Skocz do zawartości

Butla gazowa w ang. przyczepie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem świeżym posiadaczem przyczepki kupionej w anglii. Mam pytanko co do butli gazowej i jej podłączenia. Wiem że angielskie są inne więc z pewnością potrzebuje jakiś kruciec. Czy jest to standardowy czy muszę znać rozmiary gwintów no i gdzie go dostać.Pozdrawiam Sidor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co głowę zawracać sobie inną butlą i reduktorem, najprościej reduktor u nas kupić, butlę np na BP wziąć, zapłacić kaucję i masz z głowy. Wszędzie będziesz miał możliwość wymiany butli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Adaśka, wywal wyspiarski reduktor (ma inne podłączenie do butli) i butlę (raczej niewymienialna na kontynencie) kup "normalny" reduktor i butlę stalową lub plastik (co kto woli). Felerem tej koncepcji jest to że w angielkach są często 5kg butle i 11kg nie wchodzą :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyżej

wywal angielską butlę i reduktor,

kup polski reduktor (np. z manometrem),

i zamontuj najlepiej butlę BD-11 (11kg z kołnierzem, lub kompozyt od BP), pewnie nie obejdzie się bez małej przeróbki, ale warto

a gdzie masz miejsce na butlę, z przodu na dyszlu, czy z boku ?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mniej jest dużo miejsca i polska butla a nawet 2 wejdą. A gdzie dostanę taki reduktor ?

 

Witam jak nie wiesz gdzie to spróbuj tutaj - a przynajmniej fajne fotki :

http://www.reimo.com/pl/D-akcesoria/D1-akcesoria_gazowe/D1K-reduktory_cisnienia/

 

Pozdrawiam,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mniej jest dużo miejsca i polska butla a nawet 2 wejdą. A gdzie dostanę taki reduktor ?

 

np tutaj: Mój odnośnikhttp://go-market.pl/GO0111405,ga09,Reduktor_gazowy_30mb_z_manometrem,ga,products.xml

 

go0111405.jpg?from=products

 

 

zwróć uwagę na:

1. połączenie z instalacją przyczepy (powyżej był gwint), a może być też tak

it1008.jpg?from=products

 

 

i wtedy http://go-market.pl/...ga,products.xml

 

2. koniecznie sprawdź ciśnienie robocze urządzeń w przyczepie, w angielkach zwykle bywa 30 mbar (nie 37, 50 itp) więc wtedy reduktor musi być na 30 mbar, to jest bardzo ważne

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.