Skocz do zawartości

CARAVELAIR


bammber

Rekomendowane odpowiedzi

Aktualna lista BIAŁYCH KRUKÓW 
 
1. Port - Caravelair Brasilia 416 - 1989 r.
2. Robert1975 - Caravelair Brasilia 375TD - 1988 r.
3. Czech - Caravelair Antares 425 - 2002 r.
4. Rombog - Caravelair Eden 420 - 2002 r.
5. kapete - Caravelair Palma - 1997 r.
6. Gawel79 - Caravelair Bamba 395 t - 1992 r.
7. Makar - Caravelair Brasilia 416 de luxe - 1989 r.
8. BTM - Caravelair Brasilia 416 - 1988 r.
9. Timtim - Caravelair Antares 486 - 2008 r.
10. Malwa89- Caravelair Antares Lux 400 - 2003 r.
11. koper28 - Caravelair Brasilia 330 - 1988 r.
12. Markevil - Caravelair Havane 380 - 1989 r.
13. aewo - Caraveliar Bamba 330 - 1991r.
14. TOM1213 - Caravelair Brasilia 400 - 1998 r.
15. piotr05 - Caravelair Silver 375 - 1998 r.

16. madzia80 - Caravelair Brasilia 395 - 1986 r.

17. pworach - Caravelair de luxe 546 - 2005 r.

18. Groszek67 - Caravelair Ambiance Style 410- 2011 r.

19. niezgoda - Caravelair Bomba 395 T Luxe - 1992 r.

20. agairek - Caravelair Ambiance Style 475 - 2011 r.

21. Makam - Caravelair Silver 395 - 1999 r.

22. stelesz - Caravelair Brasilia 545 - 1991 r

23. ciampel - Caravelair Bomba 330 - 1990 r.

24. jaroteks - Caravelair 395 Silver - 1998 r.

25. Jerzyk67 - Caravelair A 3700 - 1997 r.


msg-14872-0-01719400-1397561916.jpg

 

Edytowane przez Port (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 610
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

Aktualna lista BIAŁYCH KRUKÓW 

 

1. Port - Caravelair Brasilia 416 - 1989 r.

2. Robert1975 - Caravelair Brasilia 375TD - 1988 r.

3. Czech - Caravelair Antares 425 - 2002 r.

4. Rombog - Caravelair Eden 420 - 2002 r.

5. kapete - Caravelair Palma - 1997 r.

6. Gawel79 - Caravelair Bamba 395 t - 1992 r.

7. Makar - Caravelair Brasilia 416 de luxe - 1989 r.

8. BTM - Caravelair Brasilia 416 - 1988 r.

9. Timtim - Caravelair Antares 486 - 2008 r.

10. Malwa89- Caravelair Antares Lux 400 - 2003 r.

11. koper28 - Caravelair Brasilia 330 - 1988 r.

12. Markevil - Caravelair Havane 380 - 1989 r.

13. aewo - Caraveliar Bamba 330 - 1991r.

14. TOM1213 - Caravelair Brasilia 400 - 1998 r.

15. piotr05 - Caravelair Silver 375 - 1998 r.

16. madzia80 - Caravelair Brasilia 395 - 1986 r.

17. pworach - Caravelair de luxe 546 - 2005 r.

18. Groszek67 - Caravelair Ambiance Style 410- 2011 r.

19. niezgoda - Caravelair Bomba 395 T Luxe - 1992 r.

20. agairek - Caravelair Ambiance Style 475 - 2011 r.

21. Makam - Caravelair Silver 395 - 1999 r.

22. stelesz - Caravelair Brasilia 545 - 1991 r

23. ciampel - Caravelair Bomba 330 - 1990 r.

24. jaroteks - Caravelair 395 Silver - 1998 r.

