Skocz do zawartości

Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    Nie pokazuj więcej tej informacji

Zdjęcie

Nowa przyczepa do 3,5 m długości


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 budzik

budzik

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów
  • SkądRadom
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Starą sprzedałem, a nowej szukam
  • Holownik:Honda CR-V

Napisano 31 sierpień 2017 - 08:29

A nie słyszałem nic o tym, że mieliby nie sprzedawać. Ze w sensie że już tylko na eksport robią a w Polsce odpuścili?

Sprzedają, byłem nawet w fabryce i  mam cennik. Na placu stoi wiele przyczep, ale priorytetem jest eksport. Są 126 w cenie 25-32 tyś, Nfreedom - 51 tyś. a nawet na placu widziałem przyczepy Romera o dł. 3,20. Te przyczepy można znaleźć na mobile.de ze znaczkiem Niewiadowa w cenie ok. 10 tyś. euro i podobna cena jest jeszcze na stronie Romera. Byłem w tym roku w Alpach i widziałem 3 n126n, a w Polsce nie spotkałem się jeszcze z żadną nową.



#17 jacek00

jacek00

    Ekspert karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4052 postów
  • SkądWarszawa
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Adria Aviva 472 PK
  • Holownik:Citroen C4 Picasso 1.6 HDi

Napisano 31 sierpień 2017 - 08:38

Wg mnie taki Tabbert Tab 320 to przerost formy nad treścią. Ale to jest tak jak się przekłada design nad użyteczność.  W takim modelu 320 przy długości 340 cm miejsca w środku jak na lekarstwo a przyczepa wcale mała nie jest. Jeśli chodzi o wykorzystaną przestrzeń to zdecydowanie przy podobnej długości (340 cm vs 360 cm) wolałbym zdecydowanie taki układ. Gdzie prócz spania dla 3 osób mamy jeszcze jakąś przestrzeń do poruszania się w przyczepie i oczywiście kibelek co też jest wartością dodaną wg mnie.

3S36_13100XAPA_AVIVA_360_DD_D.png

 

A wymiary tego Tabberta są bardzo zbliżone do modelu powyżej (to pierwsze to Tabbert 320):

- długość całkowita 517 cm vs 553 cm

- szerokość całkowita 201 cm vs 209 cm

- długość wnętrza 340 cm  vs 364 cm

- szerokość wnętrza 180 cm vs 196 cm

- wysokość całkowita 244 cm vs 258 cm

- wysokość wnętrza 182 (chociaż to chyba w najniższym miejscu?) cm vs 196 cm.

 

Tak naprawdę taki Tabbert jest tylko do spania i do niczego więcej. Nawet niewysoka osoba tam nie bardzo się zmieści stojąc. Pamiętajcie, że fajny design (co też jest kwestią gustu) to nie mobilność. Jedyną naprawdę dużą przewagą takiego Tabberta jest jego waga. No ale to wynika po prostu z braku kibelka. 


Sprzedają, byłem nawet w fabryce i  mam cennik. Na placu stoi wiele przyczep, ale priorytetem jest eksport. Są 126 w cenie 25-32 tyś, Nfreedom - 51 tyś. a nawet na placu widziałem przyczepy Romera o dł. 3,20. Te przyczepy można znaleźć na mobile.de ze znaczkiem Niewiadowa w cenie ok. 10 tyś. euro i podobna cena jest jeszcze na stronie Romera. Byłem w tym roku w Alpach i widziałem 3 n126n, a w Polsce nie spotkałem się jeszcze z żadną nową.

 

To czemu nie Niewiadów? Konstrukcja niezniszczalna w zasadzie. Może to będzie lepsze rozwiązanie? Tak naprawdę do czego Ci ta przyczepa? W jaki sposób będziesz podróżować, gdzie spać itp?


Użytkownik jacek00 edytował ten post 31 sierpień 2017 - 08:41


#18 budzik

budzik

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów
  • SkądRadom
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Starą sprzedałem, a nowej szukam
  • Holownik:Honda CR-V

Napisano 31 sierpień 2017 - 15:04

Podróżować zamierzam przyczepę ciągnąć, chyba że są takie pchane, ale jeszcze o takiej nie słyszałem. A spać to chyba w przyczepie...

Co do przerostu formy, to masz rację, tylko może nie zawsze wszytko musi być maksymalnie praktyczne. Gdyby tak było wszyscy jeżdzili by VW Golfami kombi, a nikt nie kupił by cabrio, czy auta sportowego.



