Skocz do zawartości

Zasilanie 12 V

Przemek78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wsystkich jestem nowym zielonym jeszcze posiadaczem przyczepy i mam mały problem gdzie tu podłączyć akumulator?? Jak podłączyłem zewnętrzne 220V to ok wszystko działa, ale gdzie tu akumulator ??bo jakaś przetwornica jest ale nie ma żadnych klem jak w innych przyczepach które oglądałem. Proszę o pomoc.

post-12521-0-56468200-1358018729_thumb.jpg

post-12521-0-63455700-1358018749_thumb.jpg

post-12521-0-44672300-1358018762_thumb.jpg

Witam wsystkich jestem nowym zielonym jeszcze posiadaczem przyczepy i mam mały problem gdzie tu podłączyć akumulator?? Jak podłączyłem zewnętrzne 220V to ok wszystko działa, ale gdzie tu akumulator ??bo jakaś przetwornica jest ale nie ma żadnych klem jak w innych przyczepach które oglądałem. Proszę o pomoc.

Witaj !

... a czy przypadkiem w tej czarnej skrzynce zapiętej paskiem, nie siedzi jakiś akumulatorek ?

Poza tym, nie w każdej przyczepie jest akumulator :skromny:

Patrząc na ten zasilacz to niewiele nim zdziałasz przy 12V możesz wyrwać 1,5A

W przyczepie jest prawdopodobnie tylko pompka wody i proste oświetlenie (jeden do trzech punktów) i ok. 15 W wystarcza.

... mam mały problem gdzie tu podłączyć akumulator??

W jakim celu chcesz podłączać / montować :niewiem: akumulator ?

Witaj Kolego.

Sądząc po zdjęciach akumulator jest w ebonitowej obudowie zapiętej na pasek. (co najmniej tam być powinien).

Aktualnie przełącznik masz ustawiony na zasilanie z sieci 230 v przez zasilacz. Jak przełączysz w przeciwną pozycje zasilisz przyczepę z akumulatora (jeśli jest sprawny).

Akumulator w pudle nie ma żadnego źródła ładowania więc możesz się spodziewać ze jest już do kitu. W miejsce starego wraz z ebonitową obudową możesz podłączyć nowy akumulator .