Skocz do zawartości

Angielka - Europejka

Grzesiekk

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Nazywam się Grzesiek i to mój pierwszy wpis na Waszym forum. Jestem początkujący w tej branży...

Jeśli ktoś z Was znalazłby trochę czasu aby przybliżyć mi różnice pomiędzy przyczepami Angielskimi a Europejskimi to będę zobowiązany. Chodzi mi o kwestie wyposażenia,dostępności części zamiennych,awaryjności wyposażenia itd.

Otóż poszukuję przyczepy 4-5 osobowej do kwoty 10.000zł. W Angielkach zauważyłem że w większości jest ciepła woda a w Europejkach z tym jest kiepsko w tym zakresie cenowym,na odwrót jest chyba z przedsionkami co też jest dla mnie istotne. W większości czasu będzie wykorzystywana do celów wędkarskich (zimą również), lecz w sezonie letnim moja żonka i dzieci także będą jej nierozłączną częścią w wojażach po europie.

Pozdrawiam.

• Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witaj na forum.

Ja osobiście jestem zwolennikiem angielek, ale polemika na ten temat nie ma końca.

Tak jak polemika między Diesel czy Benzyna albo Mercedes czy BMW itp. Racje są po obu stronach.

Miałem kilka angielek, każda była bardzo sympatyczna , w każdej dobrze można się czuć i jak dla mnie największą zaletą

angielek-salonek jest ogromne łóżko. Miałem też elegancką budkę Knaus w miarę nową z zupełnie innego roku produkcji , więc porównanie nie na miejscu, ale musiałem ją doposażyć do moich przyzwyczajeń .

Angliczka by było wygodnie , musi mieś 2 łóżka dla 4 osób i nie daj się nabrać na opisy salonek że 3-4 os na jednym , co prawda dużym łożu się "swobodnie" wyśpią. Bzdury.

Niemal w każdej angielce masz piekarnik, mi się przydawał.

W wielu jest bojler gazowy na CW, w dziczu Ci się to bardzo przyda a także prysznic.

Często w angielkach jest woda z beczki , która przeważnie musi być na zewnątrz i tam przyłączona jest pompka wody.