Ja tylko Ci powiem tyle, ze to wlasnie szwedzki wydumek firmy PRIMUS stosowany w brytyjskich przyczepach m.in. w takich jak Awast Daystar , ktora ty posiadasz. Ogrzewanie jest w pelni gazowe. W schowku na dyszlu jest piec gazowy, natomiast to w schowku wenatrz mozliwe, ze boiler cieplej wody. Grzanie masz poprzez listwy grzejnikow dookola calej przyczepy, widocznych na fotce. Co ciekawe latem dziala to jak klimatyzacja tzw. system wody lodowej. W grzejnikach jest zimna woda i chlodzi...
Jak dokladnie to obslugiwac nie wiem.
Swego czasu ojciec byl na kupnie takiej przyczepy i brakowalo tego glownego pieca na dyszlu. Wahal sie wahal, az w koncy przyczepe przyczepe kupil ktos inny. Z tego co wtedy szukalem, to na stronach firmy PRIMUS nie ma juz takich systemow i jak pisalem do firmy to odpisali mi, ze juz nie produkuja.