25. Jerzyk67 - Caravelair A 3700 - 1997 r.

msg-14872-0-01719400-1397561916.jpg

 

Portu właśnie dokonałem zmiany tz. kupiłem AMBIANCE 400 rocznik 2006, choć poprzedniej jeszcze nie sprzedałem. Jeśli możesz to dokonaj zmiany. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jerzyk67 GRATULACJE, wrzuć jakieś fotki nowego nabytku. Wpis zmieniony, a Ty zmień sobie w profilu.

 

Aktualna lista BIAŁYCH KRUKÓW 
 
1. Port - Caravelair Brasilia 416 - 1989 r.
2. Robert1975 - Caravelair Brasilia 375TD - 1988 r.
3. Czech - Caravelair Antares 425 - 2002 r.
4. Rombog - Caravelair Eden 420 - 2002 r.
5. kapete - Caravelair Palma - 1997 r.
6. Gawel79 - Caravelair Bamba 395 t - 1992 r.
7. Makar - Caravelair Brasilia 416 de luxe - 1989 r.
8. BTM - Caravelair Brasilia 416 - 1988 r.
9. Timtim - Caravelair Antares 486 - 2008 r.
10. Malwa89- Caravelair Antares Lux 400 - 2003 r.
11. koper28 - Caravelair Brasilia 330 - 1988 r.
12. Markevil - Caravelair Havane 380 - 1989 r.
13. aewo - Caraveliar Bamba 330 - 1991r.
14. TOM1213 - Caravelair Brasilia 400 - 1998 r.
15. piotr05 - Caravelair Silver 375 - 1998 r.

16. madzia80 - Caravelair Brasilia 395 - 1986 r.

17. pworach - Caravelair de luxe 546 - 2005 r.

18. Groszek67 - Caravelair Ambiance Style 410- 2011 r.

19. niezgoda - Caravelair Bomba 395 T Luxe - 1992 r.

20. agairek - Caravelair Ambiance Style 475 - 2011 r.

21. Makam - Caravelair Silver 395 - 1999 r.

22. stelesz - Caravelair Brasilia 545 - 1991 r

23. ciampel - Caravelair Bomba 330 - 1990 r.

24. jaroteks - Caravelair 395 Silver - 1998 r.

25. Jerzyk67 - Caravelair Ambiance 400 - 2006 r.

Edytowane przez Port (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Pablo_12345 w naszym gronie. :hej:

 

Aktualna lista BIAŁYCH KRUKÓW 
 
1. Port - Caravelair Brasilia 416 - 1989 r.
2. Robert1975 - Caravelair Brasilia 375TD - 1988 r.
3. Czech - Caravelair Antares 425 - 2002 r.
4. Rombog - Caravelair Eden 420 - 2002 r.
5. kapete - Caravelair Palma - 1997 r.
6. Gawel79 - Caravelair Bamba 395 t - 1992 r.
7. Makar - Caravelair Brasilia 416 de luxe - 1989 r.
8. BTM - Caravelair Brasilia 416 - 1988 r.
9. Timtim - Caravelair Antares 486 - 2008 r.
10. Malwa89- Caravelair Antares Lux 400 - 2003 r.
11. koper28 - Caravelair Brasilia 330 - 1988 r.
12. Markevil - Caravelair Havane 380 - 1989 r.
13. aewo - Caraveliar Bamba 330 - 1991r.
14. TOM1213 - Caravelair Brasilia 400 - 1998 r.
15. piotr05 - Caravelair Silver 375 - 1998 r.

16. madzia80 - Caravelair Brasilia 395 - 1986 r.

17. pworach - Caravelair de luxe 546 - 2005 r.

18. Groszek67 - Caravelair Ambiance Style 410- 2011 r.

19. niezgoda - Caravelair Bomba 395 T Luxe - 1992 r.

20. agairek - Caravelair Ambiance Style 475 - 2011 r.

21. Makam - Caravelair Silver 395 - 1999 r.

22. stelesz - Caravelair Brasilia 545 - 1991 r

23. ciampel - Caravelair Bomba 330 - 1990 r.

24. jaroteks - Caravelair 395 Silver - 1998 r.

