Jump to content
hubert1234

Wymiana reduktora gazowego

Recommended Posts

chris_66
20 minut temu, jacekzoo napisał:

W przyczepie musi być skręcane na gwint a nie na opaski

ja tam widzę solidna opaskę która łatwo się nie podda, niejeden holender czy inny duńczyk tak jeździ od lat i nie poleciał w kosmos, nieraz widziałem takie połączenia w budkach z aktualnym przeglądem gazowym i nikt nie rozpaczał

jedyne co bym poprawił to wsadził węża do końca i dopiero zakręcił opaskę

Edited by chris_66 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
witus
ja tam widzę solidna opaskę która łatwo się nie podda, niejeden holender czy inny duńczyk tak jeździ od lat i nie poleciał w kosmos, nieraz widziałem takie połączenia w budkach z aktualnym przeglądem gazowym i nikt nie rozpaczał
jedyne co bym poprawił to wsadził węża do końca i dopiero zakręcił opaskę


Chris musisz :) ? Krytykujesz filmy „karawaningowców” youtubowych, a sam piszesz takie głupoty :) ... jeszcze ktoś z nowoorejestrujacych się weźmie z Ciebie przykład.

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris_66
39 minut temu, witus napisał:

 


Chris musisz :) ? Krytykujesz filmy „karawaningowców” youtubowych, a sam piszesz takie głupoty :) ... jeszcze ktoś z nowoorejestrujacych się weźmie z Ciebie przykład.

muszę, wiem, że "powinno się" , ale życie pokazuje co innego , dobra opaska jest tak samo dobra jak zaprasowana końcówka , GBS, skręcana czy wzmacniana śrubowa będzie tak samo dobrze służyć :mlot:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misio

Tak samo można twierdząc ze sporo jest takich co lata po polskich drogach ponad 200km/h, żyją i twierdza że oni jeżdżą bezpiecznie bo mają dobre hamulce...

Tak samo po co Viatoll, bez niego przecież bezpiecznie jadę i ciągnę przyczepę przeładowaną o 50% autem, które nawet połowy tego nie powinien ciągnąć...

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris_66
2 minuty temu, Misio napisał:

Tak samo można twierdząc ze sporo jest takich co lata po polskich drogach ponad 200km/h, żyją i twierdza że oni jeżdżą bezpiecznie bo mają dobre hamulce...

Tak samo po co Viatoll, bez niego przecież bezpiecznie jadę i ciągnę przyczepę przeładowaną o 50% autem, które nawet połowy tego nie powinien ciągnąć...

są drogi gdzie spokojnie można jechać 200 i czas kiedy to nikomu nie zagraża :drive:

a Viatoll nie ma nic do bezpieczeństwa czy czegokolwiek innego poza pobieraniem opłat, więc średnio trafiłeś 🚮

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misio

Trafiłem idealnie - przepis to przepis i puki obowiązuje należy go przestrzegać...

Dla mnie koniec tematu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kpr

Miałem nano na opaskę więc nic się nie zmieniło. W trakcie przejazdu i tak butla jest zakręcona. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
chris_66
19 minut temu, Misio napisał:

Trafiłem idealnie - przepis to przepis i puki obowiązuje należy go przestrzegać...

Dla mnie koniec tematu...

viatoll to opłata za DMC , nie przepis regulujący ile wieziesz i jak to robisz, ale masz rację w jednym - koniec tematu

 

image.png.f2d8714f0ce6f41a58855d1e94a1387f.png czy takie zaciśnięcie może być

Edited by chris_66 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kpr

Nie żebym się czepiał ale za reduktorem ciśnienie wynosi 30mbar czyli 0.03bara .... no to "kurczę balanse", niech mi ktoś powie, że takiego ciśnienia opaska nie wytrzyma??? Nawet jeśli ciśnienie za reduktorem wyniosłoby 0,3bara to i tak opaska to ogarnie. Jak kupię "przyczepę wysokociśnieniową" to będę się martwił 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
witus
6 godzin temu, kpr napisał:

Nie żebym się czepiał ale za reduktorem ciśnienie wynosi 30mbar czyli 0.03bara .... no to "kurczę balanse", niech mi ktoś powie, że takiego ciśnienia opaska nie wytrzyma??? Nawet jeśli ciśnienie za reduktorem wyniosłoby 0,3bara to i tak opaska to ogarnie. Jak kupię "przyczepę wysokociśnieniową" to będę się martwił 😉

Nie czepiasz się ... to wszystko już jest wielokrotnie opisane na forum. Nie stosuje się takich połączeń w przyczepie, takich reduktorów jak pokazujesz nie kupisz w sklepach "karawaningowych".

Do nano też przecież miałeś kamperfita, w końcu po coś go produkują. Ten reduktor, który dostałeś z umową na butlę był do grilla ogrodowego poprostu lub do domu.

Instalacja, którą wykonałeś oczywiście "wytrzyma" tylko słabo się nią chwalić/pokazywać.

 

post-5536-0-24586900-1511874933_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielpoz
7 godzin temu, kpr napisał:

Nie żebym się czepiał ale za reduktorem ciśnienie wynosi 30mbar czyli 0.03bara .... no to "kurczę balanse", niech mi ktoś powie, że takiego ciśnienia opaska nie wytrzyma??? Nawet jeśli ciśnienie za reduktorem wyniosłoby 0,3bara to i tak opaska to ogarnie. Jak kupię "przyczepę wysokociśnieniową" to będę się martwił 😉

30 czy 37mbar?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misio

30mbar

A kpr miał pewnie ten reduktor do Nano  do grila...

Przy tak małym ciśnieniu wystarczy nawet rurka do wody...plastikowa, bez wzmocnienia, ale to nie ma nic wspólnego z przepisami i bezpieczeństwem...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...