Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. smok_wawelski

    Wiata do przyczepy

    Nie widzę - ale pewnie to dlatego że mam -6 na oczętach
  3. Mars

    Wiązka haka do Viano

    Też zastanawiam się nad tą wiązką elektryczną i w poniedziałek jadę do mechanika, aby zapytać jak bardzo będzie musiał rozpruwać moje auto, aby ją podłączyć. Dzięki za potwierdzenie, że ta wiązka ma wszystko, co potrzebne do przyczepy kempingowej.
  4. PLopaPL

    Wypadki

    Jaki bilans ofiar?
  5. Yesterday
  6. vrs

    Wypadki

    Ciekawe że się wtyczka nie urwała.
  7. Milosz1911

    Forumowicze pomagają oglądać przyczepy.

    klosek23 dziękuję za opinię.
  8. Trucker Hiob

    Buduję campervana w USA na bazie Transita.

    Tutaj to przede wszystkim jest problem z nośnością opon. Te niskoprofilowe nigdy nie mają takiej nośności jak opony /70, czy /75. Bardzo trudno nawet znaleźć opony /65 z oznaczeniem LT i z ładownością tych 1500kg na sztukę. Poza tym choć nie planuję szukać jakiś totalnych wertepów, to jednak zwiedzanie parków narodowych USA będzie się wiązać z przejazdami po szutrowych, nieutwardzonych drogach. Co do precyzji prowadzenia, to cóż. Po przejechaniu 5 milionów km ciężarówką Volvo wiem coś na temat "rozdzielności kierownicy od kół". Ale akurat w tego typu pojeździe nie ma to większego znaczenia. Wiesz, jak miałem dwa Mustangi, a ostatnio przez 9 lat 600-konne BMW. W takich autach wszystko powinno być "ostre" i precyzyjne. W kamperze, którym żadko będę przekraczał te 100-110 km/h na autostradzie, a na widokowych drogach będę irytował innych swą wolną jazdą, precyzja prowadzenia nie ma praktycznie żadnego znaczenia. Generalnie trudno się z Tobą nie zgodzić, ale, jak każde uogólnienie i to nie do końca oddaje prawdę o Ameryce. Przede wszystkim ta "precyzja prowadzenia na granicy dyskomfortu" to opinia funkcjonująca chyba za 50-letnimi autami sprowadzanymi dawniej do Europy. A w Europie nie brak było przecież takich aut, jak Citroeny, totalnie izolujące kierowcę od otoczenia, czy choćby Mercedesów W123, które z precyzją prowadzenia miały niewiele wspólnego. To BMW tworzyło sportowe sedany, reszta? Hmmm... Wołga? Skoda? Wartburg? Peugeot 404/504/604? Fiaty? Gdzie to "sprężyste zawieszenie i precyzja prowadzenia" w tych autach? Co do gościa przerażonego ruchem na europejskich autostradach, to jasne... Jak ten gość jest z Północnej Dakoty, czy innej Montany. Jak jest z NY, czy LA, to mógłby nauczyć Europejczyków jak się jeździ. Kupę miejsca na autostradzie to masz w Wyoming i Nevadzie, ale np. taki stan New Jersey ma gęstość zaludnienia taką, jak Niemcy - i taki sam, albo większy ruch, bo tu każdy, od 16 do 90 roku życia jeździ. Co do zachowania opon, to jasne, że powinny one służyć temu celowi, do którego zostały zaprojektowane. Co więcej, jeśli spektrum naszych celów jest takie szerokie, jak jazda po autostradzie, po krętych, widokowych drogach i po drogach nieutwardzonych, plus jakieś polanki w lesie, to jedyny wybór jaki mamy to kompromis, albo co najmniej dwa komplety opon. Ja jednak nie mam zamiaru zmieniać opon dwa razy dziennie i wozić drugiego kompletu, więc muszę się zdecydować na takie, które spełnią minimum wymagań w najtrudniejszej sytuacji. A to, że wyglądają one dobrze, też nie jest wadą. "
  9. filipert

    Forumowicze pomagają oglądać przyczepy.

    Ogłoszenie nieaktywne. Też jej nie widziałem a od lipca nic mi nie umknie Bardzo atrakcyjny układ + dobra cena = sukces
  10. Benior

    Przyczepa czy kamper?

    Dzięki panowie za objaśnienie. To spalanie jest wręcz fantastyczne jak na tak wielki samochód
  11. vrs

    Hobby excellent ładowność i Dmc auta

    Do przyczepy DMC 2200 teoretycznie powinieneś mieć samochód o DMC min 2926. Niewiele jest takich samochodów. A jak ma się do niego zmieścić jeszcze 7 osób i komfortowo podróżować to zostaje Ci tylko Multivan. Ewentualnie duże terenówki typu Discovery 3/4 ale tam przy 7 osobach właściwie nie ma bagażnika.
  12. jacekzoo

    Hobby excellent ładowność i Dmc auta

    No to w 7 osób nie zmieścisz się w 490kg. Tak to jest głównie we francuzach, a ta toyota to bliźniak francuza. Ja mam to samo, tylko mi akurat na styk się mieści, te 250kg ładowności auta które mi uciekają przez f3 i tak nie wykorzystuję
  13. .. ja nie miałem jeszcze okazji wejść głębiej, ale poklikałem chwilę i nie wiem o czy to było ... tzn nie wiem jakie super moce mieli żeby ich oglądać bo w filmie który mi się wyświetlił jedli pizzę ?! kupiłem szybko córce prezent dla kuzynki od nich bez wnikania.
  14. w79

    Citroen C5 Aircross 1.5 czy 2.0 BlueHDI EAT8

    W HDI 1.6 swojego czasu była akcja serwisowa, zmieniali napinacz..
  15. golob

    Przyczepa czy kamper?

