Jump to content
mesert

Przemyśl i okolice

Recommended Posts

COLA

Możemy spróbować coś zorganizować w jakiś weekend    :hmm:    :slina:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Camping w Krasiczynie

hej, 

a ja w okolicy Przemyśla znalazłam bardzo dobry Camping w Krasiczynie, przy hotelu Impresja Krasiczyn. godny polecenia, bo i obsługa jest miłą, i okolica przyjemna, do tego masz zawsze ciepłą wodę pod prysznicem i elektryczność do dyspozycji. Fajnie i niedrogo :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites
powolniak

hej, 

a ja w okolicy Przemyśla znalazłam bardzo dobry Camping w Krasiczynie, przy hotelu Impresja Krasiczyn. godny polecenia, bo i obsługa jest miłą, i okolica przyjemna, do tego masz zawsze ciepłą wodę pod prysznicem i elektryczność do dyspozycji. Fajnie i niedrogo :)

A może coś więcej o tym kempingu, stronka internetowa a jak nie ma to cennik, koordynaty GPS lub adres, jakaś fotka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
powolniak
1 godzinę temu, ese napisał:

Dzięki za namiary, ale już wcześniej ów obiekt zlokalizowałem. Przyjechaliśmy tam z Łańcuta, przyczepą na 2 doby (bo zwiedzaliśmy Krasiczyn, Przemyśl i Kalwarię Pacławską) podczas tegorocznej objazdowej majówki.

Lokalizacja idealna, bo: 200 m do bramy Krasiczyńskiego zamku oraz te same 200 m do sklepu "Piotruś Pan".

Miejsc na przyczepę jest sporo, jednakże płaskiego jest na 2-3 zestawy, reszta terenu zielonego to już mocno opadający trawnik, na którym nie ustawi się przyczepy, ani wzdłuż, ani w poprzek. Za duży spadek. Kampery też nocowały.

Na miejscu jest punkt czerpalny wody, za to brak łatwo dostępnego punktu by zrzucić kota lub szarówkę. Obsługa miła, rzeczowa i kompetentna.

Cena za pobyt: 20 zł od osoby za dzień (za zestaw opłaty nie ma). W opłacie mieści się dostęp do umywalki, WC i prysznica na piętrze budynku. Prąd za to, ho, ho, ho - 20 zł/dziennie. Przesada, my mamy . na dachu przyczepy.

By wjechać na ośrodek, należy skręcić na łuku drogi Krajowej 28 (łatwo przeoczyć) i wjechać, obok parkingu pod górkę.

Namiary: N 49.46.27.84;  E 22.39.10.34 

Lokal

_MG_4708.JPG

_MG_4711.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bili84
W dniu 14.12.2011 o 16:39, Kocer napisał:

Gdyby pompka była w Trumie to może i dałoby radę, ale pompka jest w zbiorniku wody i jednak powinien być spust z bojlera. Bojlery mają różne pojemności i ta woda zostanie Ci w środku.

Kemping fajny jest w okolicach Dubiecka tzn.Słonne. typowy kemping z możliwością  podpięcia do prądu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
pawel1966
5 godzin temu, Bili84 napisał:

Kemping fajny jest w okolicach Dubiecka tzn.Słonne. typowy kemping z możliwością  podpięcia do prądu.

Obejrzałem na.https://goo.gl/maps/k9Faw5LEQzbPuCfu6   A jak tam z trasami rowerowymi? tylko szosa? I czy to jest całkowicie otwarty teren?

Edited by pawel1966 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mundek28

A które pole fajniejsze to przy ośrodku wypoczynkowym czy to po drugiej stronie Sanu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bili84
W dniu 12.05.2021 o 16:50, Bili84 napisał:

Kemping fajny jest w okolicach Dubiecka tzn.Słonne. typowy kemping z możliwością  podpięcia do prądu.

 

Ścieżka rowerowa jest w okolicy Dubiecka tj ok 5 km od Kempingu Słonne ale krótka. Bardzo maly ruch pojazdów  po drodze gminnej wiec bez problemu mozna  jechać  poboczem.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...