Skocz do zawartości

Wybór przyczepy dla 2 osób


gaduliks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Proszę o pomoc w wyborze przyczepy dla dwóch osób .Cena jaką jestem zainteresowany to do ok 30 tys. Holownikem ma być Fokus Grand C-max 1,5 benzyna 150 km DMC pojazdu to 2196 kg -  max masa przyczepy z hamulcem to 1300 kg bez hamulca 736 kg.

W przyczepce wystarczy nam jedna sypialnia lepiej jakby miała fajną kuchnię i łazienkę . Na początku napewno będziemy dużo jeździć choć pewnie później będzie pewnie stała w wakacje gdzieś na polu namiotowym. Po sezonie letnim będzie parkowana pod gołym niebem.

Za jakich firm przyczepami powinienem się rozglądać , aby później mieć jak najmniej problemów z eksploatacją ? bo czytając forum jestem całkiem zbity z tropu tyle opinni jest na ten temat . Co do zakupu przyczepy to nie ma pośpiechu wolę poczekać aby potem nie żałować . Zastanawiam się czy np. warto udać się do Danii samemu , choć jestem amatorem w temacie i mogę się wpakować na minę .

Za pomoc z góry dziękuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Kolego, jeśli czytałeś forum to pewno wiesz, że z każdą przyczepą można  mieć 

kłopoty z eksploatacją, albo ich nie mieć. 

Owszem , najwięcej kłopotów możesz mieć z angielskimi przyczepami , no ale jak czytałeś to powinieneś wiedzieć.

Nie wiem co masz na myśli pisząc " fajną " kuchnię i łazienkę. Większość kuchni to mebel w którym jest płyta z palnikami, lodówka i zlewozmywak.

Wystarczy popatrzeć na kilkanaście fotek i sam zobaczysz , że wszystkie bardzo podobne.

Piszesz, że jesteś amatorem. Ja gdybym nim był to nie wybierałbym się aż tak daleko samemu po przyczepę.

Gdybym był na Twoim miejscu i byłbym na prawdę zainteresowany " przygodą karawaningową " to najpierw  uzupełniłbym