Skocz do zawartości

Łza Włóczynutka

Użytkownicy
  • Postów

    5366
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

3 obserwujących

O mnie

  • Skąd
    okolice Krakowa
  • Zainteresowania
    rower, it, podróże, realizacja i produkcja dźwięku
  • Zawód
    php dev

Sprzęt

  • Sprzęt
    Kamper
  • Model
    Campervan z dostawczaka na ziemniaki
  • Holownik
    Włóczywóz

Ostatnie wizyty

2151 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Łza Włóczynutka

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Jaki masz budżet? Jaka lodówka? Jak nie masz 3000 to lepiej nawet nie ruszać tematu, tak mi się wydaje że to będzie minimalny próg kosztowy
  2. moszna najlepiej na styku maj/czerwiec - zamek jest obsadzony azaliami i rododentronami, które wtdy kwitną w różnych kolorach
  3. Naukowcy szukają skąd się bierze ocieplenie klimatu, oskarżają samochody i samoloty, a to @Cichy56 podgrzewa atmosferę!
  4. zobacz jakie są wymogi do bycia "specjalnym kempingowym" brak jednego z nich = nie może być zarejestrowany jako specjalny - kempingowy. jeśli spełnia wszystkie = musi być przerejestrowany w ciągu 30 dni, bo dokonano zmieny przeznaczenia. cos tam było. jakiś dżinks, którym mozna explitować system: że jak nie ma stolika, czy też składanego stolika, to nie może być specjalnym-kempingowym, albo tego typu brednia - jak chcesz zostac przy osobowym to trzeba się w to wgryźć.
  5. w takim razie spróbował bym podmienić materiał wyciszający - nie wiem co tam masz - wygląda jak zwykła gąbka, a zwykła gąbka jest przeźroczysta akustycznie - mikrofony np. mają gąbki - to tylko wyłapuje podmuchy (wiatr, głoski wybuchowe), ale fali akustycznej prawie nie tłumi. najlepszy jest beton o grubości 1m no ale nie będziemy betnować pompy - wełna minerlna jest bardzo dobra w tłumieniu fali akustycznej. W domu wytłumiłem kompletnie taką wełną rury kanalizacyjne, kilkunasto-cm woarstwą. używana jest też w studiach nagrań, żeby przyblokować odgłosy z zewnątrz i pozbawić pomieszczenia pogłosu; Ja bym wypróbował, wprawdzie tam masz bardzo mało centymetrów, za mało żeby wytłumić całkowicie, ale może parę decybeli ubije.
  6. to są obciążenia wyliczone na pojazd jadący z dużą prędkością, więc wytrzyma w realu siły kilka-kilkadziesitą razy większe niż podane. przy projektowaniu powiększają o różne przeciążenia która działają na taki ładunek w czasie jazdy. W dodatku jak auta dachują, to się za bardzo te słupki nie mogą załamać - a siły nawet do kilku ton wtedy działają. O to więc bym się nie obawiał, zeby się coś stało z dachem od obciążenia nawet 300kg..
  7. Dziś nie było miejsca na błąd większy niż 5mm, więc było 2 godziny rysowania, wycinania i przymierzania szablonów, zaznaczania na kabinie, potem minuta wiercenia, 7 minut cięcia i 5 minut sprzątania. toaleta z wyciętą tekturą w/g szablonu. sprawdzanie czy otwór nie za mały, nie za duży, czy kaseta da się wyjąc. Trzecia wersja, pierwsza był za duża, druga za mała, ta jest drugą powiększoną, ideolo. przykładki w kabinie i już na miejscu cięcia rachu-ciachu, coś zjechało na łuku ale to nie ma znaczenia bo i tak nie będzie z żadnej strony widoczne. Łuk łatwo wydrukować gorzej wyciąć, zwłaszcza w taki dziwnym laminacie z żywicy. W sumie to chyba może być prostokątne, nie wiem czemu ten łuk dali na szablonie skoro kaseta jest prostokątna i drzwiczki serwisowe też. ale najważniejsze, żeby tylko kaseta się mieściła, wygląda ok bangla tak dziura wygląda od strony kabiny może to jednak podrównam do prostokąta, będzie łatwiej tam jakieś ścianki ogarnąć miedzy kabiną a poszyciem auta, ale to już szczegóły implementacyjne, najważniejsze, że się wysuwa i o nic nie zawadza. Teraz muszę zaczekać na zamówioną sklejkę na podstawę pod kabinę.
  8. a to spoko bo masz wszędzie blisko, w Kielcach Mannt, w Warszawie vannado. Możliwe, też że masz coś bliżej, ale akurat nie znam jak mi coś wpadnie w oko to dam znać
  9. tak dokładnie, zobacz w okolicy jakie masz firmy, które robią przebudowy campervanów lub zabudowy autobusowe i inne, oni najczęściej ogarniają temat, nie wiem z jakich rejonów jesteś, napisz województwo to może coś z pamięci podrzucę
  10. Można w łatwy sposób, tylko to jest drogie, kilka tys zł za każdy fotel. Są firmy które się w tym specjalizują. Poguglaj, popytaj w takich firmach o sczegóły kosztów i wymagań. A to czy lepiej gotowca czy przebudowywać samemu, no to zależy wyłącznie od Ciebie, czy masz środki, chęci, miejsce, czas i otwartość na kilogramy nowej wiedzy i doswiadczeń. W dziale 'nasze pojazdy' jest kilka a moze nawet kilkanaście wątków opisujących przebudowy.
  11. Auto w takim wieku to lepiej zwracać uwagę, żeby było zdrowe, niż ile ma okien - żebyś nie musiał wymienić połowy samochodu zaraz po kupnie, no i żeby nie odpadło 20kg szpachli. Ani na oknach, ani na basze, która jest w ich miejscu nic nie powiesisz bo to ma jakieś ćwierć milimetra. Wiszać można na elementach nośnych (słupki + grubsze stalowe listwy powyżej i poniżej okien). Jak odkno będzie nadmiarowe, to można je normlanie zaizolować od środka, zasłonić szafką/czy czym tam będziesz chciał - tak jak blachę - ludzie, którzy przerabiają autobusy tak robią. Natomiast w blaszance łątwiej wstawić typowo kamperowe okna (z podówjną szybą, otwierane, z moskitierą i roletką). Jak są szyby to jesteś skazany na okna takie jakie są - nieotwieralne i z pojedyńczą szybą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.