Skocz do zawartości

Przyczepa kempingowa dla mondeo mk4


jarek87

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem tu nowy więc witam wszystkich :)

Zrodził mi się pomysł zakupu przyczepy kempingowej do dłuższej podróży. Z racji tego, iż pracuję zdalnie (jestem programistą) chciałbym wybrać się w podróż na około 4-5 miesięcy po europie. Takie work&travel. O zakupie przyczepy oraz tym co sprawdzić w trakcie oglądania czytam już od 2 tygodni. Chciałbym kupić przyczepę około 1200-1300 DMC. Teraz moje pytanie

Posiadam forda mondeo mk4 kombi z silnikiem 140KM, Czy nie będzie ona za ciężka dla tego samochodu. W dowodzie mam niby DMC 1800 dla przyczep z hamulcem najazdowym, lecz jeżeli ktoś ma doświadczenie z tym samochodem oraz przyczepą kempingową proszę o opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

140 KM to rozumiem, że Mondeo 2.0 TDCi z silnikiem PSA. Jeśli tak to świetny motor do holowania przyczepy.

Napisz jaka MW auta, DMC auta i potwierdź, że chodzi o diesla. Powiemy z jaką budą można spokojnie jeździć. Ja mam taki silnik, kilka innych osób też ma doświadczenie z tym silnikiem w Fordach. Podpowiemy, żeby było dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1200-1300 pociągnie bez problemu, jakby Ci się trafiła fajna nawet 1400 to też śmiało bym zapiął. Poza tym nie zawsze dmc jest równe z wagą, bo możesz załadować mniej, ale przyjmuje tu pełne załadowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to się przygotowałem. Mam za tydzień egzamin na kategorię B+E :)

Dzięki za odpowiedzi. Jak uda mi się jakąś kupić to wrzucę zdjęcia.

 

Mam jeszcze 2 pytania.

 

Podjazd do siebie do garażu mam z góry. Jakbym chciał zamontować movera do przyczepy DMC 1300 to jest sens? Jest szansa, że pokona on lekką górkę? Kąt nachylenia tak na oko to około 10 stopni.