Skocz do zawartości

zasilanie 12v


rafnow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam przyczępe ABI GLOBETROTTER JUBILEE, ma ona wbudowaną przetwornicę, chciałbym się dowiedzieć, czy po podłączeniu akumulatora, gdzieś w gniazdkach znajdę 12v?

Przy zakupie przyczepy znalazłem angielską wtyczkę z przejściówką pod zapalczniczke, więc wydaje mi się, że ktoś w tym celu chyba to kupił?

Nie znam się na tym kompletnie i nie chciałbym czegoś spalić. Pomożecie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Sorry, ale jedynie to przychodzi mi na myśl:

718910202_SzklanakulaKR.jpg.559130a61e4cc1b40e7df974a18e08c4.jpg

Na początek, zajrzyj do tego tematu - myślę, że warto przyswoić sobie trochę pojęć karawaningowych :hmm:
Poza tym, jeśli w przyczepie zamontowano przetwornicę, to trzeba sprawdzić, jak i gdzie jest podłączona, czy wyjście ma podłączone do gniazdek sieciowych, a jeśli tak, to czy bezpośrednio, czy przez jakiś układ separujący. Obecnie brak w Twoim poscie konkretnych punktów zaczepienia.
Co do akumulatora, to sprawa wygląda podobnie: jeśli jest przewidziane miejsce i są przyłącza do niego, to akumulator odpowiedniego typu można podłączyć, oczywiście zakładając, że nikt nie udziwnił kiedyś całej instalacji w jakiś mało przewidywalny sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawało mi się, że właśnie coś takiego jak to forum to narzędzie, które innym może pomóc. Doskonale rozumiem, co jest co, co w Twoim poradniku próbujesz mi udowodnić, ale pytanie było trochę inne. Jeżeli było coś dla Ciebie nie jasne, mogłeś po poprostu zapytać, a nie od razu...

Może spróbuje napisać jeszcze raz.