Skocz do zawartości

Przyczepy Blyss

Użytkownicy
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przyczepy Blyss

  • Urodziny 27.01.1996

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lasowice Wielkie
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
    Przyczepy samochodowe
    Lawety
    Przyczepy specjalistyczne
    Zabudowy pojazdów

Kontakt

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Blyss

Ostatnie wizyty

181 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Przyczepy Blyss

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Dzień dobry! gdyby ktoś był zainteresowany, do siedzimy naszej firmy w Praszce w województwie opolskim, szukamy Product Managera ze znajomością branży caravaningowej, wszystkich zainteresowanych odsyłam do linka i do kontaktu: Speedcaravan
  2. Temat ucichł, szkoda Bądź co bądź chylę czoła Panowie za wiedze...
  3. Forum jest dla ludzi "dyskutujących " i nie każdy musi znać się na wszystkim Gdyby tak było to zapewne nie było by forum :yay:
  4. Przepraszam za wprowadzenie w błąd, tak toalety nie ma . Zdjęcie poglądowe ze środka
  5. Na niemieckim rynku bardzo dobrze się sprzedają takie przyczepy jak ta poniżej dla 3 osób Cena ok 6200 netto euro Ale wyposażenie to 3 miejsca do noclegu ( jedno dla dziecka) , toaleta, lodówka, kuchenka Zatem jest do dużo czy mało jak na polskie realia?
  6. Czy uważacie, że rynek przyczep kempingowych jest na tyle rozwinięty aby wprowadzić go do stałej sprzedaży ? Czy też wszyscy raczej bazują na używanych ?
  7. Srety tety to nie pierdolety. Via box to tylko urządzenie, które potrafi się zawiesić i mimo gotówki na koncie pikie 4x na jednej bramce. Przepis art. 13k ust. 2 przewiduje ponadto sankcje związane z niedopełnieniem obowiązków przez samych kierujących przy okazji używania urządzeń viaBOX. Zgodnie z tymi przepisami, kierującemu, który: nie włącza urządzenia podczas przejazdu po drodze, na której pobiera się opłatę; niezwłocznie nie zjeżdża z drogi objętej obowiązkiem uiszczenia opłaty elektronicznej w sytuacji stwierdzenia niesprawności urządzenia viaBOX; wymierza się karę pieniężną w wysokości 3 000 zł. Natomiast kierującemu, który: wprowadza do urządzenia nieprawidłowe dane o rodzaju pojazdu oraz używa urządzenie niezgodnie z przeznaczeniem; wymierza się karę pieniężną w wysokości 1500 zł. Wszystkie powyżej opisane kary nakładane są w drodze decyzji administracyjnej przez podmioty uprawnione do kontroli prawidłowości uiszczania opłat. W praktyce najczęstszym przypadkiem jest wymierzanie tych kar przez Inspekcję Transportu Drogowego. Decyzje w przedmiocie ww. kar są natychmiast wykonalne, a zatem samo złożenie odwołania (a mówiąc precyzyjnie wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy) nie zwalnia obowiązku uiszczenia kary w pełnej wysokości.
  8. Poniżej link do kalkulatora opłat viatoll, dla tych którzy planują jego zakup i mają obawy co do stawki: http://213.25.68.37/tc/Default.aspx?lang=pl&AspxAutoDetectCookieSupport=1 Wszystkim, użytkownikom systemu viatoll przypominam, że awaria urządzenia nie zwalania z kar.
  9. W Polsce nie ma obowiązku wymiany opon na zimowe. Obowiązujące przepisy pozwalają na jazdę na dowolnych oponach przez cały rok pod warunkiem, że bieżnik ma minimum 1,6 mm. Zaleca się jednak wymianę opon gdy bieżnik wynosi 4 mm, gdyż jazda zimą na takich oponach może być naprawdę niebezpieczna. Opony zimowe wyposażone w dodatkowe nacięcia zwane lamelami świetnie sobie radzą z odprowadzaniem śniegu a zatem istotnie wpływają na poprawę bezpieczeństwa jazdy. Eksperci zalecają wymianę opon na opony zimowe, które dzięki swoim właściwością lepiej sprawdzają się w niższych temperaturach. Wymianę opon na zimowe zaleca się gdy temperatura spada poniżej 7° C. Opony zimowe w temperaturach powyżej 7° C zużywają się znacznie szybciej i nie zapewniają właściwej przyczepności. Należy pamiętać, że nie wszystkie opony z oznaczeniem M+S ( “Mud & Snow“, czyli po polsku “Błoto i Śnieg“) są oponami zimowymi. Oznaczenie M+S występuje na każdej oponie zimowej i jest jedynie deklaracją producenta, że materiały zastosowane w produkcji oraz bieżnik zaprojektowane zostały w sposób, który zapewnia lepsze osiągi na śniegu i błocie. Oznaczeniem potwierdzającym właściwości zimowe opon na śniegu jest symbol płatka śniegu na tle trzech górskich szczytów, znany jako 3PMSF ( Three Peak Mountain Snow Flake ). Symbol 3PMSF znajduje się zarówno na wszystkich oponach zimowych, ale również na oponach całorocznych spełniające wymogi przyczepności na śniegu. Część kierowców decyduje się na opony wielosezonowe. Opony wielosezonowe na pewno nie będą zachowywać dobrych właściwości ani latem ani zimą. Jednak na śniegu poradzą sobie lepiej niż letnie, natomiast podczas opadów poradzą sobie lepiej niż opony zimowe. Opony wielosezonowe zaleca się kierowcą, którzy nie wyjeżdżają poza miasto oraz nie robią większych przebiegów. 1. Czy rok produkcji w oponach ma znaczenie ?TAK- należy pamiętać, że eksploatacja opon starszych niż 5 lat jest niebezpieczna z uwagi na utratę właściwości opon. 2. Czy jest dozwolone używanie dwóch rodzajów bieżnika ?TAK- w Polsce dozwolone jest używanie dwóch bieżników ( jeden na jedną oś ), jednak eksploatacja jednego bieżnika na osiach poprawia bezpieczeństwo na drodze. Krótko i w temacie Pozdrawiam
  10. Przyczepy Blyss

    Powitania

    Witam wszystkich użytkowników forum. Mam nadzieję, że nie tylko będę mógł udzielić rady, ale również zapytać Was o nią. Kto pyta nie błądzi Zatem do zobaczenia na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.