Skocz do zawartości
old

Skrzynia CVT

Rekomendowane odpowiedzi

old

Witam,

Przesiadłem się na automat z taką skrzynią. Auto nowe z salonu więc odpada kwestia czy zajechane czy nie. 177KM ma ciągnąć przyczepę o 1000kg DMC - będą problemy np. na podjazdach? Zero doświadczenia z automatami duże w manualach. Mam trochę stracha ale żal było nie brać okazji, a i tak miałem zmienić holownik. W sumie ten sam tylko ciut nowszy no i w automacie. Może są na forum osoby posiadające holowniki z takimi skrzyniami i podzielą się doświadczeniami?

Z góry dzięki za wszyskie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
borek6

A coś bliżej, co to za auto?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Walt

Jeśli "w sumie ten sam", to zapewne Koleos ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paweł Worach

Ja mam Nissana Murano 3.5 AWD, ciągam Hobby 560 WLU od początku roku(1600 DMC). Na chwilę obecną nie zauważyłem problemów, na większych podjazdach przełączam na tryb S i idzie pod górkę bez problemów. Trzeba się przyzwyczaić , do tej pory jeździłem dieslem w DSG i całkiem inaczej te auta reagują na wciśnięcie pedału gazu w podłogę. Tak na marginesie w Koleosie jest skrzynia CVT?? Sądzę, że przy dieslu nie będziesz miał żadnych problemów z podjazdami z tak lekką przyczepą bez względu na to czy automat czy manual (ciągałem Koleosem w manualu 2.0 DCI 150KM przyczepę 1500 DMC) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
borek6
Ja mam Nissana Murano 3.5 AWD, ciągam Hobby 560 WLU od początku roku(1600 DMC). Na chwilę obecną nie zauważyłem problemów, na większych podjazdach przełączam na tryb S i idzie pod górkę bez problemów. Trzeba się przyzwyczaić , do tej pory jeździłem dieslem w DSG i całkiem inaczej te auta reagują na wciśnięcie pedału gazu w podłogę. Tak na marginesie w Koleosie jest skrzynia CVT?? Sądzę, że przy dieslu nie będziesz miał żadnych problemów z podjazdami z tak lekką przyczepą bez względu na to czy automat czy manual (ciągałem Koleosem w manualu 2.0 DCI 150KM przyczepę 1500 DMC) 
Masz Murano I czy II, jeśli II to automat czy CVT?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paweł Worach
Masz Murano I czy II, jeśli II to automat czy CVT?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Murano I

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
borek6

A ok, dzięki za odp.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
old
Napisano (edytowane)

Auto odebrane - jak dla mnie automat rewelka - zobaczymy jak będzie z budką

 

 

Edytowane przez old

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KlAn

Gratki.

Też jestem ciekaw jak ta skrzynia da sobie radę, szczególnie podczas cofania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mnerd

Mam taką, daje radę przy cofaniu a nawet daje radę jechać do przodu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KlAn
14 minut temu, mnerd napisał:

Mam taką, daje radę przy cofaniu a nawet daje radę jechać do przodu :)

To zaj.....cie ;). Trochę nie jasno się wyraziłem, chodziło mi o cofanie z przyczepą gdy trzeba jechać na tzw. ,,półsprzęgle,,. Jak w takich sytuacjach zachowuje się ta skrzynia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mnerd
3 godziny temu, KlAn napisał:

To zaj.....cie ;). Trochę nie jasno się wyraziłem, chodziło mi o cofanie z przyczepą gdy trzeba jechać na tzw. ,,półsprzęgle,,. Jak w takich sytuacjach zachowuje się ta skrzynia?

Akurat w moim miśku działa to idealnie. Tkniesz gaz i jedzie 2 km/h bez tendencji do duszenia się. Cvt ma dużą rozpiętość przełożeń, sporo większą niż zwykła skrzynia. Czasami czuję się jakbym miał reduktor, takie ma niskie przełożenie. Nie wiem jak w Twoim HSF ale w Koleosie kolegi olda może być cvt Mitsubishi. Jedyna wada to że obsługuje mało momentu i w dieslu jest automat hydrokin 6 biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
old
17 godzin temu, mnerd napisał:

Akurat w moim miśku działa to idealnie. Tkniesz gaz i jedzie 2 km/h bez tendencji do duszenia się. Cvt ma dużą rozpiętość przełożeń, sporo większą niż zwykła skrzynia. Czasami czuję się jakbym miał reduktor, takie ma niskie przełożenie. Nie wiem jak w Twoim HSF ale w Koleosie kolegi olda może być cvt Mitsubishi. Jedyna wada to że obsługuje mało momentu i w dieslu jest automat hydrokin 6 biegów.

Skrzynia raczej z Nissana ale kto jest producentem nie wiem. Ma dodatkowe chłodzenie ale nie wiem czy dodatkowa chłodnica czy też płyn chłodniczy przepływa i chłodzi, a wirtualnych przełożeń mam 7 więc sporo. Z tym momentem to chyba nie do końca prawda - przy 2tyś ma max moment - 380Nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mnerd
18 godzin temu, old napisał:

Skrzynia raczej z Nissana ale kto jest producentem nie wiem. Ma dodatkowe chłodzenie ale nie wiem czy dodatkowa chłodnica czy też płyn chłodniczy przepływa i chłodzi, a wirtualnych przełożeń mam 7 więc sporo. Z tym momentem to chyba nie do końca prawda - przy 2tyś ma max moment - 380Nm

Do diesla w outlanderze mitsu daje zwykły automat, właśnie z powodu takiego, że ich skrzynia nie przenosi więcej niż 300 Nm, poza tym moja ma 6 „przełożeń”, więc u Ciebie jest inna skrzynia, albo nowy model. Ciekaw jestem jak to będzie się sprawować, bo cvt wydaje się idealne do diesla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KlAn
W dniu 25.4.2018 o 21:26, mnerd napisał:

 Nie wiem jak w Twoim HSF ale w Koleosie kolegi olda może być cvt Mitsubishi. Jedyna wada to że obsługuje mało momentu i w dieslu jest automat hydrokin 6 biegów.

U mnie w santku też jest skrzynia od Mitsubishi, tylko jest to klasyczny pięciobiegowy automat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×