MagZyg Posted June 9, 2016 Witam. Kolego Andzrej7777, rozumiem Twoje rozgoryczenie stanem opon, ale nie wiesz co się z nimi działo i jak je poprzedni użytkownik eksploatował przez 5 lat. Stanowczo nie zgodzę się z Twoim wnioskiem że owe opony po 5 latach jak piszesz "są do kubła". Osobiście posiadam takowe w przyczepach towarowych, kempingowej i ich stan oceniam adekwatnym co do wieku i zużycia. Oczywiście dbam o odpowiednie ciśnienie, eksploatacje i przechowywanie. Może akurat Twoje posiadają wadę fabryczną, ale nie stawiałbym producenta w takim złym świetle.Dodam że mało producentów produkuje w 14 nośność 102/104 C. IMHO MagZyg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andrzej7777 Posted June 10, 2016 Witam. Kolego Andzrej7777, rozumiem Twoje rozgoryczenie stanem opon Rozgoryczony nie jestem, jak kupowałem przyczepę to wiedziałem o oponach że są zużyte. Nowe już zamontowane, ale sam widzisz że opona oponie nie równa i za 400 zł raz na 5 lat chyba nie warto ryzykować. wiele z tych mikro pęknięć na moich oponach nie rzuca się w oczy, kto z nas ogląda swoje opony w przyczepce ogląda opony przed albo po wakacjach? Poza tym opony w przyczepie zwłaszcza jednoosiowej powinny być wzmocnione, na rynku wtórnym opon nie ma ich za wiele a jak są to za dużo bieżnika im nie zostało, niestety producent akurat tej opony nie podaje minimalnej wartości bieżnika. Dal tych co lubią ryzyko , wczorajszy Wypadek tragiczny niestety. tyle zostało z kampera Quote Share this post Link to post Share on other sites
TIGERLUNAR Posted June 10, 2016 Co się stało.Znasz szczegóły tego wypadku?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andrzej7777 Posted June 10, 2016 (edited) Na razie nie podali oficjalnie przyczyny, maja tylko zeznania kierowcy ciężarówki, trochę dziwne to bo w tym miejscu jest zwężenie i ograniczenie prędkości do 60 km Edited June 10, 2016 by Andrzej7777 (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
jacek00 Posted June 10, 2016 Wbił mu się w tył naczepy? Tak to wygląda na zdjęciach Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andrzej7777 Posted June 10, 2016 na to własnie wygląda z tego zdjęcia zrobionego dronem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
--==SZULER==-- Posted June 10, 2016 Nic w tym nie ma dziwnego, najechał na tył stojącego pewnie w korku tira. Lub ktoś go tam wpasował. Tylko jak to się ma do 6 letnich opon?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Andrzej7777 Posted June 10, 2016 w sumie ni jak, ale jak ci w strzeli tak 6 letnia opona to może na robić takiego ambarasu. Zaraz niektórzy napiszą że nowa też może strzelić, ale wiadomo że szanse na szczelnie 6 letniej opony są większe niż takiej nowej nawet z najniższej pułki. "... No ale mi się to nie przydarzy,niech się martwią ci z naprzeciwka..." ,a potem płacz i rozpacz. Na drodze nie jesteśmy sami i pożądane opony to nie tylko nasze bezpieczeństwo ,ale także tych z naprzeciwka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jarosław69 Posted June 12, 2016 Zgada się, być może dlatego że łożysko miało już luz albo z a niskie ciśnienie w oponach Też się zgadza, pewno ze starości, albo może dla tego że za niskie ciśnienie było w oponie. zdjęcie z bliska proszę bardzo 20160609_094817.jpg Dodam że producent daje 2 lata gwarancji na opony no i że są to opony fabrycznie montowane, przynajmniej na skandynawski rynek Miałem opony tej goownianej firmy (przepraszam za wyrażenie ale jeszcze mam stres pourazowy) dokładnie z tego rocznika (2010) eksploatowane w latach 2012/2015. Ten sam feler z bieżnikiem. Przez przypadek uniknąłem tragedii sierpień 2015. Wyrzuciłem ten szajs i kupiłem coś normalnego-nowego. Nie chcę się tu publicznie wywnętrzać ale jak chcesz rozwiać wątpliwości i cenisz zdrowie ,życie i zestaw na więcej niż 500 złotych to służę bezpośrednią rozmową telefoniczną. Quote Share this post Link to post Share on other sites