25. Jerzyk67 - Caravelair Ambiance 400 - 2006 r.

26. Pablo_12345 - Caravelair Antares Luxe 416 - 2011 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, przymierzam się do zakupu przyczepy Cravelair Bamba 416 z 1990 roku. Czy ktoś z szanownych kolegów lub koleżanek posiada w tej przyczepie łóżko piętrowe i były w stanie wrzucić fotki ? Myślę o samodzielnym wykonaniu takiego łóżka i zastanawiam się na jakiej wysokości są wzmocnienia w ścianach bocznych, na jakich wysokościach od podłogi są te łóżka itd. Za okazaną pomoc z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

po kilkudniowych testach wyjazdowych z przyczepą z wypożyczalni (Caravelair Ambiance Style 400), postanowiliśmy z żoną kupić własną przyczepkę. Wstępnie wybór padł na Caravelair Antares Luxe 440 lub coś podobnego o DMC <1025 (żeby nie trzeba było wyrabiać dodatkowej kategorii prawa jazdy). Dzieci mamy już prawie dorosłe, więc nie będą z nami jeździły - wystarczy więc wielkość dla 2 osób (przy czym chcielibyśmy mieć stałe łóżko a nie rozkładaną salonkę). Zależy nam też na łazience z WC (z prysznicem). Docelowo na wyjazdy jeździmy z rowerami, więc pewnie będziemy dokładali bagażnik rowerowy (lepiej z przodu na dyszlu, czy z tyłu przyczepy?).

 

Znaleźliśmy takie ogłoszenie:

https://www.otomoto.pl/oferta/caravelair-antares-luxe-440-dmc-1000-klima-przedsionek-markiza-dach-zimowy-sucha-dla-alergika-ID6yW3hD.html

 

Na pierwszy rzut oka przyczepa spełnia wszystkie nasze wymagania (również budżetowe). Sprzedający zgodził się, żeby podjechać do serwisu przyczep w Legionowie na przegląd.

 

Proszę Was o opinię na temat tej przyczepy. Na co szczególnie zwrócić uwagę, co jest jej słabym punktem tego? Według aktualnej listy "BIałych Kruków" nie jest to zbyt popularny model... Co oznaczają cyfry po marce i modelu?

 

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, przymierzam się do zakupu przyczepy Cravelair Bamba 416 z 1990 roku. Czy ktoś z szanownych kolegów lub koleżanek posiada w tej przyczepie łóżko piętrowe i były w stanie wrzucić fotki ? Myślę o samodzielnym wykonaniu takiego łóżka i zastanawiam się na jakiej wysokości są wzmocnienia w ścianach bocznych, na jakich wysokościach od podłogi są te łóżka itd. Za okazaną pomoc z góry dziękuje.

hej :) ja mam mąż sam zrobił i jesteśmy zadowoleni

 

tu masz link do naszego remontu http://forum.karawaning.pl/topic/20142-remont-caravalair-by-madzia80/page-4

Edytowane przez madzia80 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma coś takiego:

 

post-17464-0-06549300-1497899871_thumb.jpg

post-17464-0-24495200-1497899932_thumb.jpg

 


Witam, przymierzam się do zakupu przyczepy Cravelair Bamba 416 z 1990 roku. Czy ktoś z szanownych kolegów lub koleżanek posiada w tej przyczepie łóżko piętrowe i były w stanie wrzucić fotki ? Myślę o samodzielnym wykonaniu takiego łóżka i zastanawiam się na jakiej wysokości są wzmocnienia w ścianach bocznych, na jakich wysokościach od podłogi są te łóżka itd. Za okazaną pomoc z góry dziękuje.

Powyższe fotki do tego posta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam. 

Najpierw się przywitam - MaciekR4 z okolic Warszawy.


