Skocz do zawartości

Carver 1800 S- termopara


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów!!!

Czy ktos ma doświadczenia z piecykiem Carvera 1800 S- przegladałem posty i nic nie mogę wywnioskować -dlaczego mój piec odpala ale pali tylko na wciśniętym pokrętle regulatora w pozycji zapłonu niestey po odpuszczeniu pokrętła i próbie przekrecenia regulatora płomień gaśnie. Podejrzewam że to coś z ta termoparą. Raz udało mi się że coś załapało i palił ale po zamknęciu zaworu w pozycje wyłaczony i ponownej próbie juz nie dało rady. zagladałem pod spód przyczepy i zdjąłem obudowę palnika od spodu i palnik jako tak jest czyściutki nawet widać że chyba za często nie był używany bo nawet za bardzo nie widać śladów temperatury, natomiast sam zawór do którego przychodzi rurka z gazem jest troche zabrudzony. Od spodu zaworu przychodzi cos w rodzaju druta który idzie w kierunku palnika i jest do niego przymocowany- nie wiem czy jest to ten czujnik od tej termopary? Nie znam się na tego rodzaju sprzęcie. Czy ktos może coś doradzic w tym temacie, bedę wdzieczny za podpowiedź!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam - po odpaleniu trzymając przyciśnięty przekręć w lewo - ja swój odpalając miałem ten sam problem przekręcałem w prawo i wszystko gasło.

Albo jak dawałeś w lewo to daj w prawo do oporu i puść próbuj a nóż się uda. :hehe:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów!!!