Skocz do zawartości

Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    Nie pokazuj więcej tej informacji

Zdjęcie

Jaką wybrać trasę na Rumunię i Bułgarię kamperem?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ficeusz

ficeusz

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 5 postów

Napisano 24 czerwiec 2009 - 12:24

Cześć wszystkim. Wybieramy się na przełomie lipca i sierpnia kamperem na południe. Mamy 12, może 13 dni. Cel - Rumunia i Bułgaria.
Czy ktoś może polecić jakąś atrakcyjną (sprawdzoną) trasę?
Dzięki z góry!

#2 Magocik

Magocik

    Sympatyk karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 135 postów
  • SkądWieden
  • Sprzęt:Kamper
  • Model:Carthago 4,2 F

Napisano 24 czerwiec 2009 - 17:07

Cześć wszystkim. Wybieramy się na przełomie lipca i sierpnia kamperem na południe. Mamy 12, może 13 dni. Cel - Rumunia i Bułgaria.
Czy ktoś może polecić jakąś atrakcyjną (sprawdzoną) trasę?
Dzięki z góry!


witam
Najlepsza i piekna trasa bo szybka to
Bonn- Salzburg -Graz- Maribor- zagreb- Nis a potem to juz Sofia (Bulgaria)

pozdrawiam
i przyjemnej podrozy

DAKOTA
Dagocik
Da-DAKOTA
go-Gosia
cik- CICIA, 3 kilogramowy maltanczyk

http://www.sicovi-industriebedarf.at/

http://www.debus-spray.de/

#3 ficeusz

ficeusz

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 5 postów

Napisano 28 czerwiec 2009 - 15:07

Chyba nie Bonn tylko Brno :-)
Dzięki bardzo za Twoją propozycję ale bardziej interesuje nas przez Rumunię do Bułgarskiego wybrzeża.

#4 Spablo1

Spablo1

    Ekspert karawaningu

  • Moderatorzy
  • 3606 postów
  • Telefon:PW
  • SkądPoznań
  • Sprzęt:Brak
  • Holownik:JUMPER

Napisano 28 czerwiec 2009 - 15:35

http://www.forum.kar...a0e587e242161e8 :zlo: :( :)
Ludzie wierzą, że aby osiągnąć sukces trzeba wstawać rano.
Otóż nie - trzeba wstawać w dobrym humorze :)


Dołączona grafika


Wakacje 2011
Wakacje 2012

#5 ficeusz

ficeusz

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 5 postów

Napisano 10 lipiec 2009 - 17:15

Poniżej zamieszczam trasę jaką sobie wstępnie opracowaliśmy. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi dotyczące poszczególnych miejsc na trasie, jakości dróg w poszczególnych fragmentach trasy, kempingów które polecacie bądź nie itd.
Z góry dzięki za pomoc!

Ruszamy z Krakowa, wracamy do Warszawy.

Punkty na trasie, gdzie chcemy się zatrzymać na krótszą lub dłuższą chwilę:
1) Cluj Napoca
2) Targu Mures
3) Sighisoara
4) Sibiu
5) Jezioro Vidaru na Trasie Transfogarskiej
6) Pitesti
7) Bukareszt
8) Burgas
9) Tulcea
10) Voronet
11) Sapanta


Trasa:
Kraków -> Oradea -> Cluj Napoca -> Sighisoara -> Sibiu -> Pitesti (trasą transfogarską) -> Bukareszt -> Ruse -> Razgrad -> Shumen -> Burgas -> Tulcea -> Voronet -> Sapanta -> Satu Mare -> Mateszalka -> Vasaroameny -> Kisvarda -> Sarospatak -> Slovenske Nove Mesto -> Sacurov -> Vranov nad Toplou -> Stropkov -> Svidnik -> Barwinek -> Rzeszów -> Ostrowiec -> Radom -> Warszawa

W sumie wychodzi około: 3400km

#6 ficeusz

ficeusz

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 5 postów

Napisano 12 lipiec 2009 - 20:41

Poniżej zamieszczam trasę jaką sobie wstępnie opracowaliśmy. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi dotyczące poszczególnych miejsc na trasie, jakości dróg w poszczególnych fragmentach trasy, kempingów które polecacie bądź nie itd.
Z góry dzięki za pomoc!

