Skocz do zawartości

Nasza Flaga.


jacek l

  

1 użytkownik zagłosował

  1. 1. Flaga czy proporzec

    • Proporzec
      10
    • Flaga
      29


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.

 

Po zlocie wydaje się, że powinniśmy mieć własną flagę, z różnych przyczyn zresztą.

Ja niestety nie znam się na grafice ale myślę, że wielu z Was ma o tym pojęcie.

 

Może byśmy do wakacji wymyślili projekt.

 

Wg. mnie powinien tam być tytuł Naszego Forum i w rogu albo innym miejscu

Flaga Narodowa, może taka z Orłem, bo jest piękna.

 

Co Wy na to ?.

 

Pozdrawiam, Jacek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 194
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Co Wy na to ?.

Swietny pomysl, zwazywszy, ze mamy juz swoje logo. Breloczki, koszulki tez latwo nam przyszly.

Przed moim wyjazdem Lepciak fotografowal moja wizytowke na przyczepie. Ma w zwiazku z tym propozycje ale nie bede zabieral mu glosu bo to jego pomysl, niechaj opisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jacek I Mam kumpla plastyka który opracuje nam kilka wariantów klubowej flagi. Na razie czekam na propozycje i pomysły kolegów. Jak uzgodnimy co chcemy na fladze umieścić i gdzie to dam mu znać a on coś z tym zrobi.

Marcin T Chodzi mi po głowie wykonanie emblematu naklejonego na tyle przyczepy lub campera który byłby dla nas rozpoznawalny. Taki emblemat w odpowiednim rozmiarze ze swoim imieniem miał na zlocie w Zdworzu właśnie Marcin T.

f8242b6ace71ce46.jpg

Zmieniłbym tekst: Zdwórz 2007 na: www.forum itd... a ksywę każdy wpisałby własną. Wielkość emblematu: 7 na 10 cm lub 10 na 15 cm chyba będzie czytelna podczas zbliżenia przy próbie wyprzedzania lub jeździe w kolumnie. Można to zalaminować i nakleić na przyczepie lub umieścić za tylną szybą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach