Skocz do zawartości

inny alpine


lukasz22416

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie ci myślicie o tym jest troche do roboty no ale cena?

http://otomoto.pl/in...e-T3091789.html

 

cena tej przyczepy, zdecydowanie niższa niż koszty przywrócenia jej do stanu normalnego - przód przy oknie zgnity, tył tez tapeta odchodzi. Szczerze - trup, chyba że potrzebujesz podwozie z hamulcem do zrobienia towarówki - to warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na co ta buda. Jeśli do eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem to kapitalny remont kosztuje więcej niż to warte i niż to ma sens. Jeśli na częsci to za słabe wyposażenie. Jeśli do rozbiórki na podwozie, a reszta do kosza to za droga.

 

Jakoś nie mogę sobie wyobrazić do czego moze służyć taka buda. Nawet na działkę się nie nadaje jako stacjonarna zadaszona onduliną by nie ciekła, bo jest za mała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje ze ma potencjał i może byc ok

 

Dlaczego tak wszyscy napadli na autora postu pisząc ze nie nadaje się ?

 

Dla mnie jedynie cena jest z kosmosu bo jak na moje realia (uk) to nie jest warta wiecej niż £250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie racje dostałem wiecej zdjeć i jest bardzo zla.ale znalkazlem inną tylko mam pytani była ona sprowadzona i nie jest jeszcze zarejestrowana a potrzebuje ja docholowac do domu 300km czy moge ja ciagnąc czy nie jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, pytanie skąd sprowadzona i:

- jeżeli ma ważny przegląd to wykup tylko 30 dniowe OC i możesz jechać

- jaka jest tablica rejestracyjna? Jeżeli jest taka "normalna" (blaszana wytłaczana) to OK, jak jakaś inna będzie problem z rejestracją. Teraz musisz zdać stara tablicę jak rejestrujesz pojazd w kraju (w październiku zmieniły się przepisy).

- Kupujesz od Polaka (sprowadzającego) czy od "holendra", "niemca".

- jeżeli nie od polaka to na dokumentach wywozowych będzie jego nazwisko i aby to uregulować będziesz potrzebował jego oświadczenia notarialnego, że tylko ja sprowadzał ale nigdy nie był jej właścicielem.

 

Kiedyś tablic i dokumentów wywozowych się nie pokazywało, teraz są potrzebne.

 

Podrzuć troszkę więcej informacji lub link do ogłoszenia. Tylko na pytanie czy się da odpowiedziałem w pierwszym "-".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- jaka jest tablica rejestracyjna? Jeżeli jest taka "normalna" (blaszana wytłaczana) to OK, jak jakaś inna będzie problem z rejestracją. Teraz musisz zdać stara tablicę jak rejestrujesz pojazd w kraju (w październiku zmieniły się przepisy).

 

Przyczepy które są wyrejstrowane w NL, mają taką plastykową giętką tablice z wytłoczką RDW i numerami wypisanymi ręcznie flamastrem zlosnik.gif. Przynajmniej tak miałem przy 2 przyczepach i problemów z rejestracją nie było ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja też niby taka miałem i okazuje się, że to jest OK ale w UE a nie w PL :(.

1,5 miesiąca prostowałem kwestię dokumentów aby zarejestrować swoją.

Po październikowej zmianie przepisów i nałożeniu obowiązku na Wydziały Komunikacji aby zabierały tablice są teraz problemy. Ale mam też świadomość, że co wydział to inna para kaloszy.

Doradziłem aby kolega nie umoczył w razie "W".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje ja docholowac do domu 300km czy moge ja ciagnąc czy nie jak to jest?

Możesz ją przyholować legalnie .Kolejność działania jest następująca :

1.Składasz w W.K swojego starostwa wniosek o wydanie tablic próbnych , do wniosku dołączasz umowę kupna .

2.Płacisz 47,50 zł za tablicę próbną i udajesz się ubezpieczyć przyczepę , najlepiej zrobić to na cały rok - wyjdzie taniej i mniej łażenia

Po przyholowaniu :

3.Udajesz się na okręgową stację diagnostyczną ,gdzie dostaniesz dokument identyfikacyjny pojazdu - bez tablic rejestracyjnych go nie dostaniesz - przepisy zmieniły się ok 1 mc wstecz.

Jakby na to nie patrzył to legalną drogą czekają Cię dwie wycieczki po 300 km .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witold, jeżeli ta przyczepa posiada tablice z innego kraju i komplet dokumentów to nie musi jeździć dwa razy. Wystarczy, że wykupi ubezpieczenie przejazdowe (30 dni) u polskiego ubezpieczyciela na tablice z innego kraju.

W PZU miesiąc temu takie ubezpieczenie (na dokumenty i tablice z Holandii) płaciłem 31 zł. Ważne tylko aby przyczepa miała przegląd ważny z UE (np. niemiecki lub holenderski).

Z tobą zgodzę się, jeżeli przyczepa nie posiada tablic (przyjechała do PL na np. lawecie). Jednak nawet przegląd można zrobić jeżeli nie ma polskich tablic (tyle, że zachodnie muszą być wydane przez organ właściwy) a nie np. napisane mazakiem. W Holandii każda tablica nawet ta napisana mazakiem jest OK, gdyż oni nie maja regulacji prawnej do tablic wywozowych i u nich jest OK w PL nie. W Niemczech np. tablic wywozowych są dwa rodzaje:

- z żółtym paskiem jeżeli auto w momęcie wymeldoania nie posiadało ważnego przeglądu (TUV) i tu jest droższe ubezpieczenie. Tablice na max. 30 dni

- z czerwonym paskiem, jeżeli w momencie zgłoszenia posiadało ważny TUV, ubezpieczenie jest nieznacznie tańsze. Tablice na max. 6 miesięcy.

 

Mysię, że do każdego przypadku się da tylko niech Łukasz napisze coś więcej lub podrzuci link, bez tego będziemy mogli tylko domniemywać.

 

Pamiętajmy też, że handlarz powie nam to co chcemy usłyszeć czyli, że takie mu dali. Jednak "im" zależy" aby pojazd głoszony do wywozu opuścił ich kraj i przymykaja oko na tablice jako takie. W przypadku "W" piszą w protokole, że pojazd nie posiadał tablicy ale nie powoduje to wstrzymania wypłaty odszkodowania (w polisie zawsze wpisywany jest nr VIN ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie odpowiedzi ale znalazlem i kupilem wczoraj juz przyczepe od polskiej rodziny ,zadbaną:-)teraz tylko czekac na wakacje. mam hobby 360 i pytanie czy do butli z gazem musze miec reduktor?do czego sluzy tan akumlator(2 baterie 6v)pod zlewem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz do butli z gazem musisz mieć reduktor, do tego specjalny nie taki z marketu, w dodatku dający odpowiednie ciśnienie (30 lub 50 mbar).

Na wszystkie Twoje pytania znajdziesz odpowiedzi na forum, należy tylko poszukać.

 

Gratulacje z powodu nowego nabytku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.