Skocz do zawartości

Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    Nie pokazuj więcej tej informacji

Zdjęcie

Czym zasilane są nasze konie pociągowe?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
306 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Czym zasilane są nasze konie pociągowe? (366 użytkowników oddało głos)

Jakim paliwem zalilany jest Twoj holownik?

  1. inne (elektryczny, hybryda, mieszanka...) (3 głosów [0.64%])

    Procent z głosów: 0.64%

  2. Głosowano benzyna + LPG (131 głosów [27.87%])

    Procent z głosów: 27.87%

  3. biodiesel (6 głosów [1.28%])

    Procent z głosów: 1.28%

  4. Głosowano diesel ON (268 głosów [57.02%])

    Procent z głosów: 57.02%

  5. benzyna Pb (62 głosów [13.19%])

    Procent z głosów: 13.19%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 szary11

szary11

    Ekspert karawaningu

  • Moderatorzy
  • 9123 postów
  • Skądpodlaskie
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:LMC
  • Holownik:Ford

Napisano 07 wrzesień 2009 - 19:28

Z ciekawości chcę stworzyć ankietkę, która zobrazuje czym (jakim silnikiem) najczęściej ciągamy nasze budki?

Można też opisać tu wrażenia z jazd np po przesiadce z benzyny na diesla, itp.

#2 petek

petek

    Maniak karawaningu

  • Moderatorzy
  • 1813 postów
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:TEC

Napisano 07 wrzesień 2009 - 19:34

Mam diesla i jestem z niego bardzo zadowolony. Przede wszystkim ekonomia i moc przy niskich obrotach. Tego do ciągnięcia mi trzeba.
pozdrawiamy Paweł "Petek", Aga, Patryk i Hania
Dołączona grafika

#3 Yabulon

Yabulon

    Biały Miś

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2531 postów
  • Telefon:600-754-905
  • SkądKraków
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:BEYERLAND 4,30 CT DELUXE
  • Holownik:Citek C5 1.8 benz. + LPG i C5 2.0 HDI

Napisano 07 wrzesień 2009 - 19:34

U mnie benzyna + LPG :bukiet: Pierwszy i ostatni raz. Nigdy więcej żadnych przeróbek. Jakby samochody miały jeździć na gazie to tak by je produkowano. Niestety ja już ten błąd zrobiłem.
Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Dołączona grafika

#4 ptaku

ptaku

    Podróżnik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5257 postów
  • Telefon:691632806
  • SkądŁódź ale nie podwodna
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:KNAUS EIFELLAND 450
  • Holownik:Windstar 3.0

Napisano 07 wrzesień 2009 - 19:37

Ja mam benzynę +LPG i jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony :bukiet:
nie odlatujący na zimę ptaku
KNAUSKLUB KNAUSIAKI
Dołączona grafikaPiszę poprawnie po polsku
Dołączona grafika
Sekcja Łódzko - Mazowiecka Dołączona grafika

#5 elaola

elaola

    Maniak karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2073 postów
  • Skądwrocław
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Dethleffs - camper
  • Holownik:Volkswagen Passat

Napisano 07 wrzesień 2009 - 19:38

Mam diesla i jestem z niego bardzo zadowolony

My jw.
Świat jest jak księga, kto nie podróżuje...czyta jakby tylko jedną stronę

To pisałam ja, elaola, pozdrawiam!

#6 adje

adje

    Maniak karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1745 postów
  • SkądChorzów
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Bürstner Premio 450 TS
  • Holownik:Mietek 2.0 DiD

Napisano 07 wrzesień 2009 - 19:39

Benzyna + LPG.
Z gazem żadnych problemów ale moim marzeeniem jest diesel :bukiet:
Pozwól,aby co jakiś czas duch przygody zatriumfował w tobie nad zdrowym rozsądkiem

#7 mymlon

mymlon

    Weteran karawaningu

  • Moderatorzy
  • 1487 postów
  • Telefon:P W
  • SkądŻuławiak
  • Sprzęt:Namiot

Napisano 07 wrzesień 2009 - 19:41

133 konną benzynę z LPG musiałem kręcić wysoko min 2,5 tys. Teraz mam diesle, małe polo ze zwykłym D - wół roboczy nie do zajechania no i większego TDI (nowy nabytek, jeśli zostanie do przyszłego sezonu to zobaczymy jak się sprawdzi) Poprzedni VW (z podpisu) miał nieco ponad 100 koni, ale spisywał się rewelacyjnie.

