Skocz do zawartości

sagil

Użytkownicy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sagil

  • Urodziny 02.03.1974

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Zawód
    Informatyk

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Adria 360

Osiągnięcia sagil

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Wracając do tematu "skąd to się wzięło": sprawdź listwę, na której wisi okno. U mnie była luźna (wkręty całkowicie zardzewiałe). Ogólnie, listwa nad przednią (skośną) szybą i uchwyty manewrowe to częste problemy w Adriach. U mnie wyglądało to nieźle (drewno twarde), więc tylko zdjąłem i uszczelniłem listwę okna i uchwyty. Generalnie polecam taśmę butuylową, masę klejąco-uszczelniającą Boll, śruby ze stali nierdzewnej i powinno byc na wieki (no może trochę krócej)
  2. Wiem , wiem tak mi sie jakoś śmiesznie skojarzyło.Przepraszam za żart Ależ nie masz za co przepraszać. Jestem doświadczony facet: byłem w ciąży, rodziłem dzieci, a teraz w połowie już chodzę do szkoły... W zamian moja żona remontuje teraz przyczepę
  3. sagil-zdolny z Ciebie przedszkolak-umiesz poprawnie pisać. /jak na przedszkolaka/ To był taki skrót myślowy
  4. A ja w tym tygodniu zauważyłem, że przyczepka stojąca na parkingu koło mojego przedszkola się spaliła. Ciekaw jestem na ile to przypadek, a na ile "życzliwość" sąsiadów...
  5. sagil

    Flagi

    Ja też jestem zainteresowany. W takim razie czekam aż się uzbiera więcej chętnych.
  6. No i po sprawie - przyczepa już poszła. Ale nic to, w sobotę może coś wreszcie zakupię (już jestem po słowie) i wreszcie wykreślę "namiot" z profilu
  7. To aż dziwne ponieważ ja mam Felicje 1.3 i dmc z hamulcem 900kg bez hamulca 450kg Też się dziwiłem. Przestudiowałem homologację i też stoi 800kg.
  8. No popatrz, nie doczytałem - jeszcze przyczepy nie mam i nie muszę (zawsze jakieś wytłumaczenie) Sprawdziłem i już wiem, że na autostradach można 80. A tak w ogóle jeżdżąc po naszych autostradach (a mamy taką jakby ktoś nie wierzył), nie zauważyłem aby ktoś jechał tylko 80 (jeżdżę w nocy i to by był naprawdę masochista lub ktoś z tak słabym wozem jak ja). W takim razie tyle pewnie pojadę i przynajmniej mnie kusiło nie będzie.
  9. Właśnie kombinować nie chcę i dlatego zapytałem. Przyczepa juz jest zarejestrowana w kraju więc nikt mnie o kombinacje posądzić nie może, ja ją tylko chce kupić i zarejestrować na siebie. Co ciekawe zauważyłem pewną prawidłowść (np. w Adriach): z wiekiem przyczep (rok produkcji)DMC rośnie a MW pozostaje mniej więcej bez zmian - czyli im młodsza przyczepa (jej rok produkcji) tym większe DMC przy podobnej MW. Zauważyłem, że niektóre z 1985 r. miały DMC ok. 750, a po 1990 ok. 900. Wygląda to tak jakby producenci zakładali, że auta są coraz lepsze i dla konkretnych linii (segmentów) przyczep zwiększali DMC bez zwiększania MW. Cóż, nie zakładają, że są takie kraje jak Polska, w których dalej auto kupuje sie tanie i małe bo na takie tylko stać... Pamiętam, że jeżdżę z rodziną i jeżdzę z nią już kilka lat (w składzie 4 osobowym). Wiem ile można włożyć do przyczepy i na pewno nie przekroczę jej DMC (750kg), więc nie zamierzam naginać przepisów bezpieczeństwa. Ja chcę tylko kupić przyczepkę, do której się zmieścimy i nie zawilgniemy jak w namiocie. Wiem też że nic sensownego nie dostanę, ale jakiś kompromis znalazłem i od początku wiem czego szukam. Niestety N126 (z której wagą nie miałbym żadnych problemów) się nie łapie.
  10. Witam. Zamierzam kupić przyczepę. Znalazłem interesującą mnie ofertę, ale mam jeden zgryz: przyczepa ta ma wybite na tabliczce znamionowej DMC850 a zarejestrowana jest (w Polsce) na DMC750. Sprawa jest o tyle ważna, że moje auto ma DMC przyczepy 800kg. I teraz zasadnicze pytania: Co jest ważniejsze: tabliczka czy dowód rejestracyjny? W przypadku zakupu będę ją rejestrował oczywiście na siebie: czy będą z tym problemy? Co w przypadku kontroli drogówki? Co przy wyjeździe za granicę? Przewertowałem forum i trochę informacji pozyskałem. Wiem, że można zmieniać DMC przyczepy, aby mieć mniejsze wbite w dowód. Ale co w przypadku, gdy ja mam w dowodzie DMC dla mnie korzystne? Sam już nie wiem, czy połasić się na tą przyczepę, czy stchórzyć i szukać czegoś lżejszego (a z tym jest problem przy moich wymaganiach).
  11. Jak tam konserwacja po roku użytkowania? Szczególnie interesuje mnie zastosowanie biteksu do drewna (sklejki). Czy nie odpada, nie reagowało jakoś dziwnie (przyznam, że nie wiem co producent mówi o konserwacji drewna biteksem)?
  12. Witam. Zamierzam kupić przyczepę. Będę ją ciągnął, jak w temacie, moją Fabią (1,4 68KM, DMC800kg). Jak widać parametry mojego auta nie są oszałamiające, ale cóż, na razie zmieniał nie będę... W związku z tym mam pytanie: parametry, parametrami, ale ile tak naprawdę mogę pociągnąć? Przyczepki, które mi się podobają oscylują wokół 600MW i 750DMC. Oczywiście nie patrzę na MW, a z kolei zakładam, że nie napakuję do niej za dużo i zamknę się w góra 750KG rzeczywistej MC. Jak widziecie moje auto: czy ruszę wogóle??? Czy pojadę to przepisowe 90km/h po prostym (oczywiście odpowiedni długim, żeby się rozpędzić) Oczywiście pytanie kieruję do posidaczy fabii lub podonych potworów mocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.