Skocz do zawartości

edisoniras

Użytkownicy
  • Postów

    369
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O edisoniras

  • Urodziny 24.11.1977

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    KĘPNO Wielkopolska
  • Zainteresowania
    Mechanika, sporty zimowe ,wodne, motorowe,
  • Zawód
    technik elektromechanika ogólna

Kontakt

  • Telefon
    694 176 877

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    AVONDALE ULLYSES 1997
  • Holownik
    PEUGEOT 307SW 2.0HDI, MERC ML430 w163

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia edisoniras

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. a ja do kampervana kupiłem lodówkę 70L chłodziarka +11L zamrażarka, na 230V z marketu za 680zł , do tego falownik i śmiga aż miło.
  2. ....no to podłączę się do tematu . Właśnie jestem na ukończeniu mojego projektu kampervana zbudowanego na Renault Master III , L2H3 . Długo siedziałem w necie w poszukiwaniu odpowiednich materiałów , pod uwagę były brane na prawdę wszystkie możliwości , od zwykłych sklejek /przez fornirowane/poprzez różnego rodzaju plastiki /cuda wianki i co ?, na końcu wybór padł na drewno . A czemu ? przede wszystkim każdy pojedynczy projekt to jest "prototyp" ,który wymaga przymierzania , docinania , poprawiania, itp , jeżeli robimy to z materiałów których nie da się poprawić -jak forniry, czy pyty plastikowe pokrywane z zewnątrz strukturą to poprawka nie wchodzi w grę -trzeba wziąć nowy arkusz -a to są naprawdę nie małe kwoty. Oczywiście jeżeli ktoś ma ochotę wydać kupę kasy ok, spoko , nie taki mój cel. kamper5
  3. największą różnicą jest jak potrzebujesz manewrować "na placu", tzn jak na polu kempingowym będziesz musiał przyczepę obrócić np o 90* to trawę z pod kół będziesz rwał jak pług i ręcznie nie dasz rady , chyba że skrzykniesz pół pola do pomocy ale trzeba będzie to drinkami wynagrodzić kolegom . Podczas jazdy na asfalcie 2 osie jadą stabilniej, ale kosztem większego szarpania hakiem samochodu " góra -dół" na bardzo pofalowanych drogach.
  4. myślę,że jak Pan Mundurowy by wlepił Ci mandat za 50kg to pewnie chłop nie spał by po nocach ,bo sumienie by go zamęczyło . Co innego jak w dowodzie samochodu będziesz miał np 1200 kg dla przyczepy , a przyczepa będzie w dowodzie miała 1250kg to już inna bajka - raczej dalej nie pojedziesz .
  5. szukaj nieszczelności, albo zepsuta pompa, bo na pewno nie trzeba nic odpowietrzać.
  6. A ja tak od siebie -z perspektywy przed posiadaniem przyczepy i po. Jak jeździłem na wakacje z rodzinką do hoteli , pensjonatów itp... to przechodząc obok pola kempingowego widziało się zawsze "zaplecze " gospodarstw domowo przyczepowych- czyli sznurki z praniem ( gacie , stroje, ręczniki itp...) , jakieś zabawki na wodę porzucane na siebie , więc odczucie przechodnia "ku...a jaki tam mają bangladesz" . Więc jako przeciętny zjadacz chleba odczucia miałem co najmniej mieszane. Teraz jak jeżdżę z przyczepą i widząc jak fajnie można spędzać czas na "swoim podwórku" patrzę na to zupełnie inaczej , nawet podśmiewując się z lokatorów wypasionych hoteli co siedzą na balkonie 1mx1m i nie wiedzą co ze sobą zrobić . Ot tak ode mnie :)
  7. jeśli chodzi Ci o ten drucik co się nagrzał do czerwoności - to jest iskrownik - znaczy się tam przeskakuje iskra i zapala się gaz .
  8. Może się komuś przyda: Od jakiegoś czasu bojler na gaz nie zapalał się -włączam "zielona kontrolka" 5 sekund i " czerwona kontrolka" . Raz po raz udało się ,że zapalił się palnik i woda się podgrzała. W wiekszości przypadków się jednak nie zapalało. W akcie desperacji biwakując "na dziko" odkręcałem zewnętrzną osłonę i zapalniczką zapalałem palnik i woda się nagrzała. Strasznie wk...e. Nie miałem pomysłu czego to wina - iskrownik raz dawał iskrę raz nie . Aż przypadkiem przyszedł moment ,że poszedłem zapalniczką zapalić palnik - zapaliłem -pali się a TU żona odkręciła kran w kuchni i włączyła się pompka wody i PALNIK ZGASŁ !!! ??? ponowna próba to samo . Po obadaniach miernikiem wychodziło na to ,że spadek napięcia na instalacji jest tak duży ,że iskrownik nie produkuje iskry . Wiec akcja poprawy instalacji , tzn nowy przewód od skrzynki akumulatora do centralki ze wskaźnikiem napięcia i PROBLEM się skończył . 3 godziny roboty ,a ja się w zimnej wodzie 4 lata myłem !!!!!
  9. edisoniras

    Zagadka

    zatrzymało się ....
  10. czerwona kontrolka- brak płomienia. a przyczyn -myljon
  11. a mnie się wydaje, że to pałka ZOMO
  12. na poważnie zaczynam się interesować CRO na ten sezon, mam łódź motorową kabinową -długość ok 4.5 + silnik MERCURY 25 KM, , patent sternika mam, łódź jest w pełni wyposażona pod względem naszych przepisów, ALE zarejestrowana w starostwie . Z tego co czytam to widzę problem z tym "dowodem" więc pora by łódź przerejestrować do PZMiNW . Mam więc parę pytań : jak to zrobić, czy wystarczy wysłać jakieś dokumenty obecne od łodzi , czy jakiś Pan inszpektor musi łódź zbadać itp, bo trochę to dla mnie zagmatwane , z góry dziękuję za pomoc w temacie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.