Skocz do zawartości
Effendi

Sterckeman

Rekomendowane odpowiedzi

Effendi

Kuba! już puściłem Ci na PW info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuba

Dziękuję za pomoc. Muszę szybko szukać, bo po weekendzie chciałbym wyjechać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuba

Kupiłem szybę. Udało mi się kupić nową, ale nie identyczną, jednak prawie pasującą. Prawie, to znaczy muszę dokupić zamki, bo te które mam nie pasują. Ale to już nie jest duży wydatek.

Dzięki za pomoc :) i do zobaczenia na szlaku!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Effendi

To super :ok:

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuba

Wszystko poskładane, zamki założone. Chyba nie popełnię fa paux jeśli publicznie podziękuję firmie Center-Camp z Bierunia. Dzięki nim wszystko zakończyło się szczęśliwie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Effendi

Wszystko poskładane, zamki założone. Chyba nie popełnię fa paux jeśli publicznie podziękuję firmie Center-Camp z Bierunia. Dzięki nim wszystko zakończyło się szczęśliwie :)

 

a może tutaj udzielisz jakiejś rekomendacji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuba

Jak najbardziej - już piszę tam referencje.

Buuu, nie mogę tam pisać :(

Edytowane przez kuba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuba

Jak najbardziej - już piszę tam referencje.

Buuu, nie mogę tam pisać :(

 

A jednak napisałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuba_krakow

Witam i dolaczam sie:)

Jestem /jeszcze nie/ szczesliwym posiadaczem sterckemana model 432 z 92r.

przyczepa 4-5os, bardzo ladna w srodku -mnie sie podoba:),

moze kiedys bedzie mi dane cieszyc sie nia w pelni, ale poki co jestem w trakcie remontu -juz prawie rok sie z nia mecze:)

(odbudowa szkieletu scian w okolo okien, naroznikow, podlogi i calej przedniej sciany)

Bylbym wdzieczny za jakiekolwiek info dot tego konkretnie modelu, bo zaczynam watpic czy w ogole taki istnieje (wiele godzin zmarnowalem zeby znalezc ten model i nic)

niedlugo dolacze zdjecia tego cuda.

 

sprzedam lampe tylna z tej przyczepy.

szukam szyby przedniej wymiary ok 66x133

Pozdrawiam Kuba

Edytowane przez kuba_krakow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Effendi

Witam i dolaczam sie:)

Jestem /jeszcze nie/ szczesliwym posiadaczem sterckemana model 432 z 92r.

(... )

 

napisz coś więcej o tej swojej przyczepce, może dołączysz jakieś fotki? wtedy będzie łatwiej Ci pomóc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pierzasty

Ja też ma m Sterckemana...model A42 -przynamniej tak mam w dowodzie rej. wpisane. Co do samej cepki, to rozkład wnętrza jak i dizajn jest luks malina, mimo że cepa jest z 92 roku to wygląda naprawdę spoks. Ale z tą delikatnością tej marki to chyba jest trochę prawdy i jest to przesada ze strony Sterckemana...(nie wypowiadam się na temat nowych , bo ich nie znam-ale faktoza, że nowego 4 osobowego w niemczech można kupić za 40 tyś zł). Zejdźmy jednak na ziemię- w moim problemem(już widziałem taki przypadek w innej podobnej przyczepie) jest pękające poszycie przy drzwiczkach do showków, jak również słaba podłoga, to znaczy dolna część podłogi odeszło dwie warstwy sklejki i jest bardzo cienka, ale to może być już wina użytkowania i zabezpieczenia przyczepy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuba

Pęknięte poszycie, zwłaszcza w narożnikach drzwi sa często wynikiem przeciążenia przyczepy. U mnie też jest lekko pęknięte, więc tylko lekko sylikonem zapaćkalem. Docelowo, chcę nakleić drugą warstwę blachy w tamtym miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuba_krakow

napisz coś więcej o tej swojej przyczepce, może dołączysz jakieś fotki? wtedy będzie łatwiej Ci pomóc

 

tylko takie mam na razie, brakuje miejsca zeby zrobic zdjecia:)

post-7382-0-06989900-1315902149_thumb.jpg

post-7382-0-05348000-1315902166_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Effendi

A jesteś pewien, że to jest Sterckeman? Mi to wygląda na przyczepkę innego producenta :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuba

Naklejka na przyczepie mówi o Sterckemanie, zadek ma podobny do mojej, więc chyba to jednak nasza czepa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×