Skocz do zawartości

Włochy 2011


megula

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam:) Przyszłe wakacje zamierzamy spędzić we Włoszech(pierwszy raz), może ktoś ma podobne plany?

My wstępnie planujemy taki kierunek na wyjazd, ale póki co bijemy się jeszcze z myślami...

Jeśli już pojedziemy to pewnie na objazdowe wakacje, ale dokładnych planów jeszcze nie mamy. Pewnie będzie to przełom sierpnia i września. Na razie próbujemy oszacować jaki na to budżet jest potrzebny i na co się trzeba nastawić :-)

Czasu jest jeszcze sporo i pewnie cos konkretnego postanowimy blizej lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Witam

Jestem początkującym karawningowcem i w w 2010r. pierwszy raz wybrałem się na urlop z przyczepką (z wypożyczalni żeby było jasne ale to nie ma znaczenia bo nie o tym akurat chcę napisać). Byłem we Włoszech 3 tygodnie na 5 kempingach min. zawitaliśmy na kemping Sabiadorro i powiem szczerze na mnie i na rodzinie nie zrobił w ogóle wrażenia i powiem szczerze nigdy bym go nie polecił znajomym. Parking przed malutki a raczej na zaparkowanie osobówki ale bez przyczepy więc wjechaliśmy na jego teren ,oczywiście po dokonaniu formalności meldunkowych zaklejeniu paska na rękach całej rodzinki.Parcele różne jedne lepsze drugie gorsze jak wszędzie ale dojechać na nie tymi wąskimi uliczkami to już jest wyczyn. po krótkim obchodzie stwierdziliśmy wszyscy iż to nie to i postanowiliśmy opuścić jego teren i młoda dama która nas witała z szerokim uśmiechem już nie była taka miła a wreęcz oburzona że wyjeżdźamy bo ona nie wie o co nam chodzi przecież już nas zameldowała. Także my już tam na pewno nie wrócimy -Ale to jest moje osobiste odczucie i opinia i mam nadzieje że nikt się na mnie nie pogniewa i nikogo tym nie uraziłem.

 

POZDRAWIAM WSZYSTKICH KARAWANINGOWCÓW