Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Niestety nie znam się na przyczepach a chciałbym się dowiedzieć jaką nazwę nosi przyczepą na zdjęciu. Sprzedający niestety nie wie a chciał bym o nich poczytać gdyż planuję zakup takiej na działkę. Czy ktoś z was może da radę powiedzieć jak się nazywa ta przyczepa ze zdjęcia ? Pozdrawiam i przepraszam za kłopot ;)17204766.jpg

Opublikowano (edytowane)

Cześć nowy Kolego.

.

No chłopaki, mamy zagadkę do rozwiązania.

Ja typuję Hobby 1973-76-79r po starym logo przy drzwiach ale nie pasują mi przetłoczenia na całej ścianie.

Edytowane przez Wojtek Chrysler (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

Ogólnie planujemy z żoną zakup dwóch przyczep jedną w granicach 10 tys. dla nas do podróży a drugą mniej więcej taką jak na zdjęciu dla rodziców na działkę ;)

Opublikowano

nie wiedziałem nawet o takiej stronie ;) przeszukałem chyba całe allegro i inne strony i nic podobnego nie widziałem ;) przyczepke chcemy kupić od znajomego ale z tego co wiemy to będzie trzeba całą instalację (prąd) w niej robić i z tym będę miał pytania do was ale dopiero po zakupie ;)

Opublikowano

Witaj, jest to przyczepa marki Chateau, ja obstawiam model 390 Elite z 1980 roku.

Co prawda dałeś tylko jedno zdjęcie, ale wnioskuję, że układ wnętrza to 2+1,5 (jedna sypialnia dwuosobowa, druga dla dwójki dzieci lub jednego dorosłego - ponieważ brak okna, gdyby było, to byłaby pełna dwójka).

Ponadto widać kombinowane okno przednie, zdemontowany kufer przedni i dołożoną lampę przedsionkową nie za bardzo ori.

Poniżej podaję Ci linki to obejrzenia podobnych modeli:

Elite1

Elite2

Pozdrawiam,

Adam

Opublikowano (edytowane)

Witam, takie złomy, już jako stacjonarne, widać pełno na komunalnych kempingach we Francji. Sa wystawione na wynajem.Nie zwracałem uwagi na markę, ale może to być jakiś Chateau, bo innych modeli tam nie było.E.T.

Edytowane przez NINED (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

Macie chyba rację Panowie.