Jump to content
  • Sign in to follow this  

    Serwisowanie klimatyzatorów Truma


    KarawaningPl
    • Autor: Truma

    Klimatyzatory Truma model Frostair 1700 i 2300 są oceniane zarówno przez  użytkowników jak  i techników jako praktycznie bezobsługowe.  Sterowanie pracą urządzenia  pilotem  na podczerwień jest równie łatwe jak przerzucanie kanałów w telewizji.

    Tak jak w przypadku każdej klimatyzacji, podczas przeglądu serwisowego należy zwrócić uwagę na wodę kondensacyjną gromadzącą się na parowaczu  podczas pracy urządzenia. -"To co interesuje nas szczególnie, to zapobieganie tworzeniu się skupisk bakterii" - podkreślają technicy Truma. "Podczas osuszenia  parowacza wystarczy pozostawić na 5 - 10 minut urządzenie z dmuchawą pracującą na najwyższej mocy".

    polozenie

    Do zalecanych czynności serwisowych klimatyzacji Frostair Truma, należy czyszczenie filtra zasysającego powietrze obiegowe dwa razy w roku - przed i po sezonie chłodniczym. Brak filtra może prowadzić do  zanieczyszczenia  parowacza, a to z kolei obniż wydajność samego urządzenia.


    Frostair 2300
    Truma Frostair 2300


    Truma jako  jedyna na rynku proponuje montaż klimatyzacji na podłodze pojazdu, dzięki czemu obniżony zostaje środek ciężkości , poprawia się stabilność podczas jazdy oraz co najważniejsze unikamy całkowicie zbędnego obciążenia dachu i zyskujemy więcej przestrzeni wewnątrz. -"Przy takim sposobie montażu należy pamiętać o sprawdzaniu swobodnego odpływu wody kondensacyjnej, oczyszczając w razie potrzeby przewód odpływowy z kurzu czy liści" - zaznacza Kierownik Serwisu Truma Marek Kierzkowski. "Zabrudzony przewód może spowodować dostanie się wody kondensacyjnej do wnętrza pojazdu".

     


    Frostair 1700
    Truma Frostair 1700

    Klimatyzatory Frostair Truma - najlżejsze na rynku europejskim w swoje klasie mocy,  chłodzą i osuszają powietrze pobierając zaledwie 2,8 A podczas pracy. Są niezawodne do chłodzenia podczs postoju wszelkiego typu przyczep i pojazdów kempingowych oraz większych pojazdów użytkowych takich jak busy, samochody dostawcze i służb technicznych. Zasilane na 230 V mają moc odpowiednio 1,7 kW oraz 2,3 kW.

    Sign in to follow this  


    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

    Loading...

  • Categories

  • Czym jest caravaning?
    Caravaning to współczesna forma aktywnej turystyki motorowej, dla której bazą noclegowo-żywieniową są kampery i przyczepy kempingowe. Jest to więc camping, tyle że wykorzystujący bardziej zaawansowany sprzęt, coś w rodzaju plenerowych wczasów na wyższym poziomie wyposażenia technicznego. Sprzętem tym mogą być zarówno bezsilnikowe pojazdy rekreacyjne, tj. holowane przez samochody przyczepy kempingowe różnej konstrukcji, jak i pojazdy silnikowe, z zabudową mieszkalną nazywane potocznie kamper ( z ang. camper) czyli samochody kempingowe.

    Komu spodoba się ta forma turystyki?
    W człowieku żyjącym we współczesnym zurbanizowanym, wysoko uprzemysłowionym i zanieczyszczonym świecie coraz częściej rodzi się potrzeba zupełnie odmiennego trybu życia - ucieczki od szarej codzienności, brudnych miast i przebywanie na łonie natury wśród lasów, wód i łąk. Taką ucieczkę są w stanie nam zapewnić samochody i przyczepy kempingowe, przy czym nie zrezygnujemy z podstawowych wygód, jakim jest łóżko, ciepły posiłek i ochrona przed czynnikami atmosferycznymi. Karawaning spodoba się ludziom kochającym ruch, niezależność i wolność - wyprawa z przyczepą kempingową czy camperem stwarza dużo sytuacji zachęcających do ruchu i przebywania na łonie natury.

×
×
  • Create New...