozowania napewno zrekompensuje instalacja gazowa. 20l gazu wyjdzie podobnie jak 10l ropy ktore spala mi teraz audi :D Co myslicie o takim aucie jako holownik do cepki 1800. Samo auto wazy 2.5t

Wk2 już chyba nie ma nic z terenówki. To klasyczny SUV. Bierz V8 bo różnica w momencie jest ogromna. Wiem co mówię....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Commander napisał:

Wk2 już chyba nie ma nic z terenówki. To klasyczny SUV. Bierz V8 bo różnica w momencie jest ogromna. Wiem co mówię....

W 1 kolejności należałoby ustalić jaka jest definicja terenówki i czy takowe nadal są produkowane. Dla jednych Toyota LC nie jest terenówką z uwagi na inną konstrukcję niż np Patrol. Jak pogodzisz się ze spalaniem to nic nie przebije 5,7. Pytanie ile chcesz poświecić miejsca na butle aby mieć zasięg przynamniej 300 km. Miałem WJ 4,8 (V8) i nudy podczas jazdy nie było- obowiązkowe tankowanie co 250-300 km. Co do ON w Jeep to jak w każdym aucie, są historie prawdziwe i zasłyszane. Nie każdy Diesel oznacza kłopoty. Jeep na różnych etapach produkcji brał silniki od wielu producentów min CRDI montowane kijankach czy serca z mercedesa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O koreańskich silnikach w Jeep nie słyszałem. 

Każdy diesel w Jeep to problemy, czy to CDI czy VM. O spalaniu w zimie nie wspomnę.

Do mojej butli wchodzi 80 litrów na 100 pali 17-18 czyli do 450 w trasie zrobię.

Definicja terenówki jest oficjalnie podana w źródłach otwartych. Z Jeep spełnia ja tylko Wrangler.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 29.06.2022 o 12:11, Skiperr napisał:

Kilka stron wczesniej ktos pytal co lepsze bedzie dociagania cepki 1800 DMC audi A6 quattro czy terenowka

Ktos zadal pytanko ile takie audi moze wazyc. Moja A6 2005r sedan 3.0l quattro wazy 2t Z polowa baku wiec 2-2.1 jest realne.

Tutaj tez mi sie szykuje auto do zmiany. Audice z racji wieku chce zmienic na cos mlodszego chociaz szkoda bo 240km i 470nm robi swoje. Auto chcialbym sciagnac ze stanow i tak trafiłem na Jeepa Grand Cherokee WK2 roczniki 2015 w gore. Poczatkowo myslalem o dieslu z poteznym momentem obrotowym (mam dzialalnosc,to co wyzej czyli ciezarowke, wiec ropa w cenie bez vat) ale uslyszalem ze maja swoje bolaczki. Stad zostaje benzyna, a od 3.6 V6 bliska droga do 5.7 V8 HEMI  :D ktore napewno da duzo wiecej frajdy w jezdzie po miescie. Wyczytalem tez ze Grand Cherokiemu blizej do auta terenowego niz suvovi ktorym rzekomo jest. Koszt podrozowania napewno zrekompensuje instalacja gazowa. 20l gazu wyjdzie podobnie jak 10l ropy ktore spala mi teraz audi :D Co myslicie o takim aucie jako holownik do cepki 1800. Samo auto wazy 2.5t

Pomyśl o durango. Te same zalety a auto większe, cięższe i chyba stabilniejsze na drodze przynajmniej w wersji r/t lub srt.

spalanie z budką od 15 do 22l lpg. Szybko zapomnisz o dieslu i jego nm..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.