Ruszamy z Krakowa, wracamy do Warszawy.

Punkty na trasie, gdzie chcemy się zatrzymać na krótszą lub dłuższą chwilę:
1) Cluj Napoca
2) Targu Mures
3) Sighisoara
4) Sibiu
5) Jezioro Vidaru na Trasie Transfogarskiej
6) Pitesti
7) Bukareszt
8) Burgas
9) Tulcea
10) Voronet
11) Sapanta


Trasa:
Kraków -> Oradea -> Cluj Napoca -> Sighisoara -> Sibiu -> Pitesti (trasą transfogarską) -> Bukareszt -> Ruse -> Razgrad -> Shumen -> Burgas -> Tulcea -> Voronet -> Sapanta -> Satu Mare -> Mateszalka -> Vasaroameny -> Kisvarda -> Sarospatak -> Slovenske Nove Mesto -> Sacurov -> Vranov nad Toplou -> Stropkov -> Svidnik -> Barwinek -> Rzeszów -> Ostrowiec -> Radom -> Warszawa

W sumie wychodzi około: 3400km



Jeśli ktoś ma doświadczenia i może poradzić, które odcinki powyższej trasy można jechać w nocy (drogi w miarę OK) a które absolutnie nie (drogi dziurawe i niebezpieczne) to będę wdzięczny.

#7 jacek l

jacek l

    Ekspert karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3331 postów
  • Sprzęt:Brak

Napisano 13 lipiec 2009 - 01:01

Koledzy na zaprzyjaznionym rumunskim forum pisali, ze sie daje przenocowac spokojnie przy schronisku w Ballea Lac na Drodze Transfogarskiej.
http://www.clubrv.ro/index_uk.html

My tam tez jedziemy, ale pierwszy raz i sami jeszcze nie wiemy...

J.
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom.

Stefan Żeromski, polski literat.

#8 ficeusz

ficeusz

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 5 postów

Napisano 20 lipiec 2009 - 22:16

Poniżej specyfikacja techniczna kampera, którym już wkrótce jedziemy do Rumunii. Powiedzcie fachowcy czy to auto nadaje się np. na trasę transfogarską? I w ogóle co o nim myślicie? Da się tym przejechać 3000km bez niespodzianek?

Fiat Roller 41
Camper na podwoziu Fiata Ducato 6-osobowy.

SPECYFIKACJA JM Roller 41
Podwozie Fiat Ducato 1.9 JTD
Pojemność silnika cm3 1900
Maksymalna moc EEC KM 90
Skrzynia biegów 5 + wsteczny
Napęd przednie koła
Rozstaw osi mm 3200
Wspomaganie kierownicy tak
MIARY I WAGI
Długość zewnętrzna mm 5880
Szerokość zewnętrzna (max.) mm 2220
Wysokosć zewnętrzna (max.) mm 3125
Wysokosć wewnętrzna mm 1990
Homologowana ilość miejsc 6
Całkowita dopuszczalna masa kg 3400
CZĘŚĆ MIESZKALNA
Ilość miejsc 6
Łóżko nad kabiną (dł x szer) mm 2100 x 1450
Pojedyncze łóżko w części jadalnej (dł x szer) mm 1850 x 650
Podwójne łóżko w części jadalnej (dł x szer) mm 1850 x 1250
KUCHNIA
Ilość palników szt 3
Lodówka ( pojemność ) l 75
ZBIORNIKI ( woda/gaz)
Zbiornik świeżej wody l 100
Zbiornik zużytej wody l 75
Butle z gazem KG 2 x 15
Ogrzewanie gazowe KCAL 3000
WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
Dodatkowy akumulator AH 80
Gniazdo 12V - 220V tak
Panel kontrolny tak

#9 mymlon

mymlon

    Weteran karawaningu

  • Moderatorzy
  • 1487 postów
  • Telefon:P W
  • SkądŻuławiak
  • Sprzęt:Namiot

Napisano 21 lipiec 2009 - 08:57

A co ma się nie nadać?
Mi by brakowało klimy, ale to ja taki maruda jestem.
No i jak nigdy nie jeździłeś niczym większym to trzeba uważać na szerokości i wysokości przejazdów.

Dołączona grafika

Świecąc własnym przykładem, poprawiasz bilans energetyczny kraju





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych