Skocz do zawartości
szary11

Czym zasilane są nasze konie pociągowe?

  

370 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakim paliwem zalilany jest Twoj holownik?

    • inne (elektryczny, hybryda, mieszanka...)
      3
    • benzyna + LPG
      133
    • biodiesel
      6
    • diesel ON
      269
    • benzyna Pb
      63


Rekomendowane odpowiedzi

szary11

Z ciekawości chcę stworzyć ankietkę, która zobrazuje czym (jakim silnikiem) najczęściej ciągamy nasze budki?

 

Można też opisać tu wrażenia z jazd np po przesiadce z benzyny na diesla, itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
petek

Mam diesla i jestem z niego bardzo zadowolony. Przede wszystkim ekonomia i moc przy niskich obrotach. Tego do ciągnięcia mi trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Yabulon

U mnie benzyna + LPG :bukiet: Pierwszy i ostatni raz. Nigdy więcej żadnych przeróbek. Jakby samochody miały jeździć na gazie to tak by je produkowano. Niestety ja już ten błąd zrobiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ptaku

Ja mam benzynę +LPG i jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony :bukiet:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
elaola
Mam diesla i jestem z niego bardzo zadowolony

My jw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adje

Benzyna + LPG.

Z gazem żadnych problemów ale moim marzeeniem jest diesel :bukiet:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mymlon

133 konną benzynę z LPG musiałem kręcić wysoko min 2,5 tys. Teraz mam diesle, małe polo ze zwykłym D - wół roboczy nie do zajechania no i większego TDI (nowy nabytek, jeśli zostanie do przyszłego sezonu to zobaczymy jak się sprawdzi) Poprzedni VW (z podpisu) miał nieco ponad 100 koni, ale spisywał się rewelacyjnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
digue

Benzyna + Lpg. Instalacja Koltec od 5 lat zero problemów :bukiet:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jedrek101

na razie diesel ok. 70KM ,do niewiadki wystarcza :bukiet:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jimo

NoPB + LPG, już trzeci silnik z kolei w ten sposób zasilany. Jestem z tego rozwiązania zadowolony.

W życiu jeździłem również dieslami. Ciężko powiedzieć czym lepiej i jedno i drugie ma swoje wady i zalety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
radwan

diesel i tylko diesel jako holownik moim zdaniem jest najlepszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tymar

Moja Marea ma ledwo 100KM, na LPG ma moc tak jak na PB. Żadnych problemów ,poza tym że przydałoby się z 50 KM więcej. Można by wtedy łatwiej pod górkę :bukiet: .

Mam zamiar zmienić na większy, ale ropniak mnie przeraża :-] (może dlatego, że nigdy nie miałem?) :slina:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiuszg5

Moja Nubcia ma 133 KM. Przyczepa ma mase własną 704 kg. Ale jak się wyjeżdza w trase bagaży wiezie się sporo. Myśle że lekko waży 1000 kg przyczepa.Daewoo jest "zagazowane"i daje sobie radę . Wiadomo że większe górki odczuwa każde auto. :bukiet:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daniel DJR

Witam

Łatwo jet powiedzieć Deasel?

Pierwszą moją przyczepę chciałem holować Fordem Fiestą miała zaledwie 50kM, ale rodzina się zwiększyła i nabyłem Renault Megan z silnikiem 1,4 16V (95 kM), przyczepa miała masę niewielką bo 850kg- efekt nie brakowało mi mocy, na przyśpieszenie nie jeden zostawał, ale zmieniłem przyczepę na większą DMC 1200 kg, no i jechałem, jechałem, wyprzdzałem i zastanawiałem się czy zdąże, zmieniłem na Deasla 130 kM= wynik każdy deasel ma więcej niutonometrów, tylko auta bęnzynowe o dużych pojemnościach mogą być porównywalne.

Co ma bęzyna? ledwo pare koni i tyle samo niutonometrów wtym jeszcze zasilane jakimś owsem karmione.

Panowie i Panie trzeba dobieraćalbo przyczepę do auta , albo auto do przyczepy.

Poto polak stworzył N126E .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kit

moje zdanie jest podzielone tak jak przeznaczenie i wykorzystanie auta :bukiet: Nas interesuje samochód jako holownik i tu wybrałem diesla 1.9TDI 110KM Dodam że jest to auto którym używam tylko w trasy i do przyczep Pozatym stoi w garażu Na co dzień na miasto natomiast używamy benzynki 1.6 101KM Takiego wyboru dokonaliśmy ponieważ na trasie i do przyczepy diesel jest mocniejszy, ekonomiczniejszy i trwalszy a benzynka na mieście szybciej się dogrzewa, ciszej chodzi itp a że jest dużo tańsza w zakupie to niweluje różnice w spalaniu bo na dieslu po kawałkach miejskich na ciągle zimnym silniku spalanie też rewelacyjne nie jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×