Skocz do zawartości

nawigacja


czcza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,niedługo wakacje i czas podróży, przynajmniej dla mnie, jako że jestem nauczycielką mam sporo wolnego. Wybieram się z koleżanką samochodem do Chorwacji, bez nawigacji ani rusz.. Szukam po sklepach internetowych, ceny są różne, znajomy polecił mi NAWIGACJA MODECOM FreeWAY , jest przeznaczona do podróży po Polsce i po Europie,, mają niezłą ofertę w mixmediach, macie jakieś doświadczenie z nawigacjami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba poszukać w necie jak auto-mapa ma pokrycie dróg w Chorwacji, bo to jest bardzo ważne samo urządzenie jako urządzenie jest mniej ważne.

Wiem że jest forum które dotyczy właśnie GPSów, także tam pewnie znają odpowiedź , która mapa będzie najbardziej odpowiednia.:niewiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

moim zdaniem brak karty pamięci dyskwalifikuje ją , każdą nową mapę trzeba wgrywać bezpośredni na dysk, a tak to tylko myk druga karta i już można korzystać z innej mapy.

Przy tych kosztach kart można mieć i pięć różnych map i w razie potrzeby zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

moim zdaniem brak karty pamięci dyskwalifikuje ją , każdą nową mapę trzeba wgrywać bezpośredni na dysk, a tak to tylko myk druga karta i już można korzystać z innej mapy.

Przy tych kosztach kart można mieć i pięć różnych map i w razie potrzeby zmienić.

 

Nooo, tak tanio to nie wyjdzie ! Chcąc mieć pięć różnych map i jeszcze za nie zapłacić.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

trzeba poszukać w necie jak auto-mapa ma pokrycie dróg w Chorwacji, bo to jest bardzo ważne samo urządzenie jako urządzenie jest mniej ważne.

Wiem że jest forum które dotyczy właśnie GPSów, także tam pewnie znają odpowiedź , która mapa będzie najbardziej odpowiednia.:niewiem:

 

Możesz to co podkreślone przetłumaczyć na nasze.

Z góry dziękuję i pozdrawiam