    Dokładnie tak jak Kuba powyżej napisał. Trochę kosmetyki, nowy MIB III (system infotainment), nieco kształty zderzaków, świateł zmienione, itp. Solo: - w koło komina, małomiasteczkowo-podmiejsko max 8l/100km (to jest długoterminowe z 3-4 tyś km i regularnie powtarzalne). - spokojna przepisowa drogi krajowe 7l/100km, max 7,5L - autostrada 140km/h - 8-8,5L - autostrada 160km/h - 9,5-10L Z budą 1300kg: - od 11L do 13L, jazda raczej żwawa, z tą samą przyczepą i stylem jazdy w TDI nie potrafiłem zejść poniżej 10 i miałem w TDI średnie ok. 11L (najczęściej) do czasem 12L (rzadko ale się zdarzało).
  16. Klimator

    Forumowicze pomagają oglądać przyczepy.

    Skąd masz info ? No to szybko poszła chyba bo jej wcześniej nie widziałem tylko te parę dni
  17. AdamWLKP

    Hobby excellent ładowność i Dmc auta

    Auto 8 osobowe , przeważnie w 7 osób wyjazdy w tym dzieci ,może tej ładowności brakować. Zamówić budkę 2 tony , a i tak nie mieścić się w ładowności trochę słabo. Z kolei zamawjając 2.2t bez stresu mamy dobrą ładowność przyczepy,ale zmuszeni jesteśmy wymienić auto. Oczywiście samochód już oglądałem V klasa 4matic ma DMC przyczepy 2500 jednak w jednym roku to trochę zbyt dużo kasy aby na raz wydać.
  18. Benior

    Citroen C5 Aircross 1.5 czy 2.0 BlueHDI EAT8

    Dzieje się to tylko gdy silnik jest nagrzany. Za tydzień być może więcej będę wiedział albo się dowiem, że tak ma być 🤔
  19. Marcin T

    Citroen C5 Aircross 1.5 czy 2.0 BlueHDI EAT8

    Mega podobny dźwięk takiego rezonowania wydawała u mnie ostatnio rolka napinacza paska klinowego 🤔 Może warto zrzucić pasek klinowy i posłuchać na pracującym silniku czy dalej to występuje. U mnie pomogło, ale to 1.6 90KM.
  20. Benior

    Citroen C5 Aircross 1.5 czy 2.0 BlueHDI EAT8

    W Berlingo jest 130KM i raczej to ten sam silnik. Film kumpla i u niego bardziej to słychać received_121324899623734.mp4
  21. Benior

    Wypadki

    Nie wiedziałem gdzie umieścić. Przykład z jakiego powodu trzeba linkę o oczko zapinać a nie za hak. Może w tym przypadku nie było takiego oczka 🤷‍♂️ Z opisu zdarzenia to hak się sam wypiął bo być może w coś uderzył na polnej drodze. Na szczęście prędkość była niewielka i brak zniszczeń. https://www.facebook.com/groups/251109028753949/permalink/955757268289118/
  22. Maciek 1970

    Citroen C5 Aircross 1.5 czy 2.0 BlueHDI EAT8

    Ale 1.5 HDi 120KM i 1.5 blue HDi 130KM to te same silniki? 2.0 to chyba najlepszy silnik PSA.
  23. Marcin T

    Citroen C5 Aircross 1.5 czy 2.0 BlueHDI EAT8

    2.0 to niemłoda konstrukcja mająca już błędy wieku dziecięcego za sobą. Szkoda, że od 1.01 UE uśmierca takie jednostki w nowych autach..
  24. Benior

    Citroen C5 Aircross 1.5 czy 2.0 BlueHDI EAT8

    Nie sądzę i ogólnie 2,0 miał dobre opinie.
  25. Maciek 1970

    Citroen C5 Aircross 1.5 czy 2.0 BlueHDI EAT8

    A to ten sam silnik co 1.5 blue HDi i 2.0 blue HDi? Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  26. Benior

    Citroen C5 Aircross 1.5 czy 2.0 BlueHDI EAT8

    Ja mam 1,5 HDi Spacrtourer 120KM z 2019r. Przebieg coś 29tys. Znajomy ma Berlingo z takim samym silnikiem i u niego już wymienili pasek rozrządu, nie pomogło. Obstawia pompę paliwa i mówił coś, że te paski są węższe.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...