Mi od dłuższego czasu chodziła po głowie jakaś przyczepa, żona w tym roku powiedziała, że mam "działać", to działam w kierunku zakupu pierwszej przyczepki :)


Mam niestety dość ciężkie auto - 2510kg DMC, a że nie zamierzam robić +E to muszę się w 990kg zmieścić z prysznicem i okolicach 1995r (to warunki konieczne, narzucone przez Gorszą Połowę) i miejscem dla 4 osób (2x dorosły i 2x przedszkolaki)...i budżet niezbyt wygórowany, chciałbym się w 9000-10000 zmieścić i nie wydać majątku na ew naprawy od razu - są wogóle szanse, czy raczej to marzenie ściętej głowy?


Tak sobie przeglądam więc od kilku dni internety z ogłoszeniami w oczekiwaniu na hak, bo w swoim aucie nie ma i póki co na dobrą sprawę mam tylko 1 kandydatkę do ew oglądania:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6891856819#thumb/1


- może Ktoś z Was ma bliżej niż blisko żeby rzucić okiem?

Jakieś precyzyjne wskazówki dla danego producenta/modelu przy oglądaniu?




Przeczytałem tez kilka stron
tematu "Na co zwracać uwagę przy kupnie przyczepy" i co nieco mi się sytuacja w tej dziedzinie rozjaśnia :)



Pozdrawiam i mam nadzieję "do zobaczenia"

Edytowane przez MaciekR4 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

 

Najpierw się przywitam - MaciekR4 z okolic Warszawy.

 

 

Mi od dłuższego czasu chodziła po głowie jakaś przyczepa, żona w tym roku powiedziała, że mam "działać", to działam w kierunku zakupu pierwszej przyczepki :)

 

 

Mam niestety dość ciężkie auto - 2510kg DMC, a że nie zamierzam robić +E to muszę się w 990kg zmieścić z prysznicem i okolicach 1995r (to warunki konieczne, narzucone przez Gorszą Połowę) i miejscem dla 4 osób (2x dorosły i 2x przedszkolaki)...i budżet niezbyt wygórowany, chciałbym się w 9000-10000 zmieścić i nie wydać majątku na ew naprawy od razu - są wogóle szanse, czy raczej to marzenie ściętej głowy?

 

 

Tak sobie przeglądam więc od kilku dni internety z ogłoszeniami w oczekiwaniu na hak, bo w swoim aucie nie ma i póki co na dobrą sprawę mam tylko 1 kandydatkę do ew oglądania:

http://allegro.pl/show_item.php?item=6891856819#thumb/1

 

 

- może Ktoś z Was ma bliżej niż blisko żeby rzucić okiem?

 

Jakieś precyzyjne wskazówki dla danego producenta/modelu przy oglądaniu?

 

 

 

Przeczytałem tez kilka stron tematu "Na co zwracać uwagę przy kupnie przyczepy" i co nieco mi się sytuacja w tej dziedzinie rozjaśnia :)

 

Pozdrawiam i mam nadzieję "do zobaczenia"

Szczerze to ja w to DMC nie wierzę. Coś było kombinowane bo nie ma opcji. Nawet jeżeli na pusto się przyczepa mieści w wadze to zapomnij o włożeniu w nią leżaczków, o rowerach nie wspomnę. Nie chcesz robić B+E to zrób B96 i nie szukaj na siłę maleńkiej przyczepy bez możliwości załadunku posiadając 2+ małe 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to ja w to DMC nie wierzę. Coś było kombinowane bo nie ma opcji. Nawet jeżeli na pusto się przyczepa mieści w wadze to zapomnij o włożeniu w nią leżaczków, o rowerach nie wspomnę. Nie chcesz robić B+E to zrób B96 i nie szukaj na siłę maleńkiej przyczepy bez możliwości załadunku posiadając 2+ małe 2.

 

Nic nie było kombinowane. Takie były i są Caravelair czyli są lekkie. Dziś też możesz zmieniać DMC mocno w dół. Odpowiednik tej BAHIA 400 Plus to Antares 400. Dziś kupisz go z DMC obniżonym nawet do 900 kg, przy MW 770 kg. Czyli skoro dziś w 2017 roku możesz zamówić tak skonfigurowaną przyczepę nową, to w 1996 roku tym bardziej taka przyczepa była jeszcze lżejsza.
Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

 

Najpierw się przywitam - MaciekR4 z okolic Warszawy.

