Skocz do zawartości

Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    Nie pokazuj więcej tej informacji

Zdjęcie

Pierwsza przyczepa

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rajka

Rajka

Nowy

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 2 postów
  • SkądOKOLICE PŁOCKA
  • Sprzęt:Brak
  • Holownik:ALHAMBRA

Napisano 08 wrzesień 2017 - 23:04

Witam wszystkich jestem Nowym u was na forum.Na codzień zajmuję się samochodami ale w kempingach jestem zielony chciałbym zakupić przez okres zimowy domek na kółkach dla naszej rodziny 2+3(dzieciaków).Nasz budżet 10000zl.Pytanie brzmi czy jest realne kupić coś w tej kwocie

#2 Prusiak

Prusiak

Weteran karawaningu

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 772 postów
  • SkądOstrołęka
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:TEC 530 Travel king
  • Holownik:VW Touran 2,0 TDI

Napisano 08 wrzesień 2017 - 23:44

Sam sobie odpowiedz na pytanie. Jak handlujesz samochodami to wiesz ze za każde pieniądze mozna coś kupić. Kwestia tego czego sie oczekuje. Wpadasz na forum i pytasz czy za dyche cos da rade. Pewnie tak.... ale to zależy (takie typowe stwierdzenie). W tym przypadku jest jedyna rada. Czytaj forum. Wyrob sobie jakies zdanie. Zima przed Tobą. Masz czas. Za dyche nie oczekuj wiele. Powodzenia.

Wnusia Chateau................ i następca wnusi od 2013 roku - TEC 530  *** zestaw >3,5t - B+E - Viatoll :-( ***
sig-8bd5c955-fbbd-4aa3-8723-478a99af57e2 -> Mały Tec

#3 Rajka

Rajka

Nowy

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 2 postów
  • SkądOKOLICE PŁOCKA
  • Sprzęt:Brak
  • Holownik:ALHAMBRA

Napisano 09 wrzesień 2017 - 00:47

Nie jestem handlarzem,prowadzę warsztat samochodowy, nie wiem ma co zwracać uwagę, i czy sam to naprawiei dlatego wolę porady kogoś co z na w się te macie na co zwracać uwagę.

#4 Misio

Misio

Maniak karawaningu

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2111 postów
  • SkądKraków
  • Sprzęt:Kamper