Skocz do zawartości

Tylna szyba do N126


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

W sumie jak w temacie - kompletnie rozwaliła mi się (popękała i kawałkami odpadła) tylna szyba w przyczepce N126 (rok produkcji 1983).

Czy ktoś się orientuje gdzie w woj. Kujawsko-Pomorskim (konkretnie rzecz biorąc w Bydgoszczy lub jej okolicach) można zakupić taką szybę?

Jeżeli nie w okolicy nikogo, to czy ktoś zna jakiś sklep internetowy?

 

Kolejne pytanie - czy muszę wymieniać wszystko - znaczy się mechanizm podnoszenia szyby, uszczelki, itp, czy wystarczy jak samą szybę wymienię??

 

Przyznam się, że jestem kompletnie zielony, jeżeli o to chodzi.

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc!!!

 

Pozdrowionka

 

Aleksander

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W końcu ktoś z Bydgoszczy z niewiadówką.

Wysłałem Ci na priva dane sklepu.

 

http://sklep.przyczepyserwis.pl/catalog/

 

Mój telefon masz w profilu.Jak potrzebujesz pomocy to dzwoń śmiało,wszystko Ci powiem co i jak z wymianą tej szyby.

Szybę sprzedają razem z podnośnikami,klameczkami itp.

Kosztuje około 240złotych jak dobrze pamiętam.

Sam wymieniałem ze 2 tygodnie temu.

 

Jak znajdę trochę czasu jakiegoś wieczorka,to mogę do Ciebie podjechać i pokazać jak się wymienia. :hop1::hop1:

 

Spójrz sobie tutaj:

 

http://www.forum.karawaning.pl/viewtopic.php?t=1123

 

Z wymianą takiej szyby jest troszkę roboty,bo trzeba odkręcić zawiasę okna,czyli tą listwę aluminiową nad oknem.

Jak wkręty są zardzewiałe,to robi się problem,bo nie ma jak ich odkręcić.

Wkręty są przykręcone do drewnianej listwy,która jest między 2 warstwami z laminatu(zewnętrzna i ta w koło okna od środka).

Jak elementy drewniane nie są spruchniałe,to nie powinno być większych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
:swieca: Równierz mi trzeba szybę tylnią dp NIewiadów N126n z 1987 r nie moge nigdzie znalesc wiec bardzo bym prosil o pomoc jka najszybsza

Pozdrawiam Damian :)