BERU Posted February 20, 2013 Witam wszystkich pasjonatów tej marki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hadwao Posted February 20, 2013 Witam, jestem nowicjuszem na tym forum ale z wielką przyjemnością dołączę do grona miłośników Fendt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BERU Posted February 21, 2013 Witam, jestem nowicjuszem na tym forum ale z wielką przyjemnością dołączę do grona miłośników Fendt. Witaj jestem ciekawy ilu jest nas na forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
eddie65 Posted February 21, 2013 Ze wszystkich marek, najbliżej mi do Fendt'a. Jakie modele koledzy użytkują? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BERU Posted February 21, 2013 Fendt SAPHIR 470 ROK 1999 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan Posted February 21, 2013 Witajcie koledzy Ja rowniez smigam sobie z cepka Fendt-pozdro Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hadwao Posted February 21, 2013 Moja to Fendt Platin 490TF z 2001, chociaż w DR mam oznaczenie "150" (nie wiem dlaczego) Pozdrowienia, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel DJR Posted February 24, 2013 Witajcie I ja do zacnego grona dołączam. Posiadam Fendta Platin z 2003 też z onaczeniem "150" Uważam tą markę za Lidera przyczep, a jest to moja trzecia BUDKA. I znalazłem coś takiego: Powiedzmy to tak Pierw był Tabbert i Fendt a potem reszta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NOBOCAMP Posted February 24, 2013 Witajcie, kilka dni temu chciałem zaproponować kącik dla FENDT-a tak więc dzisiaj podpisuje się pod wspólnym postulatem Podobnie jak u niektórych z Państwa powyżej,mój FENDZIK TG-550 posiada zapis w dowodzie "170" a DMC zamiast 1800kg ma 1600kg. Czyżby odchódzenie masy miało wpływ na te oznaczenia????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hadwao Posted March 3, 2013 Mało nas, mało.... Quote Share this post Link to post Share on other sites