Skocz do zawartości

Szklarska Poreba i okolice


ŁYSY YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam; cieszę się bardzo,że znalazł się ktoś (Łysy Yeti)zainteresowany Szkl.Porębą.W Szklarskiej czeka na Ciebie ok. 100 km pieszych szlaków.Kilka miejsc mogę Ci polecić,Śnieżne Kotły,Hala Szrenicka,Wodospad Kamieńczyka,Wodospad Szklarki.Ciekawym miejscem jest kilka głazów,lażących na sobie,tego najwyższego można rozkołysać dlatego nosi nazwę Chybotek.To wszysko o czym napisałem zwiedzisz,ale wcześniej kup mapę Szklarskiej Poręby.Nie będziesz się za każdym razem pytał (miejscowych) o szlak.Zimą zapraszam na wspaniały (napewno są wspanialsze)kompleks narciarski Skiarena Szrenica z najdłuższą trasą Lolobrygida 4444 m.Na Skiarenę jeżdżę od kilku lat.Co do tras rowerowych to też jest tego sporo,ja rowerem nie poruszałem się po szlakach.Za to 3 lata temu pokonaliśmy z żoną pieszo trasę Karpacz-Szklarska Poręba:na całej długości szlaku spotykaliśmy rowerzystów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam; drogi kolego Łysy Yeti,gorąco polecam kamping na ulicy Armi Krajowej 2.Położony jest przy drodze na Świeradów Zdrój.Zobacz na www.szklarska.ig.pl/podklonem ,możesz śmiało się powołać na mnie tj.Irek z Widuchowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zapewne jesteś już po pobycie w Szklarskiej Porębie?Myślę,że na brak ciekawych tras rowerowych nie narzekałeś.Ja zakupiłem sobie w Punkcie Informacji Turystycznej (skrzyżowanie Jakuszyce-Świerardów Zdr.)mapke 14 tras rowerowych na 14 dni.Zjeździliśmy połowę i naprawde było super.Moją ulubioną trasą na wędrówki biegowe jest Droga pod Reglami,myślę,że i rowerzyści mogliby być nią zachwyceni.Na zime mogę polecić poza nartami zjazdowymi również narty biegowe.Tu jest jeszcze większy wybór ciekawych tras.Start oczywiście ze słynnej Polany Jakuszyckiej,skąd rusza znany Bieg Piastów.Można na miejscu wypożyczyć narty biegowe,koszt coś koło 20zł-polecam.

Odnośnik do komentarza