Skocz do zawartości

Lesza1973

Użytkownicy
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lesza1973

  • Urodziny 27.03.1973

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rumia k. Gdyni
  • Zainteresowania
    motocykle, wędkarstwo, podróże
  • Zawód
    instalator - hydraulik - inszynier

Kontakt

  • Skype
    leo_ins
  • Telefon
    0-58/679-45-62
  • Zakres pomocy
    ...trochę już pojeździłem... technicznie daje radę

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Eifelland Holiday 460 TU 1998,był: Buerstner

Ostatnie wizyty

76 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Lesza1973

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Hejka! Tak dla podsumowania postu: Zestaw Yeti 2 TDI 110 kM + Eiffeland 460 (4,6 m po połodze) = rewelacja w trakcji. W ciągu ostatnich 2 tygodni przejechałem: Rumia - Gdynia - Toruń - Cieszyn - Bratysława - Graz - Maribor - Zagreb - Zadar (Privlaka) i z powrotem oczywista. Każdy kto był wie, że lekko nie jest. Pomimo wspaniałych autostrad górki się zdarzają spore. Prędkości: na autostradach 90 - 100 Spalanie srednie z trasy: 8,9 ltr/100 km - dla mnie doskonały wynik Ogólne wrażenie z jazdy zestawem: stabilnie, wystarczająca moc i moment, przy wyprzedzaniu nic specjalnego się nie dzieje nawet gdy trzeba przyspieszyć do 120 km/h. Jeździłem już wieloma ale ten zestaw kocham. Yeti - polecam na holownik.
  2. Hi! Wątpliości rozwiane praktyką. Wczoraj przytaszczyłem z Kutna do Rumi (350 km) za sobą Eifllanda 460. Budka rewelacja. MW = 870; DMC = 1200. Nawet większość górek na 5 spokojnie leci. Autko idzie spokojnie na 5 biegu konsumując 9,5 - 10 ltr przy 95 km/h w kagańcu. No cóż za luksus trzeba płacić. Można mniej ale wolniej trza.
  3. Czyli miałeś: Sharan MW: 1666 Osoby 4: 300 Ładunek (na fula): 200 kg (znam bagażnik Sharana ) P-pa: 1034 RAZEM: 3200 kg !!! To u mnie podobne parametry silnika (110 KM i 250 NM) ale mam: łączną MW = 2360 + 500 kg ładunku = 2860 kg = 340 kg mniej od Ciebie, a to 10%. Di tego inne zestopniowanie skrzyni i krótki zwis auta. Skrzynia 5. Chyba będzie OK.
  4. Ot ciekawe. To ja Corollą 1,4 D4D (90 KM i 180 NM) z Burstnerem ważącym realnie wraz z łądunkiem 850kg zapinałem 5 bieg bez problemu. 80 km/h i już. Oczywiście do wyprzedzania 4 bieg koniecznie.
  5. Hmmm.... Jeszcze raz? Jakie masz DMC przyczepy? 900 czy 1500?? Jak szacujesz jej rzeczywistą masę, czyli ile ładujesz? Niektórym DMC nie wystarcza...
  6. Bluesmen, ciekawe, a jaką masz masę za hakiem? Ale tak na serio jak załadujesz no i jakie DMC?? Jacekwawa - słusznie prawisz tak właśnie o stronę praktyczną mi chodzi. Bodzioklb - zlituj się!! W tym 490 już ciężko się odnaleźć.
  7. Nie nie spoko. Wg papierów Yeti DMC max przyczepy to 1500, a ja przymierzam się do DMC 1300 (!!!) Masa własna Skody 1345 kg
  8. Cześć Jeżdżę już 8 lat z przyczepą. Dotychczas były lekkie i holownik też lekki bo Corolla 1,4 VVTi a potem 1,4 Diesel D4D. Zmieniłem holownik na Skodę Yeti 2 TDI (110 KM z napędem na 1 oś) i przy okazji powiększyła się rodzinka. Nadarzyła się okazja kupienia TEC'a o długości kabiny 5 mb. Niestety masa własna 1000 kg + ładowność 300 = DMC 1300 No i tutaj jest problem. Wiem, że zgodnie z przpisami Yeti może do 1500 DMC przyczepy ciągać. Wiem, że Yeti da radę. Wiem, nie przechwalając się, że ja też dam radę. Pytanie brzmi: czy jazda będzie komfortowa? Czy nie będę rzępolił na IV biegu? Kalkulator przećwiczyłem i w miarę OK - o ile znam niemiecki. Z góry dzięki za pomoc. Podrzućcie jakieś info. Lechu
  9. Cześć! Wybieramy się na Boże Ciało (2 - 6 czerwiec) do Darłowa na camping oczywiście. Może ma ktoś ochotę się przyłączyć? Oczywiście jedziemy z gawiedzią więc pogoda być musi. L
  10. Cześć! Co do Uno 1.0 -> komfortowo nie będzie ale dasz radę. Używaj mózgu i będzie OK. Nie jedź w Alpy. Niższy bieg i wolniej przy silnym wietrze. Może dla zwiększenia komfortu pomyśl o przyczepie namiotowej. Są dużo lżejsze i opór powietrza znikomy.
  11. Witajcie! Dzięki za rady. Ed - THX (((: Jak na wiosnę wytaszczę przyczepę to przetestuję. Leo
  12. Hi! Mnie też to czeka. Corolla ma za nisko kulę. Muszę podnieść, czyli odwrtoenie niż w postach. Na koleinach p-pa potrafi zahaczyć ślizgiem. Tylko czasami jak są głębokie koleiny. Zmniejszyłem nacisk na hak i jest nieco lepiej. Ale tak z 3-5 cm wyżej byłoby OK. A tak w ogóle są jakieś nowmy wysokości kuli haka nad jezdnię??? Pzdrw!
  13. Hi! Ja trzymam 90-100, raczej nie przekraczam tych wartości. Spalanie optymalne jak pisali koledzy powyżej. Oczywiście jeśli warunki na to pozwalają. Mam amorki przy przyczepie i SSK zaczep. Pozdro!
  14. Dzięki za kolejne uwagi. Strzelałem, że ze 2,5 mm będzie musiało być. Ale żeby 4 ... no ale tak wychodzi. Po niedzieli ruszam do boju. Na razie na delegację. Pozdro!
  15. Jaro -> bardzo właściwa uwaga. Sam bym na to nie wpadł . Chyba po hurcie będziemy kupować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.