Skocz do zawartości

problem ze znalezieniem przyczepy


ljanowski

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

od dłuższego czasu poszukuje taniej przyczepy ze względu na to ze jeszcze jestem studentem oraz mam słaby samochód.

dostałem propozycje odkupienia przyczepy z Niemiec podano mi mayer 510t ale nie mogę znaleźć żadnych zdjęć ani danych tej przyczepy. :( rocznik 88-90

 

drugi problem przyczepa jest wyrejestrowana i bez ważnego TUV czy macie pomysł jak ją tanim kosztem sprowadzić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kolego - nasza wiedza o nietypowych markach nie jest nieograniczona. Ja nie kojarzę takiej. Przejrzałem na stronach NL, na mobile.eu, ebay, w Info-Ekspercie - niestety brak informacji o takiej marce. Co oczywiscie nie znaczy, że jej nie ma.

Nie jestem jednak pewien, czy 510t nie oznacza długości (co by to nie była za budka). 5 metrów, przełoży się na sporą DMC.

Rozumiem, że otrzymałeś informację, że jest w atrakcyjnej cenie do kupienia przyczepka Mayer 510t. Nawet jej nie widziałeś, ale już się na nią napaliłeś.

Zastanów się jakiej pomocy od nas oczekujesz:

A - rady co kupić spełniając podane warunki,

B - rady - czy kupić przyczepę któej na oczy nie widziałeś, bo tania?

C - radę jak znaleźć zdjęcie podobnej budki w internecie.

 

Sorry, że tak wprost, ale czasem kubeł zimnej wody się przyda.

A w zależności od Twoich oczekiwań:

Jeżeli wybrałeś odpowiedź:

A - to masz radę w pierwszym moim poście,

B - nigdy, absolutnie nigdy nie polecam napalać się na zakup przyczepy oglądając tylko zdjecia. Nie widząc NAWET fotek - nawet nie bierz pod uwagę zakupu "kota w worku". Cena ma tu znaczenie drugorzędne. Kupić budkę za 500 EUR, dołożysz drugie 500-1000 i jeszcze może się okazać, że będzie się nadawać na cieciówkę. Napalić możesz się na budkę, którą obejrzysz...