Skocz do zawartości

Mazda 626 i przyczepa kempingowa, czyli: Czy damy radę...?!


Airplay

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

 

Mam zamiar zamotować w swojej mazdzie hak i zakupić przyczepę kempingową. I z tym faktem łączy się moje pytanie: Czy samochód wytrzyma takie obciążenie?! Mazda posiada silnik 2.0 D Comprex, moc 75 KM i DMC 750kg. Przyczepa jaką zamierzam ciągnąć będzie prawdopodobnie 4-5 osobowa, masa ok.700kg i długość ok. 4,5m, dystans: 1200km. Na tyle ile zdążyłem rozeznać temat moc 75KM to trochę mało jak na taką przyczepę... Aby w miarę spokojnie ciągnąć taki ciężar potrzeba ok. 90KM. Ponadto jest zbyt długa (czytaj: ciężka), max to 4 m. Może ktoś z użytkowników forum próbował już ciągnąc kempingówkę tym samochodem albo podobnym pod względem masy (mój - 1150kg) i mocy? I generalnie: czy sądzicie, że samochód da radę? Z góry dzęiki za pomoc:)

 

P.S. Przepraszam jeśli coś z postem nie tak ale jestem nowicjuszem na forum:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy samochód wytrzyma takie obciążenie?

 

Wytrzyma ;)

 

Przyczepa jaką zamierzam ciągnąć będzie prawdopodobnie 4-5 osobowa, masa ok.700kg i długość ok. 4,5m,

 

No jeśli znajdziesz gdzieś 5 osobową , 4,5 metrową przyczepę , i będzie miała DMC 750 kg. , i w dodatku kiedyś będziesz chciał ją sprzedać to daj znać , ja ją kupuję od razu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już spokojnie ;). Kolega trochę sprawę zagmatwał, ale już wiadomo że autko ma maksymalną masę całkowitą przyczepy (z hamulcem czy bez? ) równą 750 kg.

 

Swoją drogą DMC przyczepy 750 kg i 4,5 długości to ciężko będzie znaleźć ( jest to wykonalne ale na prawdę ciężko - głównie francuskie produkty).