Skocz do zawartości

Stowarzyszenie kierowców


balthur

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem maila od koleżanki:

Mój kolega Grzegorz Smoliga, chce założyć stowarzyszenie kierowców, poniżej cytuję jego list z prośbą o sugestie.

Pozdrawiam Monika:)

 

 

[cytat]

Cześć. Od jakiegoś czasu noszę się z myślą założenia stowarzyszenia zrzeszającego kierowców.Są nas w Polsce miliony. Sam jeżdżę od wielu lat i złości mnie traktowanie nas jak dojne krowy, które nie mają praw tylko obowiązki. Zacznijmy się bronić, jeśli trzeba wpłyńmy na niekorzystne dla nas przepisy, uczestniczmy w tworzeniu nowych. Może za naszą przyczyną, drogami w naszym kraju zaczną zajmować się fachowcy a nie rodzina i znajomi rządzących. Jestem w trakcie opracowywania statutu. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie, propozycje i pomoc. Podaję tymczasowy adres e-mailowy. stowarzyszenie.kierowców@interia.pl List ten wysyłam do moich znajomych i proszę by został przekazany również Twoim znajomym. Nie jest to żaden żart ani łańcuszek. Po prostu chcę by zaczęło nam się łatwiej życ i pracować w naszym pięknym kraju. Pozdrawiam Grzegorz [koniec]

Co otym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że nie ma to stowarzyszenie żadnego wpływu na politykę państwa wobec kierowców. Niestety...

 

ubolewam nad tym faktem ogromnie...tak się zastanawiam czy jest w stanie kto kolwiek i co kolwiek mieć wpływ na to co nas kierowców "boli" bo i przecież oni też prędzej czy póżnej będą " zwykłymi " kierowcami , np nie jak Pan Kurski ale może i zchodzę z tematu...za cp przepraszam :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak by tak zalozyc stowarzyszenie " Od jutra zakladamy nowa Polske ", a jeszcze lepiej

" Od jutra wybieramy tylko madrych i nie bioracych w lape, znaczy lobbystow "

 

Moge byc skarbnikiem...

 

J.

 

A powaznie to powodzenia, bo my stare zgredy juz za wiele w tym bagnie nie zmienimy, nadzieja w mlodych...

Odnośnik do komentarza