#19 jacek00

jacek00

    Ekspert karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4052 postów
  • SkądWarszawa
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Adria Aviva 472 PK
  • Holownik:Citroen C4 Picasso 1.6 HDi

Napisano 31 sierpień 2017 - 15:49

Podróżować zamierzam przyczepę ciągnąć, chyba że są takie pchane, ale jeszcze o takiej nie słyszałem. A spać to chyba w przyczepie...

 

Naprawdę będziesz spać w przyczepie? Niemożliwe. Byłem przekonany, że po to Ci taka przyczepa, abyś mógł  wygodnie na kwatery latać :D A poważnie to zamiast pisać głupoty, to mogleś zapytać skoro nie zrozumiałeś oczywistego pytania karawaningowego...

Więc już wyjaśniam co miałem na myśli zadając tak trudne pytanie :) Podróżować z przyczepą można na wiele sposobów. Koło komina, po Polsce, Europie, świecie, do tego stacjonarnie, na pełnoprawny kemping, na kemping typu byle co, na dziko. Jeszcze jeden przemieszcza się co 2-3 dni i lata z miejsca na miejsce a inny siedzi bite 3 miesiące w jednym miejscu. Ktoś inny śpi tylko na stacjach itp jeszcze ktoś inny potrzebuje przyczepy na weekendowe wypady na ryby z kumplami, a są ludzie, którzy nigdzie nie jeżdżą na dłużej, a przyczepę zabierają ze sobą nawet jak jadą do pobliskiego miasta do zoo czy na wycieczkę w okolicznym lesie. Sposobów podróżowania z przyczepą jest mnóstwo, tak samo jak mnóstwo jest miejsc gdzie można spać a nawet i nie spać, a tylko w przyczepie posiedzieć w ciągu dnia i odpocząć. 


Użytkownik jacek00 edytował ten post 31 sierpień 2017 - 15:59


#20 budzik

budzik

    Nowy

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 37 postów
  • SkądRadom
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Starą sprzedałem, a nowej szukam
  • Holownik:Honda CR-V

Napisano 01 wrzesień 2017 - 15:12

Wydawało mi się że słowo "mobilność" którego użyłem na początku wpisu jest jasne i zrozumiałe  :oslabiony: . Ale dosyć tych uszczypliwości. Zależy mi na tym żeby taką przyczepę nie za wielkim autem pociągnąć 1000 km i to przez kraj górzysty. Na miejscu raczej też ma służyć jako sypialnia. Czyli jeden przelot tam i jeden z powrotem. I to są priorytety. Adria Action ekstra, czekam na ofertę. Z Niewiadowem jest ten problem że jakość wykończenia jest jednak słaba (byłem - widziałem) no i świadomość że podobną można kupić za 2 tyś...



#21 jacek00

jacek00

    Ekspert karawaningu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4052 postów
  • SkądWarszawa
  • Sprzęt:Przyczepa
  • Model:Adria Aviva 472 PK
  • Holownik:Citroen C4 Picasso 1.6 HDi

Napisano 01 wrzesień 2017 - 15:22

Wydawało mi się że słowo "mobilność" którego użyłem na początku wpisu jest jasne i zrozumiałe  :oslabiony: . Ale dosyć tych uszczypliwości. Zależy mi na tym żeby taką przyczepę nie za wielkim autem pociągnąć 1000 km i to przez kraj górzysty. Na miejscu raczej też ma służyć jako sypialnia. Czyli jeden przelot tam i jeden z powrotem. I to są priorytety. Adria Action ekstra, czekam na ofertę. Z Niewiadowem jest ten problem że jakość wykończenia jest jednak słaba (byłem - widziałem) no i świadomość że podobną można kupić za 2 tyś...

 

Ok ok :) Jak już pytasz o Adrię to pytaj u obu dealerów i od obu weź ofertę. W Elcampie od razu spytaj o koszt transportu bo cwaniaki tego na początku nie mówią, a potem się okazuje, że na koniec dowalą Ci 1000 eu za transport ze Słowenii i oferta z początku atrakcyjna, już się wcale taka nie robi. No ale zgodnie z ich propozycją, aby zaoszczędzić to zawsze można samemu po odbiór do Słowenii pojechać ;) Camp&Trailer nie doliczał nic do ceny końcowej. 


Użytkownik jacek00 edytował ten post 01 wrzesień 2017 - 15:24





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych