Skocz do zawartości

Naprawa poszycia.


Jurek SO

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma co myśleć , trzeba było sprawdzić , pstryknąć fotę i teraz wszyscy będą wiedzieć , że w modelu dethleffsa z 2004 roku zastosowano blachę o wzorku włąśnie takim jak na fotach :

 

Powtarzalność wzoru w poziomie = 242 mm

powtarzalnośc w pionie = 246 mm

post-8073-0-25452700-1320085842_thumb.jpg

post-8073-0-62831100-1320085857_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe z tą powtarzalnoscią ... sądzę , że tych wzorków jest pełno ... łatwo też wyobrazić sobie jak taką blachę robia i jak wygląda ta maszyna , która to wyciska w prostym jej pasku , wałek odciskający ma odwód 242 mm czyli mały , łatwo go zmienić na inny , prawie identyczny ale jednak wyciskający dla innej firmy ...

 

z filmu wynika , ze to nie szpachel ale na twardo zastygający żel ... sądzę też , że nie pokazali wszystkiego , np podczerwieni do utwardzenia ... jednak jeśli juz szpachel to do aluminium .... oj chodzi mi po głowie taka zabawa , tak tylko dla sprawdzenia czy się da... :skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o szpachlę która idzie na przyczepę, bo ta na filmie jest bardzo plastyczna.

Effendi ta metoda jest właśnie na jednostkowe naprawy, formę trzeba robić za każdym razem nową,

Różnica w tłoczeniu blachy może być w jednym modelu nawet w tym samym roczniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem wcześniej ... szpachla do aluminium , rozrobić i jakieś 3-4 minuty na dociśnięcie formy ... mnie to zastanawia w tym filmiku ta chwila kiedy gośc skrobie samo przejście odlewu a potem już podkład, lakier.... brak na filmie jednego etapu .... nie pokazali wszystkiego bo nie mogli ... i nie mogą :skromny: :skromny: :skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o szpachlę która idzie na przyczepę, bo ta na filmie jest bardzo plastyczna.

Effendi ta metoda jest właśnie na jednostkowe naprawy, formę trzeba robić za każdym razem nową,

Różnica w tłoczeniu blachy może być w jednym modelu nawet w tym samym roczniku

 

 

zgadza się, że na jednostkowe naprawy i za każdym razem inna "baza" do naprawy poszycia, bo mało prawdopodobne jest by kolejna przyczepka miała taki sam układ "rybiej łuski" , ale istotne jest czy na Nasze polskie warunki będzie( jest to ) metoda opłacalna :niewiem: ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.