Dołączona grafika

Świecąc własnym przykładem, poprawiasz bilans energetyczny kraju


#8 digue

digue

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 24 postów
  • SkądOlsztyn
  • Sprzęt:Kamper
  • Model:J5 Fendt

Napisano 07 wrzesień 2009 - 19:45

Benzyna + Lpg. Instalacja Koltec od 5 lat zero problemów :bukiet:

#9 jedrek101

jedrek101

    Niewiadomaniak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 589 postów
  • Telefon:53 03 05 008
  • SkądWarszawa
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:N126N '89
  • Holownik:Citroen Xsara Picasso 1,8 16V 115KM LPG

Napisano 07 wrzesień 2009 - 20:03

na razie diesel ok. 70KM ,do niewiadki wystarcza :bukiet:
www.fanklub-niewiadowek.com

"Z Niewiadówką nie jeździ się na wyścigi ! Z Niewidówką jeździ się dostojnie "
Zundapp600 - Polski Niewiadomaniak

#10 jimo

jimo

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 69 postów
  • SkądMazowsze
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:była: IT400 '78r; jest N-126N '88r.
  • Holownik:POLONEZ CARO 1.6 16V GTI + Peugeot Looxor + VOLVO 745

Napisano 07 wrzesień 2009 - 20:05

NoPB + LPG, już trzeci silnik z kolei w ten sposób zasilany. Jestem z tego rozwiązania zadowolony.
W życiu jeździłem również dieslami. Ciężko powiedzieć czym lepiej i jedno i drugie ma swoje wady i zalety
Pozdrawiam Michał aka jimo
"It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses"
Był: Atu plus 1,6 ohv + lpg
Było: Caro 2.0 dohc + lpg
Jest: Powertrain

#11 radwan

radwan

    Weteran karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1230 postów
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Holownik:odpowiedni

Napisano 07 wrzesień 2009 - 20:11

diesel i tylko diesel jako holownik moim zdaniem jest najlepszy

#12 tymar

tymar

    Weteran karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1283 postów
  • Telefon:603 095 376
    Całkiem nowy!
  • SkądBydgoszcz
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:CARAVELAIR Eldorado 420, A4110
  • Holownik:Już inny!!

Napisano 07 wrzesień 2009 - 20:28

Moja Marea ma ledwo 100KM, na LPG ma moc tak jak na PB. Żadnych problemów ,poza tym że przydałoby się z 50 KM więcej. Można by wtedy łatwiej pod górkę :bukiet: .
Mam zamiar zmienić na większy, ale ropniak mnie przeraża :-] (może dlatego, że nigdy nie miałem?) :slina:
BRAĆ KUJAWSKA
Natura dałam nam dwoje oczu, dwoje uszu, ale tylko jeden język, po to abyśmy więcej patrzyli i słuchali, niż mówili.

pozdrawiam_tymar

#13 Arkadiuszg5

Arkadiuszg5

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 91 postów
  • Telefon:781149012, +31 687 636 852
  • SkądJaworzno -SJ / Werrverschoof Holland
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Knaus 485
  • Holownik:Renault Megane Scenic 1,9

Napisano 07 wrzesień 2009 - 20:42

Moja Nubcia ma 133 KM. Przyczepa ma mase własną 704 kg. Ale jak się wyjeżdza w trase bagaży wiezie się sporo. Myśle że lekko waży 1000 kg przyczepa.Daewoo jest "zagazowane"i daje sobie radę . Wiadomo że większe górki odczuwa każde auto. :bukiet:

#14 Daniel DJR

Daniel DJR

    Weteran karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 855 postów
  • SkądZagłębie
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Fendt Platin
  • Holownik:Renault Laguna II i NN D23

Napisano 07 wrzesień 2009 - 20:49

Witam
Łatwo jet powiedzieć Deasel?
Pierwszą moją przyczepę chciałem holować Fordem Fiestą miała zaledwie 50kM, ale rodzina się zwiększyła i nabyłem Renault Megan z silnikiem 1,4 16V (95 kM), przyczepa miała masę niewielką bo 850kg- efekt nie brakowało mi mocy, na przyśpieszenie nie jeden zostawał, ale zmieniłem przyczepę na większą DMC 1200 kg, no i jechałem, jechałem, wyprzdzałem i zastanawiałem się czy zdąże, zmieniłem na Deasla 130 kM= wynik każdy deasel ma więcej niutonometrów, tylko auta bęnzynowe o dużych pojemnościach mogą być porównywalne.
Co ma bęzyna? ledwo pare koni i tyle samo niutonometrów wtym jeszcze zasilane jakimś owsem karmione.
Panowie i Panie trzeba dobieraćalbo przyczepę do auta , albo auto do przyczepy.
Poto polak stworzył N126E .

DJR

Renault + Fendt

 

 


#15 kit

kit

    Ekspert karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6932 postów
  • Telefon:888192516
  • SkądPOZNAŃ
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:BIOD 400TD
  • Holownik:Opel Astra

Napisano 07 wrzesień 2009 - 20:57

moje zdanie jest podzielone tak jak przeznaczenie i wykorzystanie auta :bukiet: Nas interesuje samochód jako holownik i tu wybrałem diesla 1.9TDI 110KM Dodam że jest to auto którym używam tylko w trasy i do przyczep Pozatym stoi w garażu Na co dzień na miasto natomiast używamy benzynki 1.6 101KM Takiego wyboru dokonaliśmy ponieważ na trasie i do przyczepy diesel jest mocniejszy, ekonomiczniejszy i trwalszy a benzynka na mieście szybciej się dogrzewa, ciszej chodzi itp a że jest dużo tańsza w zakupie to niweluje różnice w spalaniu bo na dieslu po kawałkach miejskich na ciągle zimnym silniku spalanie też rewelacyjne nie jest

... przygoda zaczyna się od wyjścia z domu ... bo droga jest równie ważna jak sam cel ...
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych