Skocz do zawartości

buerstner


martagk

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

Chciałabym zakupić poniższa przyczepkę. W temacie przyczep jestem totalnie zielona nie mam wielkich wymagań przyczepa ma być raczej stacjonarną na działce.

Jak Państwo sadzicie czy warto tą z linka kupić bez oglądania? Trochę boje się kopic kota w worku ale z drugiej strony mam kawał żeby jechać ją obejrzeć.

 

http://allegro.pl/buerstner-lux-z-namiotem-suchy-i-czysty-super-i7015684749.html

 

Będę wdzięczna za wszelki cenne uwagi i wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściana przednia dostała wody ... pofałdowana ... poszycie wewnętrzne spuchnięte (a co za tym idzie szkielet i podłoga również) ... niestety ta budka to "zgniłka" ... nie warta zainteresowania !!!! Szukaj dalej ... a z powyższą przyczepą daj sobie spokój - oszczędzając czasu/pieniędzy/nerwów.

... skromne wymagania to jedno a szczelność to drugie ... nawet prazy niewielkich wymaganiach podstawa to szczelna/sucha budka (pieczarki należy dyskwalifikować). 

 

Powodzenia w szukaniu.

 

TOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za cenną radę.  Niewprawne oko nie widzi takich istotnych spraw.

Podrzuciłabym jeszcze jeden link który rozważam? Zastanawia mnie tylna szyba czy coś tam nie było naprawiane?

 

https://www.olx.pl/oferta/chateau-la-car-rejestrowana-CID5-IDlHcIy.html#bcfd24c9da

 

Marta

Edytowane przez martagk (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za cenną radę.  Niewprawne oko nie widzi takich istotnych spraw.

Podrzuciłabym jeszcze jeden link który rozważam? Zastanawia mnie tylna szyba czy coś tam nie było naprawiane?

 

https://www.olx.pl/oferta/chateau-la-car-rejestrowana-CID5-IDlHcIy.html#bcfd24c9da

 

Marta

Zapytaj może, którą przyczepę gość sprzedaje.

Czy tę z nadkolem od strony drzwi czy tę bez nadkola.

Czy tę z zielonymi pasami z przodu, czy tę bez tych pasów.