Jump to content
szary11

Wiek naszych holowników

  

492 members have voted

  1. 1. Ile lat ma Twój holownik?



Recommended Posts

Novicjusz

Ja zmieniłem jakiś czas temu ze skody(na fotce profilowej) na Volvo 850 w kombi z pancernym silnikiem 2,5 b. po delikatnych modyfikacjach teraz jest jakieś 160 km i daje radę. W zamyśle może dostanie żółte tablice niebawem (za dwa lata) ale się jeszcze nad tym zastanawiam bo to rodzi trochę problemów przy naprawach i modyfikacjach. Teraz jest zachowane w 80% to się łapię ale kto wie co mi do głowy jeszcze przyjdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mati43

Witam, dzisiaj na trasie S3 widziałem białe W210 z budką, czy ktoś jeszcze na forum używa jako konia pociągowego jakiegoś mercedesa? Może jest tu ktoś kto ciąga MB w204? Miałbym kilka pytań bo jednak zdecydowaliśmy się na zakup budki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Astrah

Jeżeli masz pytania wal śmiało , ciągam przyczepę w204 c220 170 KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon KCN

VW T5 Caravelle 1.9 TDI

Duży, ciężki idealny do holowania większych budek ;)

 

 

 

 

 

20180608_190727.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
JoanaKerulyte

Fajny! Pewnie też wygodny. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yannush

Mój holownik skończył w tym wieku 28 lat i naprawdę daje radę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olo924
W dniu 28.08.2018 o 10:21, Simon KCN napisał:

VW T5 Caravelle 1.9 TDI

Duży, ciężki idealny do holowania większych budek ;)

 

 

 

 

 

20180608_190727.jpg

a 1,9 w T5 to nie mało trochę ??? - auto duże, przyczepka też raczej nie mała - pytam bo bus chodzi mi po głowie ale trochę się obawiam tych 250Nm - teraz mam 2,0 TDI 140PS/320 Nm i jest OK - ale Yeti sporo lżejsze jednak

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
filipert

Galaxy 2004r 1.9 TDI 115KM +chip na??? 

DMC 2510kg i te 10 znacznie ogranicza wybór przyczep aby zmieścić się bez viatool'a. Ostatecznie znalazł się Dethleffs z 900kg DMC ale z niewielką ładownością co na szczęście rekompensuje Galaxy. Świetny holownik z ogromną pojemnością. Rowery np. przy rodzinie 2+2 wożę w środku. 

Na haku 2000 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites
smok_wawelski

Zmień na starszego bliźniaka  nie ma tych 10,  a jeszcze 100kg  doskoczy :) 
2 lata temu mój się zmienił - więc sie zaktualizuję :) 

Fajnie sie tymi wołami roboczymi SGA ciąga budy - u mnie poprzedni był ADY  pb+lpg też sie mieścił o obecny 1,9 klekot tdi na zwykłej pompie - rok 1999/2000 też fajnie daje radę, DMC  ma 2400 a na haku też 2000 :)  bagażnika rowerowego też jak solo nie używam - dodałbym jeszcze superszybkie przeorganizowanie środka na 4,5, 6,7 os jak chcesz  i genialne kinderfoteliki na mniejszego i większego dzieciaka a jak trzeba wersalkę przewieźć to 3 minuty  jest małą ciężarówka wersalka jedzie z zamknięta klapą tylną, z wakacyjnych tegorocznych wojaży łykał średnio ciut poniżej 8 z lekką budą ok 800kg

SG się zameldowały to może jest tu jakaś Ala z hiszpańskim temperamentem  i byłby komplet trojaczków :) 

Edited by smok_wawelski (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon KCN
W dniu 15.10.2019 o 11:58, Olo924 napisał:

a 1,9 w T5 to nie mało trochę ??? - auto duże, przyczepka też raczej nie mała - pytam bo bus chodzi mi po głowie ale trochę się obawiam tych 250Nm - teraz mam 2,0 TDI 140PS/320 Nm i jest OK - ale Yeti sporo lżejsze jednak

 

Podkręciłem motorek do 130hp i bardzo dobrze sobie radzi. Wiadomo nie jest to pocisk ale przelotową prędkość trzymam 110/120km/h i jedzie bardzo stabilnie.

Śmiało mogę polecić do holowania budek jak i jazdy na co dzień. W razie czego moja t5'a idzie na sprzedaż ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
akserwis

No to i ja dołanczam do trojaczków SGA  alhambra  z 2003 tdi fabrycznie 131KM po modzie  na 170KM i 450 Nm po to tym setapie bajka nie czuc nic na haku spalanie 8 z przyczepką , jestem zadowolony 

Edited by akserwis (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
smok_wawelski
35 minut temu, akserwis napisał:

po modzie  na 170KM i 450 Nm po to tym setapie bajka nie czuc nic na haku spalanie 8 z przyczepką , jestem zadowolony 

No to jest i Ala :)  - mod w miarę sensowny ale wierz mi półośki to czują nie nadużywaj   - który to motor ASZ czy BTB  ?
8  z budą  widzę lekka jak moja była ,  nie za szybko i nie po górkach to normalny wynik można po równym nawet zejść niżej

Jeszcze mam z starszego brata z AVG bez moda starczał mi spoko do podobnej budy   - generalnie SGA dają się lubić 

Niech się Ci zestaw fajnie,  bezpiecznie kula życzę :) 

Edited by smok_wawelski (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacekzoo

Półośki jak półośki, same przeguby wewnętrzne sypią się od samego patrzenia. Miałem 4 sztuki sharana z tego rocznika, bliźniacza konstrukcja. W każdym robiłem, a holowanie jakiekolwiek przyczepy to morderstwo dla tych przegubów

Share this post


Link to post
Share on other sites
smok_wawelski

Tak masz racje Jacek - zbyt uprościłem pisząc półoski sorry - faktycznie przeguby po modach lubią się sypać reszta przeniesienia napędu raczej spoko
Czyli starsze mocniejsze :) 98 miałem i 99 mam   - na obu sporo jeżdżone z budą co prawda lekka  i bez modów  ale nie robiłem ani raz :) 

Edited by smok_wawelski (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacekzoo

Tak, przed 2000r była inna konstrukcja, nie do zajechania. W tych nowszych wsadzili przegub wew od audi a4, nie miało prawa długo to wytrzymywać. Nie wiem jak było w tych poliftowych po 2004r czy coś poprawili czy dalej to samo było

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...