Skocz do zawartości

Jakie DMC przyczepy maksymalnie


trade

Rekomendowane odpowiedzi

320 przy 1750.

 

Spokojnie można podpinać 1600 dmc. Auto poradzi, a kierowca się nie napoci :ok:

320 niutków i 1600 kg  da radę :ok:

 

A przy okazji, to wirus  to do ilu by te Nm podkręcił ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to autko po lifcie z wgranymi mapami to można mieć 163KM i 340Nm/2000obr. 

 

Można też podnieść moc klasycznym tuningiem do jeszcze wyższych wartości... rezerwa możliwości jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasyczny tuning to i 400Nm wyciśnie i to bez modyfikacji mechanicznych. Tylko trzeba uważać bo ośki ukręci ;)

 

Smaxowi obowiązkowo soft do sprawdzania realnej temp silnika, wskaźnik oryginalny po 2010r pokazuje normalny poziom od 79do 110C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja ostatnio ważyłem i miała 1660. Ciągami galaxym w 1.9 TDI 90km i 2.0 TDCi 140km. Poza trochę wolniejszym rozpędzaniem w TDI różnić nie ma. 2.0 radzi sobie wyśmienicie. Po górach już miałem okazję targać 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja ostatnio ważyłem i miała 1660. Ciągami galaxym w 1.9 TDI 90km i 2.0 TDCi 140km. Poza trochę wolniejszym rozpędzaniem w TDI różnić nie ma. 2.0 radzi sobie wyśmienicie. Po górach już miałem okazję targać 2.0

 

ja miałem okazję targać cmax-em 2,0 tdci na krótkim odcinku towarówkę o MR ok 2000kg i też szedł aż miło po górkach, mocy nie brakuje, mogło tylko masy przy hamowaniu, ale nie było z tym problemu bo nawierzchnia sucha. Także spokojnie autor da radę i może szukać przyczepy + testować działanie viatolla na przedniej szybie. Ciekawe czy ma znaczek IR na niej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma to też znajdzie miejsce na viatoll'a. Gdzieś czytałem że chyba za lusterkiem nie ma iR

I tak jest. Po prawej stronie lusterka od wewnątrz mam naklejony i działa bez problemu.

Z lewej ponoć też można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam z lewej i przeważnie działa. Pewnie nie wiecie jeszcze jakie to uczucie przejechać pod bramką naszpikowaną kamerami i nie usłyszeć piknięcia ? :) bezcenne, zapłaciłbym za to kartą, ale wiele by na koncie nie zostało.

 

Mnie się upiekło - mimo, że nie piknęło to opłatę pobrało, co wyjaśniło się po interwencji na infolinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

140 KM i 1600 kg :hmm:  a już samo auto jest duże o dużym DMC. Jak to zapakujecie to nie wiem czy

to będzie komfortowa jazda.

Mam z tym silnikiem doświadczenie. Jest świetny i bardzo mocny. Silnik bez problemu pociągnie budę 2000 kg. Jechałem z tym silnikiem i z tak ciężką budą i pod górę silnik ciągnął jak szalony, bez problemu przyspieszał. Masę ogona było widać tylko na wskazaniach chwilowego zużycia paliwa.

Zawieszenie w S-max też raczej bez problemu to zniesie. Jednak układ przeniesienia napędu nie ma takich rezerw. Ruszyć się da, jechać da się bardzo komfortowo, ale manewrowanie z przyczepą rzędu 1800 kg jak w dowodzie to już niestety kłopot dla sprzęgła i częste przypalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.