 

 

Mi od dłuższego czasu chodziła po głowie jakaś przyczepa, żona w tym roku powiedziała, że mam "działać", to działam w kierunku zakupu pierwszej przyczepki :)

 

 

Mam niestety dość ciężkie auto - 2510kg DMC, a że nie zamierzam robić +E to muszę się w 990kg zmieścić z prysznicem i okolicach 1995r (to warunki konieczne, narzucone przez Gorszą Połowę) i miejscem dla 4 osób (2x dorosły i 2x przedszkolaki)...i budżet niezbyt wygórowany, chciałbym się w 9000-10000 zmieścić i nie wydać majątku na ew naprawy od razu - są wogóle szanse, czy raczej to marzenie ściętej głowy?

 

 

Tak sobie przeglądam więc od kilku dni internety z ogłoszeniami w oczekiwaniu na hak, bo w swoim aucie nie ma i póki co na dobrą sprawę mam tylko 1 kandydatkę do ew oglądania:

http://allegro.pl/show_item.php?item=6891856819#thumb/1

 

 

- może Ktoś z Was ma bliżej niż blisko żeby rzucić okiem?

 

Jakieś precyzyjne wskazówki dla danego producenta/modelu przy oglądaniu?

 

 

 

Przeczytałem tez kilka stron tematu "Na co zwracać uwagę przy kupnie przyczepy" i co nieco mi się sytuacja w tej dziedzinie rozjaśnia :)

 

 

 

Pozdrawiam i mam nadzieję "do zobaczenia"

 

 

Witam. 

 

Najpierw się przywitam - MaciekR4 z okolic Warszawy.

 

 

Mi od dłuższego czasu chodziła po głowie jakaś przyczepa, żona w tym roku powiedziała, że mam "działać", to działam w kierunku zakupu pierwszej przyczepki :)

 

 

Mam niestety dość ciężkie auto - 2510kg DMC, a że nie zamierzam robić +E to muszę się w 990kg zmieścić z prysznicem i okolicach 1995r (to warunki konieczne, narzucone przez Gorszą Połowę) i miejscem dla 4 osób (2x dorosły i 2x przedszkolaki)...i budżet niezbyt wygórowany, chciałbym się w 9000-10000 zmieścić i nie wydać majątku na ew naprawy od razu - są wogóle szanse, czy raczej to marzenie ściętej głowy?

 

 

Tak sobie przeglądam więc od kilku dni internety z ogłoszeniami w oczekiwaniu na hak, bo w swoim aucie nie ma i póki co na dobrą sprawę mam tylko 1 kandydatkę do ew oglądania:

http://allegro.pl/show_item.php?item=6891856819#thumb/1

 

 

- może Ktoś z Was ma bliżej niż blisko żeby rzucić okiem?

 

Jakieś precyzyjne wskazówki dla danego producenta/modelu przy oglądaniu?

 

 

 

Przeczytałem tez kilka stron tematu "Na co zwracać uwagę przy kupnie przyczepy" i co nieco mi się sytuacja w tej dziedzinie rozjaśnia :)

 

 

 

Pozdrawiam i mam nadzieję "do zobaczenia"

Mamy podobne preferencje i warunki rodzinno-holownikowe ;)

Też interesowałem się tym ogłoszeniem ale nie ma w komplecie namiotu więc dochodzi kolejne 2.000 PLN...

Coraz bardziej myślę o B96 choć zależało mi też na podroży bez VIA

 

Co do DMC to jeszcze spory wybór oferuje Burstner ale jakoś Caravelair bardziej mi leży i liczę, że dopiszę się w końcu do listy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poki co przedsionek, a raczej jego brak nie bylby problemem.

 

Ogonek mialby byc poczatkowo do weekendowych objazdow po PL wiec jego brak by nie przeszkadzal

 

A masa - na francuskich stronach rowniez ma 970kg wiec raczej nie jest kombiniwana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.