Jump to content
BERU

FENDT

Recommended Posts

wazziu
Just now, jacek00 said:

Na czym polega to nieszczęście? Że lodówka przestanie chłodzić? 

to jedno nieszczescie :) (jak tu pic cieple piwo ? ) . a drugie to ulatniajacy sie gaz ? nie ma takiej mozliwosci ? ryzyko pozaru ? przepraszam za lamerskie pytanie - ale sie nie znam - dlatego dopytuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
filipert

Zanik płomienia (temperatury) zamyka wypływ gazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wazziu
5 minutes ago, filipert said:

Zanik płomienia (temperatury) zamyka wypływ gazu.

dziekuje ! to dobra informacja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacek00

Dokładnie. To działa automatycznie (w piecyku podobnie) - jak Ci zgaśnie płomień to automatycznie odcinany jest przepływ gazu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piotr Diamant
7 minut temu, jacek00 napisał:

Dokładnie. To działa automatycznie (w piecyku podobnie) - jak Ci zgaśnie płomień to automatycznie odcinany jest przepływ gazu. 

Tu jest to dokładnie opisane nie wystarczy mieć reduktor z oznaczeniem CS

https://www.truma.com/int/en/faq/operate-truma-heaters-while-driving

Share this post


Link to post
Share on other sites
filipert
3 minuty temu, Piotr Diamant napisał:

Tu jest to dokładnie opisane nie wystarczy mieć reduktor z oznaczeniem CS

https://www.truma.com/int/en/faq/operate-truma-heaters-while-driving

Do reduktora CS potrzebujemy oczywiście  odpowiedni wąż, np. taki:

Przewód gazowy 450mm G.12 z zaworem bezpieczeństwa - Kampi.pl, akcesoria kempingowe

i to wszystko do lodówki.

Do pieca oczywiście podwyższony kominek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maras
20 minut temu, filipert napisał:

Do reduktora CS potrzebujemy oczywiście  odpowiedni wąż, np. taki:

Przewód gazowy 450mm G.12 z zaworem bezpieczeństwa - Kampi.pl, akcesoria kempingowe

i to wszystko do lodówki.

Do pieca oczywiście podwyższony kominek.

I dodamy jeszcze ...  jak ktoś już ma to warto sprawdzić jego wiek  :)  

Tak sobie pozwoliłem dopisać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacek00



Tu jest to dokładnie opisane nie wystarczy mieć reduktor z oznaczeniem CS
https://www.truma.com/int/en/faq/operate-truma-heaters-while-driving


Do ogrzewania oczywiście kominek, ale my akurat rozmawialiśmy o lodówce

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skwarek

Prawdziwa wiosna chyba nadejdzie, mój FENDT po przeglądzie, bez uwag na stacji diagnostycznej, ponadto po zimie napełniłem wodą zbiorniki, pompki działają krany nie kapią, kibel, ogrzewanie, bojler lodówka wszystko działa, satelita łapie, nie ma co naprawiać więc go chyba dokładnie umyję ;)

wiosna.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mzsosik

Pierwsza modyfikacja.

20210430_170031.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zawias21

Wreszcie odpakowana po zimie. Wszystko OK?

Modyfikacja zrobiona - montaż movera - super sprawa :)

Moje kolana i kręgosłup są wdzięczne, że nie będzie już manewrowania "napędem mięśni", sprzęgło w holowniku też jest wdzięczne ;)

 

received_126740756096400.jpeg

received_925769528197627_1.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Irek S

To i ja się pochwalę. Nabyta 8 lipca w Holandi i już pierwszy wyjazd na poj brodnickie zaliczony

20210710_092536 (1).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
AdamH

Musiałem kupić opony. Oryginalne miały 7 lat i były starte ma zewnętrznych krawędziach. Jestem zwolennikiem jazdy na ciut niższym ciśnieniu niż podaje fabryka zwłaszcza że nie przeciążam cepki. Opony niszczą się szybciej ale 4,5 at. to jakby koło od wozu drabiniastego.

Opcja była taka by kupić większe gumy o większej nośności i mniej pompować.

Katalog podawał 195/70/15C. Serwis z Bierunia stwierdził, że nadkola do dużych przyczep są jednakowe, więc mogę założyć max to co w katalogu czyli 205/70/15C.  To mi było jeszcze mało i po organoleptycznym sprawdzeniu ilości miejsca w nadkolu kupiłem 215/70/15C. Założyłem, napompowałem do 4 at. I teraz wracam z Bieszczad.

Gumy się uginają, nie grzeją a przede wszystkim się mieszczą.

Będę sprawdzał przy następnych wyjazdach czy się grzeją gdy nabiję 3,8. Na wszelki wypadek zainwestowałem w czujniki ciśnienia

😀👍🏿

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...