Skocz do zawartości

Inwentaryzacja stanu przyczepy


Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze raz witam forumowiczów. Jako, że jestem zielony w temacie a w rodzinie do tej pory nikt nie posiadał przyczepy to zmuszony jestem na poszukiwanie wiedzy w internetach. 

Na początek przyznam się, że zakupu dokonałem spontanicznie w 24h od decyzji do realizacji więc teraz dopiero oceniam skutki. Do tego stworzyłem małą dokumentację zdjęciową żeby zrozumieć z czym mam się zmierzyć. 

Wybór padł na Dethleffs Rondo rocznik 2003. Od razu przyznam, że cena była 90% kryterium w podejmowaniu decyzji. 10% to wielkość i wygląd. Ale też kupowałem ją z zamiarem doprowadzenia do stany używalności. Nie oglądałem też innych przyczep i nie miałem porównania. No i rzecz najważniejsza, zielone światło od żony. Sami wiecie, że czasami trzeba wykorzystać to wąskie okienko czasowe zanim się coś nie zmieni ;-)

Staram się zrozumieć do czego co służy i tak na początek znalazłem kilka grubych kartonowo-aluminiowych przewodów. Niektóre są porwane i prowadzą donikąd. Stawiam na to, że to jest  wentylacja ale nie bardzo rozumiem dlaczego tak to wygląda. Czy brakuje mi jakiś filtrów lub czegoś podobnego?

Osobna sprawa to elektryka. Znalazłem w podwoziu wystającą wtyczkę (czy to powinno tak wisieć). Zakładam, że to główne przyłącze prądu. Skrzynka bezpiecznikowa też ciekawa, kolory po lewej stronie rozumiem (rozprowadzenie elektryki po przyczepie) ale te dwie pary biało-czerwone to już nie do końca.

No w końcu woda. W kanapie znalazłem zbiornik wody z pompą 12v i wychodzącą z niego instalację wody (zielono-srebrna), ale do czego są te czerwone i dlaczego kończą się w szafce? Dodam, że na zdjęciu IMG_4065 po lewej stronie jest wyjście ze zbiornika a prawa ściana jest od kabiny łazienkowej. No i oczywiście bardzo dziwne rurki pod podłogą które łączą się ze sobą i kończą takim jak na zdjęciu odpływem.