Skocz do zawartości

Gdzie można stawać 'na dziko' z przeczepą?


gaultier89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem laik w tym temacie jak już zdążyliście zauważyć w poprzednim temacie :niewiem: Chciałbym się dowiedzieć czy można i gdzie, mogę postawić przyczepę blisko morza? Wiem, że najlepiej na kamping gdzieś jechać, ale nie uśmiecha mi się wywalać 70zł/dobe za to że stoję moim 'ruchomym domem'. Wydaje mi się, że po to się wypożycza przyczepę, żeby mieszkać gdzie się chce, tak? To moglibyście mi powiedzieć czy są takie miejsca gdzieś nad Bałtykiem w pobliżu Władysławowa?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

wbrew pozorom to wcale nie jest tak łatwo stanąć na dziko :niewiem:

przecież to czysta strata dla wszytskich - od gminy, po właścicieli kempingów

 

a pomyślałeś gdzie będziesz nabierał wodę, robił siku, mył gary ?

 

proponował bym jednak wjazd na jakieś tanie pole namiotowe, gdzie przynajmniej masz wodę i gdzie zlać ścieki :hmm:

 

był tu taki temat o stawaniu na dziko :hmm:

Edytowane przez konrad_b (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Wydaje mi się, że po to się wypożycza przyczepę, żeby mieszkać gdzie się chce, tak? ....

 

Wypożyczona przyczepa to raczej marnie się nadaje na stawanie na dziko :hmm: poprostu wątpie by była odpowiednio wyposażona i przygotowana :niewiem: no i też musiałbyś ugryść tego tematu żeby samemu sie przygotować zaopatrzyć we wszystko co potrzebne itd Wolne biwakowanie znacznie różni sie od siedzenia na kempingu :swiety:

Edytowane przez kit (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

nie uśmiecha mi się wywalać 70zł/dobe za to że stoję moim 'ruchomym domem'. Wydaje mi się, że po to się wypożycza przyczepę, żeby mieszkać gdzie się chce, tak?

(...)