Skocz do zawartości

Adria Forma (???) kilka pytań


pedrossi

Rekomendowane odpowiedzi

Sytuacja wygląda tak, że jestem laikiem w kwestii przyczep. Moja wiedza w tej materii jest dokładnie równa 0. Pracuje nad morzem i mój zwierzchnik postanowił trochę zaoszczędzić na zakwaterowaniu... Umieścił mnie w przyczepie. Wydaje mi się, że jest to ADRIA FORMA. Sprawdzałem na różnych zdjęciach i raczej nie odbiega konstrukcją. Mam parę pytań, bo będę w niej urzędował 2 miesiące.

 

1. Czy są tu jakieś ograniczenia w kwestii użytkowania prądu?? Mam dwa gniazda (po przekątnej, jedno przy łóżku, drugie przy stoliku), jasną sprawą jest, że jak chce ładować telefony (mój i mojej wybranki) to zajmuje wszystkie gniazda. Więc przedłużacz-rozgałęziacz. Spaliłem już dwa (takie za 8 zł)... Moje pytanie to: czy mam inwestować w jakiś lepszy rozgałęziacz, czy dać sobie spokój? Mam do podłączenia laptopa, czajnik elektryczny i mikrofalówkę. Nie chodzi mi o to, żeby wszystko na raz śmigało, ale chociaż 2 z nich. Nie chciał bym, żeby moje sprzęty podzieliły los przedłużacza.

 

2. Dziwny problem z wodą. Właściwie 2. Jedna spraw to, że kran w kuchni załącza się z dużym opóźnieniem, tzn. pompa gdy go odkręcam. Radzę sobie w ten sposób, że załączam pompę przy pomocy kranu w łazience, ale na dłuższą metę może to być mega upierdliwe. Drugi problem to to, że zassał mi się chyba korek od wlewania wody, bo nie mogę go otworzyć (na 100% jest otwarty).

 

3. Czy ten piecyk (???) może funkcjonować jako klimatyzator (albo chociaż nawiew)?? Bo w przyczepie jest piekło.

 

[ Dodano: Pon 12 Lip, 2010 12:25 ]

dodatkowo czy ktoś mógłby mi wyjaśnić znaczenie przycisków nad lodówką i przy wejściu do przyczepy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba było wybrać :ok: byłoby prościej :ok:

 

ad.1 Jeśli od ładwoarki do telefonu spalił się przedłużacz to ja bym w tej przyczepie nie korzystał z instalacji elektrycznej.