Skocz do zawartości

Naprawa boku

mafik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam nastepujacy problem - jak w zalaczniku. Poszukuje specjalisty od naprawy takiego czegos lub podpowiedzi, jak sie za to zabrac.

Moj jedyny pomysl, ktory mi chodzi po glowie, to zaslepienie tego i zabezpieczenie jakas mazia uszczelniajaca.

Czekam na opinie, pomysly, propozycje.

Pzdr, Marcin.

post-10907-0-80693400-1358103409_thumb.jpg

post-10907-0-40636500-1358103426_thumb.jpg

Kolego Marcinie, jak widzę z pierwszego zdjęcia, to już została przykładana taka prowizoryczna łata. Prowizorycznie można tak samo naprawić przyklejając łatę np polimerowym bezbarwnym klejem "PATEX TOTAL FIX". Jeżeli chcesz to zrobić profesjonalnie to należy wymienić cały pas blachy, w którym jest to uszkodzenie.

Jeśli chcesz naprawić porządnie zobacz

Jest to jeden z kilku sposobów dobrej naprawy takiego uszkodzenia.

Generalnie bajka.

Nie znam się na tym, ale taki czy taki sposób wystarczy nawet w przypadku, gdy blacha jest rozdarta ?

Mam wrażenie, że nie. Przy rozdartej powłoce pewnie sporo wilgoci dostało się już pewnie do środka (na zdjęciu widać, że uszkodzenie mafika nie jest nowe).W takim przypadku potrzebna jest chyba ingerencja wewnątrz. Mylę się ? :niewiem:

Generalnie bajka.

Nie znam się na tym, ale taki czy taki sposób wystarczy nawet w przypadku, gdy blacha jest rozdarta ?

Mam wrażenie, że nie. Przy rozdartej powłoce pewnie sporo wilgoci dostało się już pewnie do środka (na zdjęciu widać, że uszkodzenie mafika nie jest nowe).W takim przypadku potrzebna jest chyba ingerencja wewnątrz. Mylę się ? :niewiem:

Sądząc po taśmie "na gada" zakładam że uszkodzenie zostało od razu zabezpieczone przed podciekaniem i degradacją wnętrza ściany , a rozpatrywany jest tylko sposób naprawy poszycia . Jeśli tak nie jest to oczywiście że wyłącznie naprawa powierzchniowa nie załatwia sprawy.

Taaak ... Tylko gdzie w naszym pięknym kraju znajdziemy taką technologię?????